נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את המשחקים הכי מגניבים שאפשר להביא לכלב שלכם

כלב משחק משחק

הכלב שלכם משתעמם לבד בבית? אולי אתם מרגישים שהגיע הזמן לקנות לו צעצועים שישעשעו אותו בזמן טיול? אם כך, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגלה לכם את המשחקים הכי מגניבים שאפשר (ורצוי) להביא לכלב שלכם. כדאי שתדעו שאחרי שתקראו את המדריך הנוכחי, אתם תראו שהכלב שלכם רגוע יותר, כי זה ידוע – משחק זו הדרך של הכלב לפרוק אנרגיה. בלעדיו, הוא עשוי להיות חסר סבלנות.

 

המשחק הראשון שאתם חייבים להכיר – חישוק זוהר בחושך

יכול להיות שאתם זוכרים את הימים האלה שבהם חישוק רגיל, פשוט ומשעמם היה כל עולמו של הכלב. אז תדעו שהם קיימים גם היום. יכול להיות שאתם תוהים – "למה הם מציעים לנו דווקא חישוק זוהר בחושך? לכלב של אין העדפה למשחקים זוהרים" ואתם צודקים. הכלב שלכם ישמח לקבל חישוק נקודה. אתם תשמחו שהוא יהיה זוהר בחושך.

תוהים למה? כי לא פעם, בעלי כלבים משחקים עם הכלבים שלהם לאחר החשכה והם מגלים, שלצערם, המשחק האהוב של הכלב הלך לאיבוד פשוט כי התאורה בחוץ לא מאפשרת לראות לאן הוא עף. החישוק הזוהר בחושך יאפשר לכם למצוא אותו בקלות (וגם לכלב כמובן) כך שאתם חייבים שיהיה לכם אותו בהישג יד, במיוחד בטיולי הערב שלכם.

 

המשחק השני שאתם חייבים להכיר – עצם סיליקון בטעם בקר

אם תשאלו בעל חנות של צעצועים לכלבים מהו הצעצוע הנמכר ביותר לכלבים, הוא יאמר לכם שמדובר בעצמות הסיליקון. הצעצוע פשוט מאוד, אין בו יותר מידי פיצ'רים. האמת היא, שאין בהם צורך כשמדובר בקנייה של משחקים לכלבים. הצעצוע הזה בעל יתרונות רבים שגרמו לו להיכנס לרשימה הנוכחית, הנה כמה מהבולטים שבהם:

  1. הוא רך ונעים למשחק
  2. הוא מאפשר לנקות את השיניים במהלך הלעיסה
  3. יש לו טעם טוב שכלבים אוהבים

 

המשחק השלישי שאתם חייבים להכיר – קונג בובת ברווז

אם יש 2 דברים שכל כלב אוהב ללא ספק זה בובות וקונג. כלבים פשוט אוהבים לנשוך את הבובות, לנער אותן, לזרוק אותן וחוזר חלילה. וקונג? הם מסוגלים לנער אותו במשך שעות ארוכות. השילוב בין קונג לבובת ברווז הוא גאוני וכל בעל כלב יגיד לכם את זה. מדובר בצעצוע נוסף שנחשב לנמכר ביותר והוא מגיע בגרסאות שונות, כמו למשל:

  • קונג לכלב עם בובה של בונה
  • קונג לכלב עם כדור טניס
  • קונג לכלב בצורה של עצם ועוד

תעניקו לכלב שלכם את הקונג שמתאים לו ביותר ותוכלו לצאת כל יום לעבודה בידיעה שהוא מעביר את הזמן בכיף.

 

כמה מילים לסיום

עכשיו אתם מכירים את המשחקים הכי חמים ומגניבים שאתם יכולים להביא לכלב שלכם. כך שכעת, נותר לכם רק לקנות אותם, להפתיע את הכלב שלכם ולהתמוגג ממנו כשהוא ירוץ לשחק בהם וישכח מכם.

כלב משחק משחק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים
חיית מחמד
 כללים לבחירת אוכל לכלבים

מעוניינים לשמור על תזונה ראויה עבור בעל ארבעת הרגליים שלכם? כחלק מתפיסת בריאות הוליסטית, מזון איכותי לכלבים יכלול רכיבים

המאלפים מבית שמש
למה כדאי לאלף כלב

לעיתים רבות אנו נתקלים באנשים ששואלים אותנו למה אנחנו משקיעים מאמץ וזמן באילוף הכלב שלנו. מדובר בשאלה די תמוהה