נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מקרה קלאסי עם ביטוח בניין משותף

חתימה על חוזה בטוח

ישנם לא מעט מקרים קלאסיים אשר מתרחשים בבניין משותף, ואשר מצריכים הפעלה של ביטוח. מהם המקרים הבולטים ביותר? המומחים של ביטוח וועדים חברה לביטוח מציגים מספר מקרים בולטים אשר התרחשו בשנים האחרונות

מתי יש להפעיל ביטוח ועד בניין משותף?

ש' מתגורר בניין רב קומות במרכז הארץ, והוא משמש מזה שנים רבות כראש וועד הבניין. באחד הימים הסוערים של החורף האחרון, הגיע אורח לבקר את אחד הדיירים בבניין. כתוצאה ממי שפחים אשר נכנסו לבניין, מעד האורח על גבו ונזקק לטיפול רפואי מיידי. הוא אושפז למשך ימים בודדים בבית החולים, כאשר ע"פ אבחנת הרופאים סבל האורח מפריצת דיסק חמורה אשר התרחשה כתוצאה מהנפילה. לאחר מספר שבועות, קיבל ש' ההמום כתב תביעה ארוך מאותו אורח, בו נטען כי הוא אחראי מתוף היותו וועד הבניין על הנזקים אשר נגמרו, ולכן מוגשת כנגדו אישית תביעת נזיקין בעלות של עשרות אלפי שקלים פיצוי. למזלו של ש', הוא החזיק בביטוח בניין משותף אשר הגן עליו מפני תביעות, ומשום כך התנהל הליך מו"מ אל מול האורח, כאשר חברת הביטוח טיפלה בכל תהליך התביעה – מתחילתה ועד סופה. מדובר במקרה בודד אשר מתרחש במאות בניינים ברחבי הארץ, כאשר לצערנו וועדי בניין אינם יודעים כי בעצם היותה חברים בוועד הבית הם חשופים לתביעות אישיות. מקרה קלאסי נוסף של הפעלת ביטוח בניין משותף התרחש לא מזמן בבניין משותף בצפון הארץ, כאשר במקרה הזה נגרם נזק משמעותי למערכת האינסטלציה של הבניין כתוצאה מאי תחזוקה ראויה. כתוצאה מכך הושבתה המערכת למשך שעות רבות, אולם באמצעות הפעלה של חברת הביטוח הגיע איש תחזוקה מיומן אשר טיפל בתקלה, בעלות כספית אפסית – לאור העובדה כי חלק מביטוח ועד בניין משותף כולל גם כיסוי בעבור נזקים אשר מתרחשים במערכות הבניין ובאזור המגודר כמשותף. מדובר רק בשני מקרים, אולם מדובר במדגם מייצג אשר מציג באופן יעיל את החשיבות של רכישת ביטוח ועד בניין משותף, כך שאם סיטואציה דומה תתרחש אצלכם – תוכלו לטפל בה במהירות, יעילות ובשקיפות מלאה.

משפחה

התקשרות עם חברה מקצועית לצורך ביטוח ועד בניין משותף

כאמור, ביטוח בניין משותף הוא חיוני בעובר כל וועד בית, וזאת בכדי למנוע מצבים לא נעימים בהם יהיה חשוף  וועד הבניין לתביעות אישיות כתוצאה מנזקים אשר התרחשו בבניין או לאחד הדיירים. באמצעות חברת ביטוח וועדים תוכלו להיות בטוחים כי בחברתם נכון, וזאת לאור העובדה כי החברה מאפשרת לכם לקבל כיסוי ביטוח ועד בית משותף אשר נעשה מתוך מטרה לחסוך לכם בעלויות הביטוח, ולהבטיח כי בכל תקלה תקבלו את המענה הנדרש מבחינת האלמנטים הביטוחיים. מעוניינים לבצע רכישה של ביטוח וועד בניין משותף? צרו קשר עוד היום באמצעות https://www.insurance-center.co.il.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
הכסף שלכם שווה הרבה יותר

שמעתם על תיקון 190 לפקודת מס הכנסה? ידעתם שבזכותו תוכלו להרוויח יותר וליהנות מהטבות שונות? ריכזנו עבורכם את כל