נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

4 שירותי ניקיון שמציעה חברת ניקיון מקצועית ויסודית

שואב

חברת ניקיון מקצועית היא פתרון עבור ניקוי יסודי של הבית במקרים בהם יש לקרצף את הרצפה ולהסיר כתמים קשים שלא יורדים בשטיפה רגילה. המאמר יפרט 4 שירותי ניקיון שמציעה חברת ניקיון מקצועית.

 

1 – ניקוי יסודי לאחר שיפוץ

הבית לאחר שיפוץ מקיף ניראה בערך כמו אתר בנייה. אנשים רבים משקיעים הרבה כסף על תוספת קירות, הורדת קירות, תוספת של נקודות חשמל, החלפת הריצוף והצנרת, חידוש השירותים וחדר האמבטיה, מטבח חדש, טיח וצביעה וכד'. לאחר השיפוץ השקעה נוספת בשירותי ניקיון הם הוצאה מינימלית ומשתלמת. חברת ניקיון מקצועית מחזירה למעשה את הבית לקדמותו. הניקוי כולל קרצוף של הרצפה, ניקוי חלונות ודלתות, הסרת הצבע מהפנלים, ניקוי יסודי של האסלות, הכיורים והקרמיקה, הסרת האבק מהפינות והחריצים ופוליש. ניקיון בתים מקצועי לאחר שיפוץ יעניק את האפקט הרצוי על מנת לקבל בית חדש ומצוחצח.

 

2 – ניקוי יסודי לפני שעוברים דירה

כאשר עוברים לבית חדש הקבלן מנקה בצורה שטחית את הדירה. בנוסף, ישנם אנשים העורכים שינויים בעיצוב הבית הגורמים ללכלוך נוסף. הזמנת שירותי חברת ניקיון הם הזדמנות לערוך ניקוי יסודי בדירה שאינה מאוכלסת או מרוהטת. כלומר, הדירה הריקה מאפשרת ניקוי מעמיק הכולל קרצוף, שטיפה ופוליש. רק לאחר שהדירה נקייה לגמרי מעבירים את הריהוט ומקבלים תוצאות אופטימליות. הפוליש מסייע להגן על הרצפה מפני הישחקות בעתיד ולאחריו ניתן לנקות את הבית באופן קבוע מבלי שהברק ברצפה ידהה. בנוסף, כשהבית ריק לחברת הניקיון יש יותר אופציות להשתמש במכשור מגוון מבלי שהריהוט יפריע בדרך. במקום שאתם תעבדו כמה ימים ברציפות, חברת הניקיון שולחת צוות שמתקתק את העבודה תוך מספר שעות ולמחרת כבר ניתן לבצע את ההובלה של הריהוט.

 

3 – ניקוי יסודי לפני פסח

לשירותי הניקיון ישנן חבילות מיוחדות לפני החגים. החבילה מותאמת לצרכים של בעלי הבית וכוללת את מספר אנשי הצוות הרצוי. למשל בוחרים מינימום שני אנשי צוות לזמן של 7 שעות עבודה המגיעים עם הציוד הנדרש וחומרי הניקיון. מדובר על ציוד כמו שואב אבק תעשייתי, מכונת פוליש, ציוד לניקוי חלונות, ריהוט וכד'. אתם מחליטים מה תרצו שהצוות ינקה. ניתן להתמקד בניקוי ארונות הבגדים, שידות, ניקוי יסודי של המטבח, קרצוף והברקת הרצפה, ניקוי מסיבי של השטיחים, ניקוי חמץ בפינות נסתרות, ניקוי חלונות ודלתות ועוד. בבתים פרטיים עם גינות ניתן אף לקבל שירות של ניקוי הגינות וריהוט החוץ.

 

4 – הדברה נגד מזיקים

מעבר לניקיון הבית חברת הניקיון מעניקה שירות של הדברת מזיקים בבית ומחוצה לו באמצעות חומרים ידידותיים לסביבה ולא רעילים. ניתן לשלב חבילת ניקוי, פוליש והדברה וכך למקסם את התוצאות ולקבל בית נקי ומוגן. לסיכום, מומלץ להשוות מחירים בין חברות הניקיון השונות אך לא להתפשר על איכות הניקיון וההדברה.

דלי וסמרטוט

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
מנעולן אמין
6 טיפים למציאת מנעולן אמין

מציאת מנעולן אמין חיונית להבטחת הביטחון והבטיחות של הבית או העסק שלכם. בין אם אתם צריכים להתקין מנעולים חדשים,