נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

דרכים לאיתור כספים – רמז: הבנק לא יעזור לכם בזה

חסכון

כולנו מפרישים לא מעט כספים לגופים ולמקומות שונים במהלך הקריירה שלנו, והסיבה לכך ברורה:

אנחנו לא רוצים להגיע למצב שבו נזדקק לכסף ולא יהיה לנו.

לכן ברור מדוע אנשים עושים קרנות השתלמות, קרנות פנסיה, קופות גמל ועוד.

עם זאת, האם אתם באמת יודעים לומר איפה הכסף שלכם נמצא?

מדהים לראות כמה פעמים התשובה היא לא ולכן נשאלת השאלה:

איך מאתרים את הכספים האבודים שלנו?

 

מזה בכלל כספים אבודים?

עבור אנשים שעובדים כל כך קשה כדי לממן את חייהם, צירוף המילים "כספים אבודים" זה נשמע כמו משהו בלתי אפשרי. איך יכול להיות שאנחנו לא יודעים איפה נמצאים הכספים שלנו? אנחנו הרי עם היד על הדופק בכל מה שנוגע לכסף ולכן זה נשמע לא סביר. עם זאת, כדאי שתדעו שמשרד האוצר מעריך שיש במדינה מיליארדים של כספים אבודים. יש כמה סיבות שבגללן זה יכול לקרות, והראשונה שבהן היא העובדה שהיום נהוג לעבור במהלך קריירה אחת בין לא מעט עבודות. למעשה, אנחנו רואים אנשים שעוברים כל חמש שנים בין עבודות, מה שעלול ליצור בלבול בכל קופות הפנסיה והקרנות השונות. המעסיק מפריש לקרן מסוים, אנחנו עוברים לעבודה אחרת ולא יודעים איפה בכלל נמצא הכסף שהופרש לנו. כך סכום מסוים הופך לאבוד. החדשות הטובות הן שהיום אפשר לאתר את אותם כספים אבודים הרבה יותר בקלות ולכן לא כדאי להתייאש או לוותר על מה שמגיע לכם.

 

איתור מהיר ויעיל

בעבר אנשים שהיו רוצים לאתר כספים היו צריכים, לפני הכול, להתחיל לפתוח את כל המגרות בבית. העניין הוא שכל אותן חברות שבהן היו לנו קרנות, פנסיות או חסכונות שונים היו שולחות אלינו הביתה בכל רבעון דיווח, ואם לא שמרנו את הטפסים האלה, היה מאוד קשה לאתר את הכסף שלנו. זה נשמע לכם מוכר? אם כך, הגיע הזמן שתדעו: זה שתפנו את הבנק ותבקשו ממנו לעזור לכם לאתר את הכספים האבודים שלכם זה לא בדיוק מה שיעזור. בפועל אנחנו יכולים לראות שלבנק יש אופציות מוגבלות, כי הוא יכול לגשת רק אל הכספים, אל החסכונות ואל ההשקעות השונות שעשיתם דרכו. החדשות הטובות הן שבגלל שאתם לא האנשים היחידים שמתמודדים עם הסיטואציה הזאת, יש היום דרכים אחרות לאתר כספים. למעשה, משרד האוצר הקים ובנה אתר מיוחד לעניין הזה העונה לשם: הר הכסף, אז למה שלא תפנו אליו עוד היום?

 

איך זה עובד?

מטרתו של הר הכסף ברורה: לעזור לכל אותם אנשים שיש להם כספים אבודים לאתר אותם. ראשית, כדאי לדעת שהר הכסף זה שירות שניתן בחינם לכל אזרח ולכן אין סיבה לחשוב פעמיים לפני שפונים לשם. שנית, היעילות של המערכת מאוד גבוהה כי תוך זמן קצר מאוד תקבלו דו"ח מפורט. מה שכן, חשוב להבין שהר הכסף לא יעביר אליכם את הכספים האבודים שאולי תאתרו, אלא הוא ייתן לכם דיווח לגבי השאלה איפה הכסף שלכם נמצא. בעזרת הר הכסף תוכלו להבין לאיזו קופה עליכם לפנות, אל מי כדאי לכם להתקשר ואיך תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש לכם. בהמשך, אחרי שתבינו איפה כל הכסף האבוד שלכם נמצא, תוכלו להחליט גם מה אתם עושים אתו. זה לא משנה אם תרצו לקחת את כל הכסף הזה ולהשקיע אותו בבורסה או בדירה קטנה, כי מה שבטוח זה שמדובר על כסף שלכם והוא צריך לחזור אליכם.

 

כסף מזומן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
הכסף שלכם שווה הרבה יותר

שמעתם על תיקון 190 לפקודת מס הכנסה? ידעתם שבזכותו תוכלו להרוויח יותר וליהנות מהטבות שונות? ריכזנו עבורכם את כל