נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 עובדות על בעלי חיים שלא ידעתם

כלב גדול

אנשים שחיים בחברת בעלי חיים, מטפלים בהם, משחקים איתם, מאכילים אותם, יודעים שיש תכונות רבות שמשותפות ולהם ולנו, האנשים. בעלי חיים אינם מתקשרים במילים, אך אם מתבוננים בהם, מבינים אותם בקלות דרך העיניים ודרך התנהגויות שונות. אספנו כמה עובדות מעניינות ומפתיעות על הכישורים המיוחדים של בעלי חיים, ועל התכונות הטבעיות שלהם, שיוכיחו שאנחנו לא יודעים מספיק על עולם החי.

 

בעלי חיים

עולם החי הוא עולם מופלא של יופי, צבעים וקולות. דרך התנהגויות של בעלי חיים אפשר ללמוד דברים מדהימים הטבע ועל העולם, צריך רק להסתכל. טיפול בבעלי חיים הוא החלק המורכב יותר בעולם הזה, וכדי לעשות זאת בצורה טובה, כדאי לרכוש ידע מתאים. אם אתם מגדלים בעל חיים, petnet יעשה לכם חיים קלים, עם המון ידע מקצועי ומעשיר, ועם אופציה להכוונה לבעלי מקצוע מתאימים לצרכים שלכם.

 

כלבים קוראים שעון?

מחקרים הוכיחו שכלבים ניחנים בחוש זמן, ויש להם שעון ביולוגי, טבעי. כלבים יודעים לצפות אירועים שקורים בזמנים קבועים וגם להבחין בין פרקי זמן שונים. אם אתם רוצים הוכחה לעניין, תוכלו לעקוב אחר התנהגות הכלב שלכם לקראת שעת הטיול היומי הקבועה. החושים שלו יהיו דרוכים יותר ותוכלו לראות את הציפייה בעיניים שלו. אז לא, כלבים לא יודעים לקרוא שעון, אבל הם גם אינם זקוקים לו כדי לדעת מה השעה J

 

נמלים במקום תפרים

איפה פגשתם לאחרונה נמלה? בחצר? במטבח? או על המדרכה ברחוב? בטח לא פגשתם נמלים אצל הרופא שלכם, אבל בעבר הן שימשו כלי רפואי. הנמלה היא בעל חיים קטן אך עוצמתי. לנמלה יש לסת חזקה במיוחד, והיו משתמשים בה כדי לסגור פצעים, מעין שדכן לעור. כחלק מההליך כיוונו את הנמלה לנשוך את האזור הפצוע ואז חתכו את גופה והשאירו רק את הראש, ששימש מעין תפר שסגר את הפצע עד להחלמתו.

 

השור והצבע האדום

לכולנו סיפרו שהשור זועם כשרואה מולו צבע אדום, אך מה שלא סיפרו לנו זה שהשור הוא עיוור צבעים. כן, כן, הוא לא מבחין בין צבעים ולא כועס למראה צבע אדום. למעשה, מה שמכעיס את השור היא ההתגרות שבנפנוף הבד מולו, יהיה צבע הבד אשר יהיה. השימוש דווקא בבד אדום בקרבות שוורים נובע מסיבה אחרת, אכזרית למדי. צבע הבד האדום נועד לטשטש את מראה הדם של השור לאחר שהמטדור הורג אותו.

 

לסיכום

בעלי חיים הם מעניינים ומגוונים הרבה יותר מכפי שניתן לחשוב במבט ראשוני. ככל שנלמד ונחקור יותר, נגלה עובדות מרתקות על חיות מסוימות בפרט, ועל עולם החי בכלל. הטבע שלנו מיוחד ומלא בעוצמות, וכל מה שצריך כדי להיחשף לידע, הוא לרצות ללמוד. כמובן שאודות בעלי חיים שאנחנו מגדלים, אנחנו חייבים ללמוד כדי להכיר את הצרכים שלהם ולדעת איך לטפל בהם.

חיית מחמד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים
חיית מחמד
 כללים לבחירת אוכל לכלבים

מעוניינים לשמור על תזונה ראויה עבור בעל ארבעת הרגליים שלכם? כחלק מתפיסת בריאות הוליסטית, מזון איכותי לכלבים יכלול רכיבים

המאלפים מבית שמש
למה כדאי לאלף כלב

לעיתים רבות אנו נתקלים באנשים ששואלים אותנו למה אנחנו משקיעים מאמץ וזמן באילוף הכלב שלנו. מדובר בשאלה די תמוהה