נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הישראלים כבר יודעים – ביטוח דירה עושים באתר הומי ביטוחים

בית לאחר רעידת אדמה

ישראלים למודי אכזבות מחברות ביטוח שאינן עומדות לצידם בשעת משבר, החלו לנהור אל שחקנית יחסית חדשה בתחום – הומי ביטוחים.

הומי ביטוחים אינה פועלת כמו חברת ביטוח סטנדרטית.

מדובר בחברת ביטוח חדשנית, אשר שמה לה למטרה לשפר את חוויית המשתמש של לקוחותיה כל הזמן.

במאמר זה נפרט על היתרונות של ביטוח דירה דרך חברת הומי ביטוחים.

 

ממשק משתמש נוח, ברור ואיכותי

ביטוח דירה היה בעבר ביטוח שאדם אשר היה מעוניין בו, נאלץ לבלות ימים ארוכים בשוטטות בין משרדי חברות ביטוח, להמתין בחדרי המתנה על כורסאות ישנות, ולחכות עד הישיבה בה יציגו לו מגוון פרטים שאינם ברורים לא תתחיל. הומי ביטוחי דירה שינתה את המצב מהייסוד. החברה מנסה להתאים את שירותי הביטוח שלה אל העידן המודרני, בעזרת אתר אינטרנט ייעודי, אשר מאפשר לעשות ביטוח דירה דיגיטלי לחלוטין, בלי שתצטרכו לצאת מהבית. ביטוח דירה דיגיטלי עלול להישמע כמו משהו מרתיע עבור רבים, אך כניסה מהירה אל אתר הבית של הומי תבטל את כל חששותיכם. מדובר באתר עם ממשק נוח ומעוצב בקפידה. כלל הנקודות החשובות מוצגות באופן ברור, והאפשרויות השונות העומדות בפניכם מוצגות בצורה נוחה וזמינה, כך שתוכלו לחפש ולבחור את חבילת הביטוח המתאימה ביותר לצרכים שלכם, בלי סוכן שיכתיב לכם מה לקחת.

 

ליווי צמוד ויחס אישי

למרות שסוכני הביטוח של חברת הומי לא ינסו לכפות עליכם או לשכנע לקחת ביטוח אשר אינכם זקוקים לו, הליווי והיחס האישי הם חלק מהחבילה שמציעה החברה. תוכלו להעלות לאתר שאלות, ולקבל תשובות אישיות ממומחי הביטוח של החברה. כל השאלות יקבלו מענה בכתב, שלי שתצטרכו לחפש פרוטוקול שיחה למקרה של אי הבנות בעתיד. הליווי הצמוד של סוכני הביטוח מטעם החברה, והמענה על כל שאלה, הופכים את השימוש באתר למהנה במיוחד, בעיקר מאחר ואין צורך להמתין שעות ארוכות למענה ישיר, רק לכתוב את שאלתכם והתשובה תהיה בדרך. הליווי הצמוד של החברה בא לידי ביטוי גם בשירותי התיקונים מטעמה. החברה מפעילה צי של נותני שירות מטעמה, אשר ניתן לכלול את שירותיהם במסגרת הביטוח. כך, תוכלו להיות בטוחים שבעלי המקצוע שיגיעו אליכם, על חשבון חברת הביטוח, יבחרו בקפידה, ויעשה הכול כדי שהנזק בביתכם יתוקן באופן מלא.

 

סיום התהליך במהירות וביעילות ללא בזבוז זמנכם

המהירות בה מתבצע ביטוח הדירה באתר של הומי היא אחד היתרונות המרכזיים של החברה. תוכלו לסיים את כלל התהליך תוך דקות ספורות, בלי שתצטרכו לקום מהספה בבית המגורים. המהירות נועדה לאפשר לכם לנצל את זמנכם בתבונה, ולהימנע מבזבוזו על ידי החברה אשר תופסת זאת כחלק מהותי מהחוויה החיובית של לקוחותיה. כך, תוכלו לעשות סוף סוף את ביטוח הדירה שלכם תוך דקות ספורות, ולקבל את המוצר הטוב ביותר.

 

דירה מכונית ומשפחה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
הכסף שלכם שווה הרבה יותר

שמעתם על תיקון 190 לפקודת מס הכנסה? ידעתם שבזכותו תוכלו להרוויח יותר וליהנות מהטבות שונות? ריכזנו עבורכם את כל