נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל מה שצריך לדעת לפני שלוקחים משכנתא לרכישת דירה

לקיחת משכנתא

אתם עומדים לפני קניית דירה? קודם כל איזה כיף! קניית נכס להשקעה או מגורים הוא רגע מאד מרגש בחיים. אם אתם קונים נכס למגורים אתם בוודאי מאד נרגשים שכן אתם בונים או משדרגים לכם את הבית. אם אתם קונים להשקעה זה גם מאד משמח שכן אתם בונים את העתיד הפיננסי שלכם. כך או כך אתם בוודאי רוצים לקחת משכנתא. משכנתא היא למעשה הלוואה מהבנק כדי לרכוש נכס. לרוב זו הלוואה בתנאים טובים יותר מאשר הלוואות אחרות. עליכם ללמוד היטב את התחום כדי לדעת איפה כדאי לקחת משכנתא ומה הם תנאי המשכנתא המדויקים עבורכם. מדובר בתחום מורכב אך מרתק והכרות מעמיקה איתו יכולה להשפיע באופן משמעותי על רכישת הדירה והחלטות הנלוות לכך.

מה חשוב שתדעו על לקיחת משכנתא? הכנו לכם מדריך אם כל מה שחשוב לדעת!

 

מה צריך לדעת לפני שלוקחים משכנתא – דגשים חשובים!

דירה ראשונה? אתם זכאים לתנאים מיוחדים

יש ללמוד את הנושא לעומק וכל מקרה לגופו אך בגדול, אם מדובר בדירה הראשונה שלכם תהיו זכאים לעד 75% משכנתא מערך הנכס. זה נתון מעניין שחשוב שתכירו כי זה מאפשר לכם לקנות דירה גם אתם מגיעים עם הון ראשוני לא גדול. בתמהיל משכנתא נכון ומדויק עבורכם הנתון הזה יכול לאפשר לכם לקנות דירה ראשונה למגורים או להשקעה ובכך להשקיע בעתיד הפיננסי שלכם ושל המשפחה שלכם.

משכנתא מורכבת לרוב מכמה מסלולים

משכנתא חכמה מורכבת מתמהיל חכם. כלומר המשכנתא תהיה בנויה מכמה מסלולים שונים דרכם מחזירים את ההלוואה והם מהווים בסופו של את ההחזר החודשי שלכם. חשוב מאד להכיר את המסלולים השונים ואת החלוקה האפשרית. המסלולים יכולים להיות צמודים למדד (עד 33% מערך המשכנתא יכול להיות בריבית משתנה), או בריבית קבועה. תמהיל נכון וחכם חשוב ליצור עם אנשי מקצוע מצוינים שמכירים את השוק ויודעים איך לבנות תמהיל משכנתא הכי מדויק עבורכם.

כדי לדעת איך לייצר תמהיל חשוב להבין את הנתונים אישיים שלכם. דברים כגון: גיל, מצב משפחתי, כושר השתכרות ועוד ילקחו בחשבון. חשוב גם לדעת אם תרצו לפדות את המשכנתא לפני המועד. כל הגורמים האלה מאד חשובים וישפיעו משמעותית על התמהיל ולכן חשוב לקבל ליווי מקצועי של אנשים שידעו איזה שאלות נכונות לשאול ומה לעשות עם התשובות. לחצו כאן לפרטים נוספים

איך בוחרים בנק למשכנתאות?

בארץ יש מספר בנקים שנותנים משכנתא לרכישת דירה. חשוב לבצע חקר שוק מעמיק על מנת להבין באיזה בנק תוכלו לקבל את התנאים הכי טובים והכי מתאימים עבור הצרכים שלכם. לכן חשוב שקודם תגדירו היטב את הצרכים שלכם, תכירו את האופציות השונות ואז תצאו לחפש את הבנק עם התנאים הכי טובים עבורכם.

לסיכום, משכנתא היא עניין מורכב, בתמהיל נכון ותנאים נכונים היא יכולה להפוך את רכישת הדירה למשתלמת מאד ולהפוך את ההשקעה שלכם מטובה למצוינת. התייעצו עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום ותוכלו לקבל משכנתאות מצוינות לעסקאות שלכם!

לקנות דירה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא משכנתאות