נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מספר סוגי הטבות של כרטיסי אשראי שונים

סוגים שונים של כרטיסים

כרטיסי אשראי במהותם ובבסיסם נועדו בכדי שנוכל לשלם דרכם או לחלופין להוציא באמצעותם כסף מזומן.

אך בשנים האחרונות כמות חברות האשראי גדלה וכל חברה מציעה הטבות שונות המיועדות ללקוחות שלה.

קיימים סוגים שונים של הטבות, הקשורים בדרך בה מקבלים את ההטבה וכן, למה היא מיועדת.

על כך ועוד מוזמנים לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

אוהבים לפנק

בעידן של היום חברות האשראי כדוגמת ויזה מציעות פינוקים רבים ללקוחות שלהן. ההטבות יכולות להיות כהנחות למקומות או למוצרים מסוימים בתחומים שונים. בנוסף, הן יכולות להופיע בצורת מתנות, קופונים ועוד. כמו כן, ישנן חברות אשראי רבות, כאלה הקשורות לבנקים מסוימים וכאלה שהמהות שלהן היא לא להיות חברת אשראי, אלא הן חברות של תחומים אחרים שמשיקות כרטיס אשראי משלהן, למשל חברות תעופה.

 

זמן של כיף ואיכות חיים

כחלק מההטבות שמציעות חברות האשראי קיימות כאלה הקשורות לפנאי ואטרקציות. בין מקומות הפנאי תוכלו למצוא בתי קולנוע, בתי מלון, מוזיאונים, החלקה על הקרח ועוד. באשר לאטרקציות הן יכללו בין היתר מסלולי קייקים, גני חיות, פארק מים ועוד. בנוסף ישנן הטבות המיועדות לאירועי תרבות כמו הצגות ומופעים שונים. אופן ההטבות הוא שונה בין כל אחת, כאשר יש כאלה שהן 1+1, או הנחה כספית ועוד.

 

בתאבון לכם

בשנים האחרונות, רשתות של מזון ושיווק מציעות ללקוחות שלהן לרכוש כרטיסי אשראי שלהן. כרטיסים אלו מאפשרים הנחות באותה רשת והם מיועדים רק לה. ניתן לעשות זאת במספר רשתות מזון בארץ.

 

קניות און ליין

בעידן שלנו ידוע כי קניות באמצעות הרשת הן דרך יעילה ואולטימטיבית לבצע רכישות מבלי לצאת מהבית. הקניות יכולות להיות בכל מיני סוגי רשתות, החל מביגוד ועד למוצרים לבית, רהיטים ועוד. בהתאם לכך ישנם סוגי אשראי המציעים הטבות הקשורות לקניות באון ליין. בין ההטבות ניתן למצוא אחוזי הנחות שונות, תשלומים ללא ריבית ועוד.

 

לא רק בארץ

אם ההטבות בתחום המדינה לא מספיקות לכם, תוכלו למצוא גם הטבות של חברות אשראי, הקשורות לטיסות לחו"ל. לדוגמא, קיימות הטבות הקשורות לביטוח נסיעות, להשכרת רכב בחו"ל, לקניות במדינה שתטוסו אליה ועוד.

אפליקציות עם הטבות

בכדי להפוך את הדברים לפשוטים ונגישים יותר, קיימות חברות אשראי שיצרו אפליקציות המיועדות לתחום ההטבות. כאשר בכל אחת מהן מופיעות כל ההטבות של החברה, צבירת נקודות ועוד. בדרך זו תוכלו לרכוש הטבות ביעילות ומהירות מכל מקום בעולם.

 

בסיכומו של דבר

חברות האשראי מציעות הטבות בדרכים שונות, כאשר קיימות הנחות, יש הטבות של קניית כרטיס אחד וקבלה של השני במתנה ועוד. ההטבות יכולות להיות בתחומים שונים, החל מכאלה הקשורות לאירועי תרבות, בילויים ופנאי ועד להטבות ברכישות וקניות. בנוסף, קיימות רשתות מסחריות בתחומים אחרים, שהוציאו כרטיס אשראי ייחודי המיועד ללקוחות שלהם וכך הם עשויים לקבל אצלם הטבות רלוונטיות.

 

כרטיס

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
הכסף שלכם שווה הרבה יותר

שמעתם על תיקון 190 לפקודת מס הכנסה? ידעתם שבזכותו תוכלו להרוויח יותר וליהנות מהטבות שונות? ריכזנו עבורכם את כל