נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם ישנם מוצרי הדברה ידידותיים לכלבים?

מוצרי הדברה לכלב

בואו נתחיל מהתשובה הפשוטה – כן, ישנם מספר מוצרים דוחי קרציות ופרעושים שהם גם ידידותיים לכלבים. כל המוצרים הללו נועדו להדוף קרציות ומזיקים אחרים מהכלב שלכם – מבלי לפגוע בכלבכם. עכשיו נעבור לתשובה המורכבת. אין פתרון הדברה אחד לכלבים. הסיבה העיקרית לכך היא שבכל מקרה שיטת הטיפול תהיה מעט שונה, וכל כלב מתנהג בצורה אחרת.

לכלב שלא אוהב להתקלח, למשל, לא ניתן שמפו נגד קרציות. לכלב שלא אוהב שמחזיקים אותו – לא נוכל לשים אמפולות. לכן יש כמה וכמה פתרונות הדברה ידידותיים לכלבים. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא על לא פחות מ-4 מוצרי הדברה ידידותיים לכלבים, כולל דוגמאות למותגים מובילים.

 

אמפולות נוזל נגד קרציות

אמפולות נוזל נגד קרציות ופרעושים מתאימות בעיקר לטיפולים נקודתיים, אבל לא רק. אמפולות הן תמיסות נוזליות הנמרחות על עורו של כלבכם, בדרך כלל פעם בחודש. הנוזל מכיל קוטלי חרקים טבעיים או סינתטיים הדוחים קרציות ומזיקים אחרים. אמפולות יהיו בדרך כלל הזולות ביותר מבין כל מוצרי הדברה לכלב שיש בשוק, אך השימוש בהן הוא התדיר ביותר. פרונטליין פלוס הוא מותג אמפולות מוכר ומומלץ על ידי וטרינרים בכל רכבי העולם, כמו גם K9 Advantix II.

מוצרי הדברה לכלב

קולר נגד קרציות

קולרי קרציות ספוגים בחומרים טבעיים כמו שמנים אתריים, והם משחררים ריח שדוחה קרציות ומזיקים אחרים. הם קלים לשימוש ומספקים הגנה לאורך זמן. צווארוני קרציות מומלצים הם סרסטו וקולר Hartz UltraGuard Pro. קולרים נגד קרציות הם בדרך כלל יקרים יותר, אבל מחזיקים מעמד עד 8 חודשים.

 

שמפו נגד קרציות לכלב

שמפו קרציות נוצר במיוחד כדי להדביר קרציות ומזיקים אחרים מהכלב שלכם. הם מכילים מרכיבים טבעיים כמו שמן נים או שמן עץ התה שדוחים קרציות ומרגיעים את עור הכלב שלך. מותגים מובילים לשמפו נגד קרציות הם טרופיקל ואדמס פלוס.

מוצרי הדברה לכלב

תרסיס נוגד קרציות לכלב

תרסיסי קרציות מורחים ישירות על הפרווה של הכלב בשביל לדחות קרציות ומזיקים אחרים. הם עשויים בדרך כלל מחומרים טבעיים כמו שמנים אתריים והם בטוחים לכלבים. חפשו תרסיס נגד קרציות של Vet's Best או של Wondercide.

 

סיכום

לסיכום, שימו לב שזו אינה רשימה ממצה ויש עוד הרבה מוצרים דוחי קרציות ידידותיים לכלבים הזמינים בשוק. חשוב גם לציין שגם במוצרים דוחי קרציות ידידותיים לכלבים יש להשתמש לפי הוראות היצרן ובאופן מתון. זכרו שתמיד צריך להתייעץ עם הווטרינר שלכם לפני השימוש בכל מוצר חדש על הכלב שלכם – כדי להבטיח שהוא בטוח עבורו.

תרסיסים, שמפו, אמפולות או קולרים – לכל כלב מתאים מוצר אחר. מניעת קרציות היא חשובה לא רק לבריאות הכלב – אלא גם לבריאות שלכם. לכן חשוב מאוד לוודא שהכלב שלכם מוגן באופן קבוע ומוחלט מפני קרציות או פשפשים. פנו לווטרינר כדי להבין מה המוצר הכי טוב בשבילכם.

מוצרי הדברה לכלב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים
חיית מחמד
 כללים לבחירת אוכל לכלבים

מעוניינים לשמור על תזונה ראויה עבור בעל ארבעת הרגליים שלכם? כחלק מתפיסת בריאות הוליסטית, מזון איכותי לכלבים יכלול רכיבים

המאלפים מבית שמש
למה כדאי לאלף כלב

לעיתים רבות אנו נתקלים באנשים ששואלים אותנו למה אנחנו משקיעים מאמץ וזמן באילוף הכלב שלנו. מדובר בשאלה די תמוהה