נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהם תפקידיו של רואה חשבון?

שירות רואה חשבון

היכרות עם סל התפקידים של רואה חשבון היא ללא ספק הדרך הכי טובה להיעזר בשירותים שלו. במאמר הבא נסביר מתי פונים אל רואה חשבון, איך בוחרים אותו ומה מיוחד בסל השירותים שאותו הוא מציע גם ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקייםהשוואה בין סוגים שונים של שירותי ראיית חשבון יכולה לעזור לנו להבין עד כמה מעורבות של איש מקצוע כזה היא חשובה.

קודם כל, אפשר וצריך להתייעץ עם רואה חשבון בכל שלב שבו מקבלים החלטה הרת גורל לגבי ההתנהלות הפיננסית והכלכלית של משק הבית. שנית, ניתן לפנות אל רואה חשבון בשביל לטפל בנושאים שונים שקשורים אל העסק.

 

איך בוחרים רואה חשבון?

התנאי לבחירה מושכלת ונכונה של רואה חשבון הוא לבדוק איזה שירות הוא מציע, ביחס לדרישות שלנו. אם למשל רוצים לרכז את כל השירותים החשובים תחת קורת גג אחת, כנראה שהדרך הכי טובה לעשות את זה תהיה באמצעות פניה מסודרת של משרד רו"ח יניב נשר שיש לו ניסיון, רקע ומיומנות. בנוסף, אפשר לנצל את ההזדמנות ולפנות אל משרד רואי חשבון כדי להשוות בין עלויות השירותים.

 

מתי נצטרך את השירות של רואה חשבון?

התפקיד של רואה חשבון הוא לשמור על האינטרסים שלנו מול רשויות המס. כמו כן, הוא אחראי על ניהול תקין של ספרי החשבונות ועל שלל הדיווחים על ההכנסות, ההוצאות, החשבוניות וכן הלאה. בעסקים גדולים, רואה חשבון גם לוקח אחריות מלאה על טפסי המשכורות של העובדים ואפשר לפנות אליו בכל מקרה של דילמה או התלבטות. אצל עצמאיים או עסקים קטנים, התייעצות עם רואה חשבון תהיה רלוונטית לגבי ההבדלים בין עוסק מורשה, עוסק פטור או חברה בע"מ.

 

מה מיוחד בשירות של רואה חשבון?

כל התפקידים של רואה חשבון מיוחדים בכך שהוא היחיד שיכול לספק אותם. בעוד עורך דין מספק שירותים אשר קשורים להיבט המשפטי או הבירוקרטי של ההתנהלות מול גופי המדינה, רואה חשבון מטפל במה שקשור לכספים, הכנסות והוצאות. בגלל מאפיינים מיוחדים כאלה של שירותי ראיית חשבון לעומת שירותים אחרים, הוא מציע ערך מוסף גם בתפקידים שלו.

 

כמה עולה להשתמש בשירות של רואה חשבון?

הדבר החשוב ביותר הוא להתאים בין כל סוג של שירותי ראיית חשבון לבין הצרכים של קהל היעד והלקוחות. מבחינה טכנית או כלכלית, עושים את זה גם אחרי השוואת מחירים. את השוואת המחירים ניתן לבסס בין היתר על מידע שקיים באתרי האינטרנט, הרשתות החברתיות ועוד.

 

המלצות על רואה חשבון

האמת היא שאפשר לדעת איזה תפקידים ממלא רואה חשבון גם לפי המלצות שיש עליו. ככל שמקבלים יותר המלצות על רואי חשבון מסוימים, כך עולה הסיכוי שנוכל לבחור בצורה מושכלת את השירות שהכי מתאים לדרישות שלנו.

שירות רואה חשבון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
הכסף שלכם שווה הרבה יותר

שמעתם על תיקון 190 לפקודת מס הכנסה? ידעתם שבזכותו תוכלו להרוויח יותר וליהנות מהטבות שונות? ריכזנו עבורכם את כל