נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אתם קבעתם! זהו האוכל המומלץ ביותר לכלבים

עצמות

כלב חדש הצטרף למשפחה? מקווים שאימצתם אחד היה זקוק לבית חם. השלב הראשון יהיה לדאוג לו לכל הצרכים והתנאים לחיים טובים, בריאים ונוחים, כי מי לא רוצה כלב שמח ומאושר? אם כבר קניתם עבורו ציוד בסיסי, ועכשיו אתם מנסים להבין איזה אוכל יתאים לו ויהיה הטוב ביותר עבורו, הגעתם למקום הנכון. אנחנו פה כדי לעזור לכם לדאוג לכלב שלכם.

 

תזונה

ממש כמו אצל בני אדם, כך גם אצל בעלי חיים ובפרט אצל כלבים, התזונה חשובה לבריאות ולתפקוד גבוה. אם אתם רוצים, ואתם בטוח רוצים, להעניק לכלב שלכם חיים בריאים וטובים, אל תתפשרו על התזונה שלו. כלבים אוהבים לאכול את כל הנקרה בדרכם, אבל את הבסיס המזין הם חייבים לקבל בבית כדי להיות בריאים, חזקים ושמחים.

 

מאיפה מתחילים?

אוכל מומלץ לכלבים נבדוק באמצעות הרכיב הראשון ברשימת הרכיבים. על כל אריזת מזון לכלבים מופיעה רשימת רכיבים מפורטת, בדקו אותה היטב. אוכל מזין יכלול בראש הרשימה בשר, עוף או דגים. חלבונים הם סוג המזון המועדף עבור כלבים, ולכן חשוב שהרכיב העיקרי יהיה חלבון מהחי. עבור כלבים שסובלים מקיבה רגישה במיוחד, מומלץ לבחור במזון עם רכיב עיקרי של כבש.

 

פחמימות ריקות

גם כלבים, ממש כמונו, חובבים גדולים של פחמימות ריקות ושמחים על כל הזדמנות לאכול מאכלים מסוג כזה. מערכת העיכול של הכלב לא מגיבה טוב לפחמימות ריקות וגורמת לו לחוסר נוחות ולכאבי בטן. לכן כדאי לוודא שהמזון של הכלב לא יכלול פחמימות ריקות ודגנים. חלבונים הם סוג המזון שמתעכל בקלות ובצורה בריאה אצל  כלבים.

 

פרווה

לכלבים בעלי פרווה יש המלצות מיוחדות למזון. אולי לא חשבתם שיש קשר בין מצב הפרווה של הכלב שלכם לבין התזונה שלו, אבל בהחלט קיים קשר. שמפו כזה או אחר לא ישנו את קצב הגדילה ואת זוהר הפרווה של הכלב, התזונה לעומת זאת, משפיעה מאוד. עבור כלבים בעלי פרווה מומלץ מזון שהרכיב העיקרי בו הוא דג סלמון. הוא מעודד צמיחה של פרווה יפה ומבריקה.

 

הגודל כן קובע

סוג המזון של הכלבים משתנה בין הסוגים. כלב קטן וכלב גדול יאכלו אוכל שונה. בין אם מדובר בכלב קטן שעתיד לגדול, ובין אם מדובר בגזע שנותר קטן, יש להתאים להם גודל הכופתיות. כלב קטן יאכל בקלות כופתיות  קטנות, אך יתקשה לאכול כופתיות גדולות. בבחירת אוכל לכלבים גורים, מלבד גדול הכופתיות, חשוב להתאים גם אוכל רך וקל ללעיסה.

 

לסיכום

תזונה, ממש כמו אצל בני אדם, היא אחד הנושאים החשובים שיש לתת עליהם את הדעת בגידול כלב. המזון צריך להיות מותאם לגודל הכלב ולגילו, וחשוב לבדוק את הרכיבים שלו. הרכיב העיקרי המומלץ הוא חלבון מהחי, כמו עוף, בשר או דגים. לגבי שאר הרכיבים, עדיף לבחור בפחות פחמימות ריקות ודגנים. אנחנו פה אתכם למען בריאות הכלב ושמחת החיים שלו. תיהנו

חיית מחמד

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים
חיית מחמד
 כללים לבחירת אוכל לכלבים

מעוניינים לשמור על תזונה ראויה עבור בעל ארבעת הרגליים שלכם? כחלק מתפיסת בריאות הוליסטית, מזון איכותי לכלבים יכלול רכיבים

המאלפים מבית שמש
למה כדאי לאלף כלב

לעיתים רבות אנו נתקלים באנשים ששואלים אותנו למה אנחנו משקיעים מאמץ וזמן באילוף הכלב שלנו. מדובר בשאלה די תמוהה