נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

השקעות נדל"ן בוירג'יניה – האם זה מיקום טוב?

שכונת מגורים

כיום, רבים ממשקיעי ישראל והעולם בוחרים לעבור להשקעות ברחבי ארצות הברית, מאחר ואלה ידועות בתשואות גבוהות ועולם נדל"ן שקוף ובטוח.

למרות זאת, לא כל מדינה ועיר תהווה השקעה טובה ולפני שבוחרים להתחיל ולהשקיע בנדל"ן ברחבי ארצות הברית כדאי לחקור לעולם את השוק המקומי ולוודא שאתם בוחרים בהשקעה הנכונה והרווחית ביותר.

נדל"ן בוירג'יניה, נחשב על ידי רבים לכדאי ומעניין משקיעים שונים בכל העולם, מאחר וזו נחשבת למדינה צומחת ומתפתחת ובעלת כלכלה יציבה.

כדי להשקיע באופן הנכון והבטוח, כדאי להכיר את השוק בוירג'יניה בקרוב. לשם כך, לפניכם הכל על השקעות נדל"ן בוירג'יניה – האם זה מיקום טוב?.

 

קצת על מדינת וירג'יניה

השקעות נדל"ן בוירג'יניה הן השקעות מדוברות ומבוקשות כיום. מדינת וירג'יניה היא אחת מהמדינות המרכזיות בארצות הברית שממוקמת בחוף המזרחי, לצד מרילנד, קנטקי וושינגטון הבירה. וירג'יניה אינה מדינה כה גדולה לעומת שאר מדינות היבשת אך היא בהחלט מאוכלסת ומבוקשת, ומכילה כ- 8 וחצי מיליון תושבים. וירג'יניה נחשבת למדינה יציבה עם כלכלה טובה ואמידה, בה אף אחוז האבטלה נמוך ועומד על כ- 3 אחוזים בלבד. השכר הממוצע גם כן גבוה במדינה זו, והיא נחשבת למדינה נוחה ומבוקשת למחיה, ולהשקעות נדל"ן. וירג'יניה כוללת מגוון של מכללות ואוניברסיטה פופולרית ומרכזית.

 

מה היתרונות בהשקעת נדל"ן בוירג'יניה?

מדינה מתפתחת וחזקה

וירג'יניה היא מדינה נוחה ומבוקשת למחיה, בה הכלכלה יציבה ובה גרים מיליוני תושבים מרוצים. ישנם אזורים מאד מבוקשים בוירג'יניה כמו וירג'יניה ביץ', שהופכים את הנדל"ן בה למבוקש ומוצלח.

 

כלכלה יציבה ואמידה

הכלכלה והמצב הפיננסי של תושבי וירג'יניה ושל המדינה עצמה הוא חזק ויציב. זאת נראה הן מבחינת השכר הממוצע של תושבי וירג'יניה, וכן מבחינת שיעור האבטלה הנמוך במדינה. אלה הופכים את וירג'יניה למדינה אמידה ובעלת כלכלה יציבה ומבטיחה.

 

שכר דירה ותשואות

שכר הדירה בוירג'יניה, בה יש אזורים מבוקשים ומאוכלסים מאד, הוא יחסית גבוה ועומד על כ1200 דולר לחודש. זו הכנסה יפה עבור נדל"ן ממוצע בוירג'יניה. מעבר לכך, שוק הנדל"ן בוירג'יניה הוא צומח ומבוקש ועומד על צמיחה שנתית של 3 אחוזים בשנה. אלה הופכים את וירג'יניה ליעד מועדף לנדל"ן.

 

מיקום מבוקש

מעבר לכך שמדינת וירג'יניה היא יעד מדהים בפני עצמה, שממוקדם בחוף המזרחי של ארצות הברית – היא אף קרובה לאזורים כמו וושינגטון הבירה של ארצות הברית ומכילה אזורים פופולריים מאד כוירג'יניה ביץ' – אלה הופכים אותה לנדל"ן לוהט ומבוקש גם כן.

 

שוק נדל"ן שקוף ונוח

ארצות הברית מושכת השקעות נדל"ן גם בכך שהיא מתחזקת את התחום כתחום שקו, ונוח. בכל אתר המחוז והמדינה תוכלו למצוא נתונים, להיחשף לנתוני הדירות במלואן וכן לצפות בעסקאות נדל"ן שנסגרו. אלה יעזרו לכם להבין יותר על השוק ולקיים עסקה טובה ורווחית בהתאם לשוק המקומי.

 

לחיצת יד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
הכסף שלכם שווה הרבה יותר

שמעתם על תיקון 190 לפקודת מס הכנסה? ידעתם שבזכותו תוכלו להרוויח יותר וליהנות מהטבות שונות? ריכזנו עבורכם את כל