נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ממה מכינים חטיפים לכלבים וחתולים?

חטיפים לכלבים

רבים מאתנו שמעו לאחרונה על בחור צעיר ממרכז הארץ ששיתף בתוכנית טלוויזיה מוכרת כי הוא אוכל לעיתים מהחטיפים של הכלב שלו. עובדה זו זעזעה אנשים רבים שסברו עד לא מזמן כי חטיפים מסוג זה מתאימים אך ורק לבני אדם. אנו מודים כי המקרה החריג גרם לנו לתהות לגבי העניין. כך שיצאנו לבדוק את הנושא במטרה להבין ממה עשויים החטיפים הללו. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע בנושא.

 

המרכיב ה – 1 שנמצא במרבית החטיפים לכלבים וחתולים – פחמימה

חטיפים של כלבים וחתולים לא צריכים להיות משביעים, הם צריכים להיות טעימים. אתם וודאי מודעים לעובדה הזו. שכן, אנו לא מעניקים לחיות שלנו חטיפים במטרה שהם יגיעו לשובע. יכול להיות שעובדה זו גורמת לכם לתהות – אם כך, למה יש בהם פחמימה? ובכן, בחטיפים יש פחמימה בגלל שהיא זו שמחברת בדרך כלל בין הרכיבים.

אפשר לראות את המצב הזה בא לידי ביטוי גם ב"חטיפים" שלנו, בני האדם. אם תסתכלו על החטיפים במזווה שלכם, אתם תגלו שיש בהם קמח, שיבולת שועל או פחמימה אחרת.

חטיפים לכלבים

המרכיב ה – 2 שנמצא במרבית החטיפים לכלבים וחתולים – בשר

אי אפשר לכתוב על חטיפים לכלבים מבלי לציין את הימצאותו של המרכיב הטעים ביותר עבור בעלי החיים שלנו – הבשר. מרכיב זה נמצא שם לא רק בגלל הטעם, אלא גם בגלל הערכים התזונתיים שלו. זה ידוע כי חטיפים לחתולים וכלבים לא אמורים לספק ערכים בריאותיים, ובכל זאת, הדבר בא לידי ביטוי בחטיפים רבים פשוט בגלל שהבשר מעניק טעם טוב. ראוי לציין כי יש סוגים שונים של בשרים שנמצאים בחטיפים אלו, למשל:

  • בשר פרה
  • בשר עגל
  • בשר כבש וכו'

 

המרכיב ה – 3 שנמצא במרבית החטיפים לכלבים וחתולים – תבלינים

המרכיב השלישי שנמצא בכל חטיף לכלבים וחתולים הוא תבלין. הרי אי אפשר לאחד בין הבשר לבין הפחמימה מבלי להוסיף תבלינים שקובעים את הטעם הסופי. אם תסתכלו על החטיף שקניתם לאחרונה לחיית המחמד שלכם, אתם תגלו שיש בו מלח ותבלינים נוספים שמעניקים לחטיף טעם טוב.

חטיפים לכלבים

אז מה המסקנה? אפשר לאכול את החטיפים של בעלי החיים שלנו?

עיניכם וודאי רואות כי החטיפים של בעלי החיים שלכם עשויים מרכיבים שמוכרים לנו, בני האדם. ההמלצה היא שלא לצרוך את החטיפים באופן קבוע, אבל כן אפשר לטעום אותם. ראוי לציין כי הטעימה יכולה לבוא לידי ביטוי במצבים שבהם אתם רוצים לבדוק כי מדובר בחטיף שמתאים לחיית המחמד שלכם ולא במקום חטיף שמתאים לבני אדם.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הגיע לסיומו, וכעת, אתם יודעים ממה מכינים חטיפים לכלבים וחתולים. בשלב זה נותר לכם להעביר את המידע הלאה למי שמתעניינים בנושא ולאפשר להם לדעת כי ניתן לטעום מחטיפים אלו, אך במידה ולא באופן יום יומי.

חטיפים לכלבים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים
חיית מחמד
 כללים לבחירת אוכל לכלבים

מעוניינים לשמור על תזונה ראויה עבור בעל ארבעת הרגליים שלכם? כחלק מתפיסת בריאות הוליסטית, מזון איכותי לכלבים יכלול רכיבים

המאלפים מבית שמש
למה כדאי לאלף כלב

לעיתים רבות אנו נתקלים באנשים ששואלים אותנו למה אנחנו משקיעים מאמץ וזמן באילוף הכלב שלנו. מדובר בשאלה די תמוהה