נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכלב שלכם חולה? יש 3 דברים שחשוב לבדוק

כלב חולה

לעיתים אנו מוצאים את עצמנו עומדים חסרי אונים אל מול הכלב שלנו שמרגיש לא בטוב. הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי בכל מיני דרכים שונות. העניין שמשותף לרבים מאתנו זו העובדה כי אנו לא תמיד יודעים מה לעשות. יש מי שמרגישים חסרי אונים אל מול הסיטואציה ויוצאים אל הרשת במטרה למצוא תשובות. אם זו הסיבה שבגללה הגעתם לכאן, דעו שאתם במקום הנכון. שכן, בשורות הבאות נציג בפניכם את הדברים שחשוב שתבדקו.

 

תכירו את הגורמים שליוו אותנו בעת כתיבת המדריך

רגע לפני שנעמיק בכל הנוגע לדברים החשובים שאתם צריכים לבדוק במידה והכלב שלכם מראה סימני חולי, חשוב שנציג בפניכם את האנשים שבזכותם מדריך זה עולה לרשת. מדובר בבעלי כלבים שלצערנו, התנסו לא פעם בהתמודדות עם חולי של הכלב שלהם. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט ברשת חברתית מוכרת ובו כתבנו כי אנו זקוקים לחכמת ההמונים בנוגע לטיפול בכלב חולה. להפתעתנו, קיבלנו מעל ל – 20 פניות מצד גורמים יודעי דבר שסייעו לנו בכתיבת המדריך. זו ההזדמנות להודות להם מקרב לב על הליווי והמידע הנרחב.

 

אז מה הדבר ה – 1 שאתם צריכים לבדוק ברגע שגיליתם שהכלב חולה?

הדבר הראשון שעליכם לבדוק רגע לפני שאתם נלחצים זו המלצה על מרפאה ווטרינרית מומלצת. שכן, סביר להניח שתצטרכו להגיע בקרוב אל וטרינר, כך שעליכם לדעת תחילה שמדובר בבעל מקצוע מיומן שרבים ממליצים עליו. אלו שסייעו בכתיבת המדריך ציינו כי יש כל מיני דרכים לבדוק אם מדובר במרפאה איכותית או כזו שראוי להימנע ממנה. הם ביררו בעבר את הפרטים הדרושים באמצעות דרכים הבאות:

  • פרסום פוסט בפייסבוק ובקשת מידע מצד גולשים
  • קריאת חוות דעת בלשונית הביקורות של גוגל
  • קריאת פרטים על מרפאות באתרי אינטרנט שונים

הנה אתר אינטרנט לדוגמא שתוכלו למצוא בו את כל הפרטים שיסייעו לכם: https://www.mahmadi.co.il.

 

מה הדבר ה – 2 שאתם צריכים לבדוק ברגע שגיליתם שהכלב חולה?

שימו לב קוראים יקרים, אתם צריכים לבדוק אם הכלב שלכם מיובש. אם הוא נראה חסר כוחות ואין לו את האפשרות לקום ממקומו אפילו בשביל לקבל חטיף – אתם צריכים לחשוד שמדובר פה בעניין של התייבשות. במצב שכזה, עליכם לסור בהקדם אל מרפאה מוסמכת.

 

מה הדבר ה – 3 שאתם צריכים לבדוק ברגע שגיליתם שהכלב חולה?

אם גיליתם שהכלב חולה, אתם צריכים לבדוק את קצב הלב שלו. אם שמתם לב שישנם שינויים שבאים לידי ביטוי במהלך הבדיקה (למשל דופק מהיר שמתחלף באיטי תוך כמה רגעים) עליכם לסור אל מרפאה וטרינריתב בהקדם.

 

לסיום

עד כאן 3 הדברים שאתם צריכים לבדוק ברגע שגיליתם שהכלב חולה. כעת, כשאתם יודעים את הדבר ה – 1 החשוב ביותר, תוכלו ליישם את שני הדברים הנוספים בקלות ולשמור על בריאות הכלב שלכם.

בדיקה רפואית

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים
חיית מחמד
 כללים לבחירת אוכל לכלבים

מעוניינים לשמור על תזונה ראויה עבור בעל ארבעת הרגליים שלכם? כחלק מתפיסת בריאות הוליסטית, מזון איכותי לכלבים יכלול רכיבים

המאלפים מבית שמש
למה כדאי לאלף כלב

לעיתים רבות אנו נתקלים באנשים ששואלים אותנו למה אנחנו משקיעים מאמץ וזמן באילוף הכלב שלנו. מדובר בשאלה די תמוהה