נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה כדאי לאלף כלב

המאלפים מבית שמש

לעיתים רבות אנו נתקלים באנשים ששואלים אותנו למה אנחנו משקיעים מאמץ וזמן באילוף הכלב שלנו. מדובר בשאלה די תמוהה מבחינתנו. שכן, אנו סבורים שאילוף של הכלב שלנו הוא עניין הכרחי.

כדי לגרום לכולם להבין מה עומד מאחורי החשיבה הזו, החלטנו לכתוב מדריך מקיף תוך סיוע מטעם גורמים שיודעים דבר או שניים בעניין. מדריך זה מופיע בפניכם ממש עכשיו, ואתם צפויים לגלות בקרוב למה כדאי לאלף כלב.

 

תכירו את האנשים שליוו אותנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי לא כתבנו לבדנו כפי שידוע לכם. החלטנו לפנות אל בעלי כלבים נוספים שעברו הליך של אילוף עם הכלב שלהם. היה חשוב לנו להגיע אל כמה שיותר גורמים. לכן, פרסמנו סקר בקבוצת פייסבוק שעוסקת בגידול כלבים. בסקר הופיעו השאלות הבאות:

  • האם הכלב שלך עבר הליך אילוף?
  • כמה זמן ההליך ארך?
  • מדוע בחרת לאלף את הכלב שלך?
  • מה היו התוצאות?
  • האם אתה מרוצה מהתוצאות?

ראוי לציין כי על הסקר הזה ענו מעל ל – 120 אנשים וזו ההזדמנות להודות להם. אם אתם קוראים את המדריך הנוכחי, תדעו שהוא נכתב בזכותכם.

 

אז למה כדאי לאלף כלב? התשובה של גילי מתל מונד

בחרנו להציג בפניכם את התשובה המעמיקה שגילי ציינה בסקר שלנו. לדבריה, יש לה 3 כלבים בבית והיא שלחה את כולם אל המאלפים מבית שמש לאחר ששמעה עליהם המלצות חמות. גילי ציינה שחשוב לאלף כלב כדי להקנות לו את הכלים להתמודד עם הבעלים שלו ולהתלוות אליו באופן מיטבי. היא הסבירה שטיול עם שלושה כלבים זה לא עניין של מה בכך. מאז שהיא שלחה אותם לאילוף, הם הולכים לצידה ברחוב ללא בעיה.

 

אז למה כדאי לאלף כלב? התשובה של יעלה מתל אביב

ליעלה יש כלב אחד, גור, בן פחות משנה. לדבריה, הוא נמצא בימים אלו במסגרת אילוף מחוץ לבית. היא אומרת שכדאי לאלף כלב כדי שאתם, הבעלים, תוכלו ליהנות מכלב לא תוקפני. היא ציינה שהכלב שלה תקף לא פעם אורחים שהגיעו לבית ולעיתים אף נשך אותם. האילוף שנמצא בהליכים ראשוניים כבר משנה את ההתנהלות שלו ומאפשר לו להיות הרבה יותר רגוע.

 

טיפ חשוב לאילוף כלבים

רגע לפני שהמדריך יסתיים, חשוב לנו לציין בפניכם טיפ חשוב. אם אתם מתכננים לשלוח את הכלב שלכם לאילוף, כדאי שתדעו שעליכם לבחור במאלף מוסמך ומוכר. כזה שיש עליו שלל המלצות ברחבי הרשת. כדי שתוכלו להגיע אל מאלף כזה, אתם צריכים לחפש חוות דעת בפלטפורמות הבאות:

  • לשונית הביקורות של גוגל
  • אינסטגרם
  • פייסבוק ועוד

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם למה כדאי לכם לאלף כלב. עכשיו, כשיש לכם את כל הסיבות, אתם יכולים פשוט לפנות אל מאלף ולדעת שאתם עושים נכון לעצמכם וגם לכלב.

המאלפים מבית שמש

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים
חיית מחמד
 כללים לבחירת אוכל לכלבים

מעוניינים לשמור על תזונה ראויה עבור בעל ארבעת הרגליים שלכם? כחלק מתפיסת בריאות הוליסטית, מזון איכותי לכלבים יכלול רכיבים