נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5  דברים שצריך לדעת לפני שמתחילים גיור

בית כנסת

עתידים לעבור בקרוב תהליך גיור? הדיינים של עמי אולפני גיור מציגים את חמשת הדברים שהכי חשוב לדעת בגיור.

גיור – מה חשוב לדעת?

        גיור חייב להתבצע באמצעות בית דין מוכר – במדינת ישראל לא ניתן לעבור תהליך גיור פורמאלי וממלכתי מבלי להתקשר עם בית דין אשר מוכר ע"י הרשויות – הרבנות הראשית לישראל וכן משרד הפנים. למעשה, בטרם אתם מתחילים בתהליך חשוב לבדוק כי מדובר בבית דין מוכר אשר מחזיק באישורים הרלוונטיים, וזאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי בסוף התהליך הגיור יהיה מאושר באופן פורמלי.

        זמן הלימודים עומד על שמונה-עשרה חודשיים – גיור הינו תהליך ארוך יחסית אשר אורך לרוב בין שמונה עד עשרה חודשיים לכל היותר, אולם ישנם מקרים בהם מבקשים לעצור את הגיור מנסיבות שונות. כל עצירה בתהליך עשויה לגרור את התהליך למשך שנים ארוכות, ולכן מומלץ במידה ואתם מתחילים את התהליך לסיים אותו בזמן ולהגיע למעמד בית הדיינים כאשר אתם כשירים למבחן באופן מלא, ומלווים ע"י דיין.

        שינוי אורח חיים – בתהליך הגיור יש לשנות את אורח החיים ולקיים מצוות, כולל שמירת שבת. רבים אינם מודעים לעובדה כי שינון ולמידה אינם מאפשרים לסיים את התהליך, אלא רק לאחר שהופגן מול בית הדיין ידע כללי והלכתי וכן נאמר כי הגייר ביצע שינויים באורח חייו אשר כוללים אורח חיים דתי אשר כולל מצוות, כל זאת על מנת להראות רצינות לבית הדין וכי התהליך עצמו איננו נפסק בעת קבלת התעודה, אלא ממשיך גם לאחריו.

        אחוזי הצלחה גבוהים – חשוב לדעת כי אחוזי ההצלחה של גיור עומדים על כ 90% לרוב, ולכן מדובר בהליך אשר על אף העובדה כי הוא מורכב ורגיש במיוחד, סביר כי תוכלו לסיים אותו בהצלחה, הן לאור הקלות משמעותיות אשר נעשו בשנים האחרונות בלימוד עצמו והן בשל הליווי האישי אשר מתקבל ע"י דיינים המלווים אתכם מתחילת התהליך ועד סופו.

        מבחן מסכם – בסוף תהליך הלימוד מתבצע מבחן מסכם אשר אורך כ 45 דקות. מדובר במבחן אשר נועד לבחון את הבקיאות במצוות ובהלכות, והוא למעשה ייקבע האם התהליך שלכם יצליח או לא. על מנת להגביר את אחוזי ההצלחה, מומלץ ליצור קשר עם אולפן גיור אשר יעניק לכם תהליך לימודי מקיף אשר מתבסס על אלמנטים חשובים אשר יופיעו במבחן, כאשר ברוב אולפני הגיור מתבצעים בכל עת מבחנים אשר נועדו לבחון את הרמה של התלמיד/ה בטרם הוא ניגש למבחן.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות גיור? כעת יש לכם את הדרך

עמי אולפני גיור מתמחה בתחום הגיור הפורמלי בישראל מזה שנים רבות, ובאחוזי הצלחה גבוהים. לקבלת פרטים אודות גיור צרו קשר באמצעות האתר בכתובת https://www.ami4u.org

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
הכסף שלכם שווה הרבה יותר

שמעתם על תיקון 190 לפקודת מס הכנסה? ידעתם שבזכותו תוכלו להרוויח יותר וליהנות מהטבות שונות? ריכזנו עבורכם את כל