נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה ההבדל בין כלוב רבייה לתוכים מול כלובים רגילים

ציפור

קניית כלוב לתוכי עשויה להיראות כמו משהו שפשוט מאוד לעשות ואת האמת שזה נכון, אך לא בדיוק.

יש דברים שבהחלט כדי ורצוי להכיר לפני שאתם הולכים ורוכשים כלוב לתוכי היקר שלכם.

במאמר הזה נדבר איתכם על כל מה שצריך לדעת לפני שאתם קונים כלוב לתוכי שלכם, איך בוחרים כלוב לתוכי, מה כדי להכיר, ומה ההבדיל בין כלוב רגיל לכלוב רבייה?

 

דברים שחשוב לדעת בבחירת כלוב לתוכי

לפני שנגיע לגורם החשוב ביותר שזה גודל הכלוב, נדבר על כמה דברים שכדי להתחשב בהם לפני שאתם קונים כלוב. מומלץ שיהיה פתח עליון שכן נוח ככה להכניס אוכל לתוכי שלכם ודברים אחרים.

יש לשים לב שגודל הדלת תקינה שכן יהיה נוח להוציא את התוכי בעת הצורך. לשים לב שסורגים ממוקמים באופן שהתוכי לא יוכל לצאת בטעות מהכלוב.

 

איך לבחור כלוב שמתאים לתוכי שלכם?

בנוסף לכל הגורמים שציינו כאן לעיל, הפקטור החשוב ביותר הוא גודל הכלוב שכן הוא חייב להתאים לגודל התוכי שלכם.

בסופו של דבר סוג התוכי וגודלו אלו יהיו הגורמים העיקריים שייקבעו את גודל הכלוב. גודל הכלוב נקבע לפי האות  A ומיד לאחריה המס' של הכלוב. לכל מס' יש גדלים חיצוניים ופנימיים קובעים של הכלוב, ככל שהמספר גדול יותר כך הגדלים של הכלוב גדולים יותר בהתאם. מומלץ להתייעץ עם מי שאתם מתכוונים לקנות ממנו את הכלוב לתוכי ורצוי לקנות כלוב שיהיה מעט גדול יותר ממה שמוצע שכן אתם רוצים להיות בטוחים בכלוב שאתם קונים.

 

מה ההבדל בין כלוב רגיל לכלוב רבייה?

ההבדל מתמקד בהבדל בין הצרכים של כל כלוב ואופן הגידול של הכלובים. כלוב רבייה יהיה בדרך כלל גדול הרבה יותר יהיה בו הרבה יותר חופש ומרחב תנועה. יהיו בו פתחים שאין בכלובים רגילים.

 

איפה לקנות כלוב איכותי לתוכי שלכם?

כלוב רבייה לתוכים וכלובים רגילים בדרך כלל נמכרים באותם מקומות. תכלו למצוא מגוון של כלובים לתוכים בחנויות חיות המחמד השונות. שוק התוכים יותר גדול ממה שאתם מכירים כך שאנחנו סבורים שלא רק תוכלו למצוא כלוב לתוכי שהוא איכותי אלא גם במחיר הגיוני.

אנחנו בעיקר ממליצים לכם לחפש כלובים שנמכרים באינטרנט בישראל, יש מגוון של אתרים איכותיים שנותנים שירות מעולה בכל מה שקשור לציוד הקשור לתוכים. לא רק תוכלו לרכוש ציוד לתוכי שלכם אלא תוכלו ממש להתייעץ עם המוכרים על הצרכים של התוכי שלכם ומה כדי לכם לקנות עבורו.

לקנות כלוב לתוכי הוא צעד גדול אל עבר אימוץ התוכי שלכם. זהו צעד חשוב ביותר וכדי שתעשו את זה באופן מחושב ובזהירות. תתייעצו עם חברים או מכרים שיש לכם תוכי שיוכלו לתת לכם טיפים ואפילו ללוות אתכם בתהליך שלכם לאימוץ תוכי.

אנחנו מקווים שמצאתם כאן מידע שיסייע לכם בהמשך, תזכרו, כלוב גדול, בהתאם לגודל וסוג התוכי, בהתאם לצרכי הגידול שלכם. בהצלחה!

 

 

בעלי חיים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים
חיית מחמד
 כללים לבחירת אוכל לכלבים

מעוניינים לשמור על תזונה ראויה עבור בעל ארבעת הרגליים שלכם? כחלק מתפיסת בריאות הוליסטית, מזון איכותי לכלבים יכלול רכיבים

המאלפים מבית שמש
למה כדאי לאלף כלב

לעיתים רבות אנו נתקלים באנשים ששואלים אותנו למה אנחנו משקיעים מאמץ וזמן באילוף הכלב שלנו. מדובר בשאלה די תמוהה