נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה רוב האנשים מפסיקים לרוץ על ההליכון שלהם

מתקן כושר

ישנם אינספור סיבות להפסיק לרוץ על הליכון – במידה וכבר יש לכם הליכון או אתם מתכננים לרכוש אחד, כדי לכם לקרוא את המאמר הזה.

הסיבות להפסקת ריצה על הליכון מגוונות – זה יכול להיות עקב בעיות טכניות בהליכון כגון פגיעה ברצועת ההליכון או בעיות בכרטיס האלקטרוני מה שפוגע בחוויית האימון דרמטית או שאולי זה בכלל קשור לחוסר

מסוגלת בהתמדה או העדפה לרוץ במרחב הציבורי/חיצוני כאשר המזג אוויר מאפשר זאת? על הדברים ההלו נדבר במאמר הזה, בואו נתחיל:

 

שחיקה ברצועה של ההליכון

אחת הסיבות הנפוצות ביותר להפסיק לרוץ על הליכון זה בעיה ברצועה של ההליכון במידה והמתאמן לא מודע לכך. תוכלו לשים לב לבעיות בין אם זה בשמיעת רעשים לא שגרתיים, חיכוך לא יעיל של הרצועה של ההליכון או מהירויות ריצה משתנות ולא עקביות מה שמונעות מכם להתאמן באורח סדיר.

בעיות ברצועה של ההליכון בהחלט עשויה לגרום למתאמן פשוט לוותר על ההליכון במיוחד כשהוא לא יודע שזאת בעיה שניתן בהחלט לפתור.

כל מה שעליכם לעשות במקרה כזה הוא או לבצע תיקון עצמאי או יותר פשוט, להזמין טכנאי שיעשה עבורכם את העבודה באופן יעיל ומהיר.

את רצועת ההליכון יש להחליף לפי דגם ההליכון שברשותכם, דגמים לרצועות של הליכונים: רצועה להליכון יורק York , רצועה להליכון vo2, מאטריקס, קיז, פרפורם.

 

בעיות בכרטיס האלקטרוני

בעיה נוספת שיכולה לקרות להליכון שלכם יכולה להיות בכרטיס האלקטרוני. ברגע שיש לכם בעיה בכרטיס האלקטרוני מערכת הממשק והבקרה של ההליכון בהחלט עשויה להקשות על המתאמן בעת רצון לקיום אימון בין אם זה בא לידי ביטוי בבעיות תקשורת בין המערכת האלקטרונית לרצועת ההליכון ובעיות בשימוש הבסיסי של הצג של ההליכון.

בכל מקרה גם בעיה זה ניתן לפתור במחיר שיהיה סביר לעומת קניית הליכון חדש, גם כאן תוכלו להזמין טכנאי שיעשה עבורכם את העבודה, עליכם רק ליצור קשר עם עסק המכיר את תחום ההליכונים

 

סיבות נוספות

סיבות נוספות שבמידה ואין לכם הליכון כדי שתכירו הן העובדה כי ישנם מתאמנים המעדיפים בסופו של דבר להתאמן בחוץ עקב הרצון לאוויר, שמש וסיבה ליציאה מהבית.

סיבה שנייה ונפוצה במיוחד היא הבעיה האנושית ביותר של התמדה, קשה לנו להתמיד בכל דבר בחיים ואנחנו נוטים לפרוש, במיוחד כשזה מגיע לכושר.

קחו בחשבון שאם אתם קונים הליכון אתם לא מתכוונים לפרוש תוך זמן קצר מה שיהפוך את הקנייה שלכם לכדאית

 

האם גם אתם תפסיקו לרוץ על הליכון? – סוף דבר

במידה ויש בעיה טכנית בהליכון אין סיבה שלא תטפלו בה דרך יצירת קשר עם גורם מקצועי שייסע לכם במחיר הוגן.

אם אין לכם הליכון בהחלט תשקלו זאת טוב אם ישנה סיבה שתעדיפו לבצע את האימון שלכם בחוץ או שאתם לא יכולים להתחייב באמת להשתמש בהליכון באופן עקבי.

אם אתם מחפשים עוד פרטים על עסק לתיקון הליכונים לחצו על הקישור.

 

אישה עושה כושר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
מנעולן אמין
6 טיפים למציאת מנעולן אמין

מציאת מנעולן אמין חיונית להבטחת הביטחון והבטיחות של הבית או העסק שלכם. בין אם אתם צריכים להתקין מנעולים חדשים,