נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה זה מזון רפואי לכלבים ומי זקוק לו?

עצמות

הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם ולכן חשוב שנדאג לו ולצרכיו. בריאות של בעלי חיים מושפעת גם היא מהמזון אותו הם צורכים ולכן, חשוב לבדוק שהם צורכים מזון שמתאים להם. במידה ולא, קיימת האופציה של מזון שהוא רפואי ומיועד לכלבים באופן ספציפי. אז מה זה אוכל רפואי לכלבים? ואילו כלבים זקוקים לו? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

מה זה מזון רפואי לכלבים?

אוכל לרפואי לכלבים במטרתו העיקרית הוא לסייע למערכת הגופנית של הכלב להיות בריאה יותר. כלומר, במזון רפואי יש ערכים נוספים ושונים מאשר אלה שיש במזון רגיל לכלבים וכאן נמצאת תרומתו. בכל מזון רפואי יש ערכים אחרים שתורמים לבריאות של הכלב ולכן חשוב להבין בדיוק למה הכלב שלכם זקוק ומהו המזון שיתן לו את זה. חשוב מאד להתאים בין הכלב ומאפייניו למזון הרפואי הספציפי.

 

למי זה מתאים?

באופן כללי חשוב להיות במעקב על הכלב שלכם ולשים לב להתנהגויות חריגות, חוסר בשינה או שינת יתר וכמובן מעקב רפואי אצל וטרינר. לעיתים הווטרינר יציע לכם שינוי של המזון לאוכל רפואי. כאשר במידה והכלב שלכם סובל מבעיות בריאותיות שונות כמו השמנת יתר, בעיות במפרקים, בכליות ועוד. או במידה והוא נמצא בתקופת שיקום מסיבות שונות, יש לתת לכך חשיבות מבחינת המזון.

באופן כללי יש אוכל רפואי שונה עבור בעיות שונות ולכן, כדאי להתאים את המזון לסוג הבעיה. כמובן, שעדיף להתייעץ עם ווטרינר על מנת לבצע את ההתאמה בצורה נכונה ומבוקרת. כמו כן, עדיף לא לתת סתם לכלב מזון רפואי מבלי לקבל על כך אישור ובדיקה של ווטרינר.

 

איפה קונים?

בימינו ניתן למצוא כבר מזון רפואי לכלבים גם בחנויות כלבים ולא כמו בעבר רק אצל ווטרינר. עדיין תוכלו לבחור אם לבצע את הרכישה אצל הווטרינר או דרכו. אחת החנויות שתוכלו לרכוש דרכה היא הילס אוכל לכלבים שמוכרת בעקבות האוכל הרפואי שהיא מספקת. חשוב לדעת כי יצירת המזון מתבססת על מחקר מדעי שהחברה עשתה בנוגע לכך.

 

האם זה יקר יותר?

תשובה לכך היא דינאמית כיוון שההיצע בשוק של מזון רפואי לכלבים הוא רחב ולכן המחירים משתנים. ישנם קריטריונים כמו כמות המזון, החברה והסוג שלו שישפיעו על המחיר כמובן. באופן כללי בממוצע ניתן להגיד ששק בגודל של 12 ק"ג עשוי לעלות בין 300 ל- 600 שקלים. כדאי לעשות השוואת מחירים והמלצות לפני רכישה.

 

בסיכומו של דבר

מזון רפואי לכלבים הוא בהחלט עניין שיש לבחון בנוגע לכלב שלכם. במידה ותבינו יחד עם הווטרינר שהוא זקוק לו, זו השקעה שחשוב לעשות. ישנם חברות שונות שמספקות את המוצר וניתן לרכוש אותו בחנויות רבות. כמו כן, מחירים משתנים מבין חברה לחברה והשוואה בין כולן כולל בדיקה של המלצות היא חשובה.

חטיף לכלבים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים
חיית מחמד
 כללים לבחירת אוכל לכלבים

מעוניינים לשמור על תזונה ראויה עבור בעל ארבעת הרגליים שלכם? כחלק מתפיסת בריאות הוליסטית, מזון איכותי לכלבים יכלול רכיבים

המאלפים מבית שמש
למה כדאי לאלף כלב

לעיתים רבות אנו נתקלים באנשים ששואלים אותנו למה אנחנו משקיעים מאמץ וזמן באילוף הכלב שלנו. מדובר בשאלה די תמוהה