נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו ביטוחים צריך להיות לך

רופא כותב

מכירים את הביטוי "שיהיה לכל מקרה"? גם אם לא נולדתם לזוג הורים פולנים שעונים על הסטריאוטיפ, סביר ששמעתם את הביטוי הזה לפחות פעם אחת בחייכם. כאלה אנחנו, אוהבים להיות מכוסים בכל מצב, שיהיה תמיד נייר טישו בתיק למקרה שנצטרך, או ג'קט זמין למקרה שיתקרר. אותו דבר קורה בעולם הביטוח, וכדאי שתהיו מכוסים לכל מצב שלא יהיה. במאמר זה נרחיב על עולם הביטוח ונבין אילו ביטוחים צריך להיות לך.

 

ביטוח – בשביל מה זה חשוב?

אם נשים רגע את הגישה הפשטנית של "שיהיה לכל מקרה" ונדבר ברצינות, אין לנו באמת מושג מה עומד לקרות לנו. לא היום, לא מחר ולא בכלל. במקרה הטוב מספיק שיצאתם לנסיעה קצרה בשכונה, ויש מצב שיקרה משהו לרכב שיצריך טיפול. במקרה הרע עלולות לתקוף אותנו במהלך החיים מחלות קשות שיצריכו מגוון טיפולים וצריכת תרופות, ובהתאם יגיעו עלויות גבוהות והוצאות כדי להצליח לממנם.

ביטוח מטרתו לכסות אתכם במצבים שמשהו כזה עלול לקרות לכם, ולהבטיח כיסוי עלויות, אם לא כולל אז חלקי, מתוך ההוצאות הצפויות לכם במקרה הצורך.

 

אילו ביטוחים צריך להיות לך

ביטוח מומלץ לעשות על כל דבר שהוא בעל ערך. בין הביטוחים החשובים נמצאים ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח בריאות – (להלן מאמר נוסף על מה ביטוח בריאות מטעם קופות החולים) וביטוח חיים. ביטוח רכב יבטיח כיסוי לכם ולרכב שלכם במקרה של תאונה, ביטוח דירה יבטיח כיסוי לדירה שלכם ולרכוש בה, ביטוח בריאות יבטיח כיסוי עבור ההוצאות הרפואיות במקרה של מחלה קשה או תאונה, וביטוח חיים יבטיח למשפחה שלכם רמת חיים תקינה במקרה ותאבדו את כושר העבודה שלכם בעת נכות או בעת מוות.

היקף הביטוחים ומחירם משתנה מחברת ביטוח אחת לאחרת, וכדאי לערוך מחקר מקיף לפני שתסגרו את פוליסת הביטוח שלכם עם חברה מסויימת.

אילו ביטוחים צריך להיות לך – השוואת מחירים ובחירת חברת הביטוח

בעבר היה הרבה יותר קשה לשלוט על המידע הרב שכל חברת ביטוח נותנת על עצמה. היום בעקבות כניסת האינטרנט לחיינו ומגוון האפשרויות שהוא מציע, הרבה יותר קל לעקוב אחרי המידע הזה, הכולל את סוג הפוליסה היקף הפוליסה, מחיר הפוליסה וכן לאיזו חברת ביטוח כל פוליסה שייכת.

איך עושים את זה? פשוט מאוד. אתר הר הביטוח, מיזם משותף של משרד האוצר ורשות שוק ההון, מציע מגוון אפשרויות הכוללות השוואת ביטוחים, איתור ביטוחים ואיתור כפל ביטוחים, מחשבוני ביטוח לפי סוג ועוד (על פרויקטים ישראליים שיכולים לעזור לכם לחסוך כסף לחצו כאן). השירות הוא חינמי לחלוטין ומותנה בהזנת פרטים אישיים בסיסיים. מרגע ההזמנה, תוך שניות ספורות יוצג בפניכם כל המידע הביטוחי הרלוונטי לכם, וכן יוצגו בפניכם כל סוגי הביטוחים הקיימים לכם.

אילו ביטוחים צריך להיות לך? לחצו לכניסה לאתר, התחילו להשוות וכסו את עצמכם מא' ועד ת'. בהצלחה ונתראה באתר הר הביטוח.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
הכסף שלכם שווה הרבה יותר

שמעתם על תיקון 190 לפקודת מס הכנסה? ידעתם שבזכותו תוכלו להרוויח יותר וליהנות מהטבות שונות? ריכזנו עבורכם את כל