נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את חברת קידום האתרים שתשנה לכם את העתיד!

הכירו את חברת קידום האתרים שתשנה לכם את העתיד!

בעלי עסקים, הכירו את חברת קידום האתרים שתשנה לכם את העתיד ותסייע לכם לפרוח ולשגשג עם יותר לקוחות חוזרים, יותר חשיפה ויותר נוכחות ברשתות החברתיות ובדף התוצאות של מנוע החיפוש של גוגל.

CMX מעניקה לכם מעטפת רחבה של שירותים החל מבניית אסטרטגיה שיווקית, עיצוב אתרים ועד לקידום דיגיטלי מקצועי עם כל אנשי המקצוע תחת קורת גג אחת וניסיון ומוניטין מעולה כדי שגם הטלפון שלכם לא יפסיק לצלצל.

 

CXM – כל המפתחות הנכונים לשגשוג העסק שלכם

CXM הינה חברה לניהול חווית לקוח באמצעות בניית אתר איכותי ומרשים או אפליקציה שימושית ושיווק דיגיטלי מקצועי שיקדם את בית העסק שלכם בדרך שעדיין לא הכרתם. אנו מומחים לתכנון אסטרטגי שיווקי שיקדם את בית העסק שלכם במגוון פלטפורמות.

אתם מוזמנים להכנס לאתר שלנו בכתובת https://cxm.co.il וליהנות ממדריכים מקצועיים, מחשבון מחירים ועלויות שונות המעודכן לשנת 2023, מידע רב בנושא וכל השירותים שלנו כדי שגם העסק שלכם יהנה מאתר שעובד עבורו 24/7, קידום משמעותי באמצעות האינטרנט ותוצאות מרשימות.

הכירו את חברת קידום האתרים שתשנה לכם את העתיד!

ניהול חווית לקוח

מהי למעשה ניהול חווית לקוח? כשאדם מחפש שירות או מוצר כל שהוא הוא נכנס לגוגל, מקיש בשורת החיפוש 'עורך דין בתל אביב' או 'כיסאות נוח' ואלגוריתם החיפוש של גוגל מוצא עבורו את התוצאות המתאימות ביותר למילות החיפוש כאשר המקומות הראשונים עונים על כל הקריטריונים בצורה אידיאלית. אם בית העסק שלכם מופיע בין שלוש התוצאות הראשונות, הסיכויים שאותו אדם יפנה אליכם קודם גבוה מאד, אך תחילה עליו להכיר אתכם.

הדרך הראשונית ביותר ליצור איתכם קשר היא להיכנס לאתר העסקי שלכם. כאן מתחילה חווית הלקוח הפוטנציאלי שלכם. אם הוא מרגיש דרך עיצוב האתר והנראות שלו, התוכן והאפשרויות השונות שניתן לתת בכם אמון וכי אתם בדיוק מה שהוא חיפש, הוא יפנה אליכם. אם השירות שהוא קיבל אכן ענה על צרכיו לשביעות רצונו, הוא גם עשוי להשאר לקוח קבוע ולהמליץ עליכם הלאה לחבריו וקרובי משפחתו. אם לא, הוא ידלג הלאה לאתר הבא בתור.

 

איך יוצרים חווית לקוח מושלמת?

כדי שהלקוח הפוטנציאלי שמתעניין בבית העסק שלכם יהפוך ללקוח בפועל, הוא צריך להרגיש שהוא הגיע למקום הנכון. בנייה נכונה של התדמית, השירותים השונים שאתם מציעים, המוצרים ונוחות ההזמנה ממכם תקבע במידה רבה האם הוא יצטרף למעגל הלקוחות שלכם.

כמו כן, לא פחות חשוב הוא מתן ערך באמצעות ידע מקצועי, בלוג, מאמרים מקצועיים ( שנכתבו על ידיכם כאנשי מקצוע, לא מאמרי SEO ). הפנייה לערוץ היוטיוב שלכם, לעמודים שלכם ברשתות החברתיות וכדומה תיתן ללקוח תחושה שאתם מאד מקצועיים ומיומנים במה שאתם עושים, הוא יוכל לראות דוגמאות מפורטות, לקרוא המלצות של לקוחות מרוצים וליהנות מחווית הזמנת השירות בנוחות ובקלות על ידי חנות מקוונת או שירות הזמנת תור.

בדרך זו הוא ירגיש שהוא 'סגר את הפינה' במהירות ובקלות, ומכאן והלאה כל ההתנהלות ביניכם תהיה כבר פנים אל פנים כשהוא יפגוש אתכם, או יקבל את השירות או המוצר שלכם עד לבית.

הכירו את חברת קידום האתרים שתשנה לכם את העתיד!

אתר תדמית, דף נחיתה או קטלוג? מה הכי מתאים לעסק שלי?

בתחום האתרים העסקיים קיימות מספר קטגוריות אשר כל אחת מהן ממלאת תפקיד חשוב בקידום בית העסק שלכם על ידי מסירת מידע ופעולות שונות שהלקוח יכול לעשות בעצמו כמו למשל לרכוש מוצרים בחנות האונליין או לקבוע לעצמו תור. להלן הקטגוריות השונות של אתרים עסקיים:

  • אתר וורדפרס – זהו חלון הראווה לבית העסק שלכם עם המידע הרלוונטי ביותר, כמו למשל מי אתם, מה תחום המומחיות שלכם, מה הנסיון והרזומה שלכם, פרוייקטים קודמים, המלצות, גלריית תמונות וכל מידע חיוני אחר שיכול לגרום ללקוח שלכם לרצות לבחור דווקא בכם. חשוב שבונה האתרים יהיה מקצועי ובעל ידע רב גם אם אתם רופאים או עורכי דין, שכן אתרי וורדפרס של אנשי מקצוע זה הינו רגיש ומעט שונה מאתרים אחרים.
  • אתר תדמית – אתר התדמית מיועד להפצה ברשתות החברתיות כדי להוות את כרטיס הביקור שלכם ואת המפגש הראשוני עם קהל היעד שלכם אפילו שהם לא חיפשו אתכם אלא אתם אלו שמחפשים אותם. זהו אתר שמיועד להזמין אנשים לנסות את השירות או המוצר שלכם כי אתם מאמינים שהם יפיקו מכך תועלת. במילים אחרות, אתר תדמית הוא כמו חכה המושלכת למים כדי לתפוס כמה שיותר דגים, וככל שהאתר איכותי ובנוי טוב יותר, כמות הדגים שתילכד תהיה גדולה יותר.
  • אתר קטלוג – אתר קטלוג חוסך לכם כסף והוצאות על קטלוגים מודפסים ופליירים למיניהם שגם מזהמים את העולם וגם מושלכים ברובם לפח. היתרון הגדול שלו הוא היכולת להגדיל ולהקטין את התמונה, ואם תרצו, להעניק ללקוחות שלכם כל מיני אטרקציות כמו תמונה ב- 360 מעלות או ליצור הדמיה של המוצר שלכם על רקע הסלון או החדר בבית שלהם. זה כמובן עולה כסף, אבל זה גם שובה את לב הלקוחות שלכם ומעודד רכישה.
  • אתר מכירות – זוהי למעשה החנות האינטרנטית שלכם שפתוחה 24/7 גם כשאתם מזמן כבר ישנים. אנשים בכל הגילאים גילו כבר מזמן את חווית הרכישה דרך האינטנרט שמאפשרת לכם לרכוש את כל הדרוש להם בלי לקום מהספה בנוחות ובקלות רבה. לכם זה חוסך בכוח אדם, בשכירות ובכל הכרוך באחזקת חנות פיזית ולא לפספס אף לקוח אף פעם.
  • דף נחיתה – דף נחיתה מיועד לתת ללקוח האפשרי טעימה קטנה ממה שאתם מציעים. מאחר ומדובר באתר קטנטן, חשוב שהוא יהיה ממוקד ושיווקי מאד עם כל המידע הרלוונטי כדי לעניין את הלקוח הפוטנציאלי שלכם שיקליק וייכנס לאתר המלא להמשך הרכישה או קבלת השירות.

 

איך אדע שזה עובד?

לכל תחום עיסוק ולכל ענף שירותים יש קהל יעד מוגדר. לעיתים יהיו לכם גם יותר מקהל יעד אחד או שהוא יהיה מגוון ביותר. כדי לדעת איזו פלטפורמה הכי מתאימה לכם צריך ללכת עם הנסיון והמקצועיות של יועץ אסטרגי מנוסה. אך גם לאחר שהתייעצנו ובחנו מספר אפשרויות, אין מנוס מלנסות ולטעות ולתקן וחוזר חלילה.

פעמים רבות תהליך השיווק והקידום נושא פירות לאחר מספר נסיונות לדייק ולהתאים את המסר שלכם, במיוחד אם אתם מתחרים בשוק צפוף עם הרבה מאוד שחקנים דוגמת עורך דין בתל אביב או טוען רבני בירושלים. אך אל דאגה, כשאתם נמצאים בידיים טובות ומקצועיות עד מהרה תמצאו את הנוסחה המדוייקת שעובדת בשבילכם וגם הטלפון שלכם לא יפסיק לצלצל.

הדרך שלכם להצלחה עוברת ב- CXM

כדי לתכנן נכון את האסטרטגיה השיווקית שלכם, לבחור את הפלטפורמות הנכונות וליצור אופטימיציה של אתר העסק שלכם, אתם צריכים אנשי מקצוע שתוכלו לסמוך עליהם.

ב – CXM יש לנו את כל הנסיון והמוניטין הדרוש כדי לקדם אתכם אל ההצלחה, לפתח את בית העסק שלכם ולהעלות את כמות הפניות אליכם בתוך זמן קצר. ההצלחה שלכם היא קודם כל ההצלחה שלנו ואנו מזמינים אתכם להתרשם מן הפרוייקטים הקודמים שניהלנו בהצלחה ולשביעות רצונו של כל לקוח. מחכים לכם, צוות CXM.

הכירו את חברת קידום האתרים שתשנה לכם את העתיד!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
מנעולן אמין
6 טיפים למציאת מנעולן אמין

מציאת מנעולן אמין חיונית להבטחת הביטחון והבטיחות של הבית או העסק שלכם. בין אם אתם צריכים להתקין מנעולים חדשים,