נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך בוחרים את הויזה שהכי תתאים לכם

כרטיסים

תשלום עם כסף מזומן כבר מזמן יצא מהאופנה. כרטיסי אשראי הפכו להיות הארנק הזמין הקבוע שלנו, מוציאים מהצורך שלנו מזומנים ומטבעות. לכרטיסי אשראי יש הנחות, הטבות והקלות שאפשר לצבור דרכם באמצעות ביצוע של עסקאות רכישה. בתוך מגוון ענק של אפשרויות וחברות שמנסות לבלבל אתכם, הכתבה מולכם תסביר לכם איך לבחור את הויזה שהכי תתאים לכם ואיזה סוגים קיימים בשוק.

 

כרטיס אשראי

איך זה עובד? כרטיס האשראי מחובר לחשבון הבנק שלך עם דגש על העובר ושב. במעמד ביצוע עסקה באמצעות כרטיס אשראי, מועבר תשלום מהבנק לבית העסק כאשר כרטיס האשראי, למשל ויזה, גובה עמלת תשלום על המעבר של הכספים דרכו. זהו הרווח המרכזי של חברות האשראי.

כרטיסי אשראי מגיעים עם מסגרת הוצאות מקסימלית לכל חודש כך שהצרכן לא יחרוג מההוצאות שלו וגם שלא יגיע למצב שלא יכול לעמוד בהוצאות החודשיות שלו בהתאם למצב החשבון בבנק.

 

כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים

אלה כרטיסי אשראי נפוצים מאוד שמי שמנפיקה אותם היא חברת אשראי חיצונית, כמו ויזה. כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים מאפשרים למשתמשים בהם לצבור הנחות והטבות בעבור כל קנייה, ויש סוגים רבים כמו צבירת ערך עור כל קנייה, כרטיסי אשראי שמחוברים למסר בביטקוין ומאפשרים צבירת מטבע וירטואלי בכל רכישה, כרטיסי אשראי שצוברים נקודות, ועוד.

 

כרטיסי אשראי בנקאיים

כרטיסי אשראי אלו מלווים בדמי הנפקת כרטיס. אלה הם כרטיסי אשראי שמנפיק הבנק, ובאפשרותכם לצבור הטבות שונות באמצעות השימוש בו, שילכו ישירות לחשבון הבנק שלכם כרטיסים אלו גם כוללים בתוכם דמי כרטיס חודשיים.

 

איך בוחרים כרטיס אשראי

אלה הם סוגי כרטיסי האשראי הנפוצים ביותר. בנוסף על כרטיסים אלו, קיימים כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים שפועלים עם מוסדות שונים, ואלו מציעים הצעות לכרטיסי אשראי לעובדים ולבני הזוג שלהם. למשל, כרטיס אשראי בהצדעה של לאומי מקס מונפק למשרתי מילואים פעילים, הוא ללא עלות וללא דמי כרטיס. בנוסף לכך, הכרטיס צובר הטבות, ניתן לרכוש באמצעותו שוברים רבים בהנחה וגם מונפק איתו כרטיס נטען.

מה עליכם לעשות? לברר האם במקום העבודה שלכם יש כרטיסי אשראי בחסות המעסיק ולבחון מה ההטבות. השאיפה היא לשלם כמה שפחות ולקבל כמה שיותר עבור כרטיס האשראי.

 

סיכום קצר

ישנם סוגים רבים של כרטיסי אשראי ומוסדות רבים שמאפשרים הנפקת כרטיס אשראי תחת חסותם בצירוף של הטבות והנחות. הבירור בתחום זה הוא לא פשוט בגלל המגוון העצום, לכן חשוב מאוד לעשות השוואת מחירים בשוק, לברר מול הבנק שלכם מה ההיצע שלכם ולבחון כמה ההטבות של חברי המועדון רלוונטיות להרגלי הצריכה שלכם.

תזכרו שאתם אמורים לקבל שירות מחברת האשראי ומהכרטיס, ולא להיפך. עשו מחקר, בררו מחירים והכי חשוב – הישארו צרכנים חכמים. בהצלחה לכם.

כרטיס מגנטי

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
הכסף שלכם שווה הרבה יותר

שמעתם על תיקון 190 לפקודת מס הכנסה? ידעתם שבזכותו תוכלו להרוויח יותר וליהנות מהטבות שונות? ריכזנו עבורכם את כל