נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

4 יתרונות להרחקת יונים בצורה הומנית

בעל חיים

היונה היא חיה עירונית הסובבת את האדם, ניזונה משאריות שהוא מותיר אחריו, מתעופפת  בסמוך אליו ועושה שימוש תדיר במבני המגורים שלו.

מדובר בחיה שנוכחותה בקרבת מבני מגורים כוללת הטלת צרכים על חלונות המבנה, על חבלי הכביסה, כניסת נוצות למבנה, רעש ומפגעים נוספים.

כאשר נוצר מטרד הדורש את הרחקתן של היונים, ניתן לבצע את מלאכת ההרחקה בצורה הומנית וללא פגיעה מיותרת.

 

ממה נובע הצורך בהרחקת יונים

נוכחותה של היונה מהווה מטרד בכמה היבטים. בחלק מהבניינים, פני הבניין הם בעלי רובד אחיד ובמקרה כזה, עשויות יונים להתיישב על הגג ולשהות שם באופן קבוע. אחד המטרדים הנובעים משהות זו היא רעש טורדני. בנוסף, היונה משירה נוצות אשר עשויות להיכנס אל הבית או אל מדחסי המזגנים והן נושאות עמן לעיתים חיידקים שעשויים לגרום למחלות.

במבנים שחזיתם מרובדת כך שקיימת בה גומחה שבה נמצאים מתקני תליית הכביסה ומדחסי המזגנים, נוטה היונה למצוא מחסה נוח ויעיל. במצב שכזה, הופך המטרד למוחשי הרבה יותר כך שלצד מטרד הרעש, עשוי דייר של אותו בניין לסבול מצואת יונים על חלונות ביתו וכביסתו. על כן, הרחקתה בצורה הומנית היא הדבר הנכון ביותר וזאת ממספר טעמים.

 

1 – מגוון רחב של פתרונות לכל כיס

כיום ניתן למצוא בתחום הרחקת היונים מגוון רב של פתרונות, בטווח מחירים רחב, אשר מאפשר הרחקה של היונים בצורה הומנית. אחד הפתרונות הוא באמצעות הדברה אלקטרונית. זאת על ידי הצבת מכשיר אולטרה סוני שפועל בתדר הנקלט על ידי יונים אך לא על ידי בני אדם ובכך גורם להם צרימה ומרחיק אותן. ניתן למצוא פתרונות לביצוע הרחקת יונים בראשון לציון ובשאר ערי האזור.

 

2 – טיפול בשורש הבעיה

הרחקת יונים בצורה הומנית מייצרת פתרון קבוע לבעיה על ידי יצירת מחסום בלתי עביר. כך במקרה של שימוש ברשת, הצבת דחלילי עורב באופן קבוע או הצבת דוקרנים שימנעו ישיבה על הגגות ואדני החלונות.

הדברת יונים באמצעות הריגתן לא תפתור את הבעיה לאורך זמן. זאת מאחר שללא יצירת מחסום קבוע, יגיעו אל המבנה יונים נוספות שיצריכו פגיעה גם בהן וגם באלו שיגיעו אחריהן, כך בכל פעם מחדש. ניתן למצוא פתרונות רבים לביצוע הרחקת יונים במרכז, בצפון ובדרום, באופן שיטפל בשורש הבעיה.

 

3 – תוצאה יעילה ללא גרימת מותה של היונה

הסיבה העיקרית לביצוע הרחקה הומנית של יונים היא בשל העובדה שבשני המקרים, בין על ידי פגיעה ביונה או בין בהימנעות מפגיעה ביונה, ניתן להגיע לאותה תוצאה. על כן, אין שום הצדקה לביצוע הרחקה באמצעות פגיעה והיזק ליונה.

 

4 – מניעת מצבי התמודדות עם יונים פצועות או מתות

בעוד שהרחקה הומנית מתבססת על יצירת מחסום, פתרון אשר מבוסס על פגיעה ביונה מניח כי הפגיעה תסתיים באופן המצופה, אולם ייתכן שפתרון המבוסס על המתת היונה יביא לפציעה שלה, דבר אשר יגרום לה סבל מיותר ויצריך התמודדות עם חיה פצועה. לחילופין, גם תוצאה של מות היונה נושא עמו צורך לא סימפטי של פינוי יונים מתות המוטלות באזור המבנה.

 

הרחקת יונים בצורה הומנית – תוצאה מקסימלית בפגיעה מינימלית

כיום ניתן למצוא פתרונות רבים להרחקת יונים, אשר יאפשרו הרחקה לטווח ארוך של מפגעי יונים בקרבת הבניין. בחירה בהרחקה בצורה הומנית, היא מעשה שיש בצדו רווח כפול ומכופל. היא מביאה לתוצאה טובה יותר מאשר הרחקה באמצעות הדברה, היא אינה כרוכה בגרימת צער בעלי חיים והיא ניתנת לביצוע על ידי אמצעים הניתנים לרכישה בעלות שאינה גבוהה.

ראש של יונה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים
חיית מחמד
 כללים לבחירת אוכל לכלבים

מעוניינים לשמור על תזונה ראויה עבור בעל ארבעת הרגליים שלכם? כחלק מתפיסת בריאות הוליסטית, מזון איכותי לכלבים יכלול רכיבים

המאלפים מבית שמש
למה כדאי לאלף כלב

לעיתים רבות אנו נתקלים באנשים ששואלים אותנו למה אנחנו משקיעים מאמץ וזמן באילוף הכלב שלנו. מדובר בשאלה די תמוהה