נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מפסיקים לחיות לצד המזיקים: הזמינו הדברה לבניין עוד היום

חרק

לאחרונה אנו שומעים על אנשים שבוחרים לחיות לצד מזיקים. מדובר בשכן אחד שאמר שאין לו בעיה לרוץ בכל ערב אחרי תיקנים שמופיעים בפתח ביתו. אחר היה חבר טוב שהגיע לביקור וסיפר שהפשפשים תקפו את הבית שלו והוא פשוט עבר דירה. המקרים הללו גרמו לנו להבין שיש צורך בכתיבת מדריך שיעלה את המודעות בנושא ויאפשר להם להפסיק לחיות לצד המזיקים. הישארו אתנו ותגלו איך אפשר להזמין הדברה לבניין בקלות עוד היום.

 

תכירו את המומחים שעזרו לנו לכתוב את המדריך הנוכחי

את המדריך הזה כתבנו יחד עם השכנה שלנו, תבל. אנחנו מתגוררים דלת מול דלת ושנינו סובלים מתיקנים שמגיעים מהביוב. מדובר במתקפה לא הגיונית. כזו שגורמת לנו להבין שאנחנו הפכנו להיות השותפים של התיקנים. תבל ואנחנו לקחנו את העניין לידיים ויצאנו לבדוק איך אפשר להפסיק לחיות לצד המזיקים. פנינו אל מי שביצעו את ההליך ושאלנו אותם האם אפשר לבצע הדברה מעכשיו לעכשיו ואם כן – איך? ומה חשוב שנדע בנושא? את כל הפרטים החשובים שריכזנו כתבנו במדריך זה. כך שנותר לכם רק לקרוא את השורות הבאות ובסיומן, להזמין מדביר בהקדם.

 

מפסיקים לחיות לצד המזיקים – השלב ה – 1 בהזמנת הדברה לבניין עוד היום

אם גם אתם, כמונו, רוצים להזמין הדברה לבניין מעכשיו לעכשיו, כדאי שתדעו שיש דבר אחד שאתם חייבים לדעת לפני הכול. מדובר בבחירה נכונה של מדביר. מסתבר שמדביר לא בוחרים סתם כך, אלא רק לאחר שיש לכם חוות דעת חיוביות לגביו. כדי שתגיעו אל מדביר שכזה, אתם צריכים לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולבקש המלצות בפלטפורמות הבאות:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • וואצאפ

לאחר שיהיו לכם כמה שמות של בעלי מקצוע מומלצים, תעברו אל השלב הבא.

 

מפסיקים לחיות לצד המזיקים – השלב ה – 2  בהזמנת הדברה לבניין עוד היום

בשלב זה צריכים להיות לכם לפחות 9 שמות של בעלי מקצוע מומלצים. כעת, אתם צריכים להיכנס אל לשונית הביקורות של גוגל ולקרוא את חוות הדעת שנכתבו על כל אחד מהם. תמחקו את אלו שנכתבו עליהם ביקורות רעות ותדגישו את בעלי המקצוע שהומלצו בחום רב.

 

מפסיקים לחיות לצד המזיקים – השלב ה – 3 בהזמנת הדברה לבניין עוד היום

כעת, אתם צריכים ליצור קשר עם בעלי המקצוע שקיבלו את חוות הדעת החיוביות בלשונית הביקורות של גוגל. תשאלו כל אחד מהם האם הוא יכול להגיע עוד היום. אם כן – תתאמו איתו שעה ותמסרו לו את כל הפרטים הדרושים. כך תוכלו לבצע הדברה עוד היום ולהיות בטוחים שבחרתם בבעל מקצוע מוסמך ואמין.

 

לסיום

עד כאן המדריך שיאפשר לכם להפסיק לחיות לצד המזיקים. כעת, כשיש לכם את כל המידע המקיף בנושא, נותר לכם רק ליישם ולהיפטר מהמזיקים.

איש תחזוקה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
מנעולן אמין
6 טיפים למציאת מנעולן אמין

מציאת מנעולן אמין חיונית להבטחת הביטחון והבטיחות של הבית או העסק שלכם. בין אם אתם צריכים להתקין מנעולים חדשים,