נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור מיטה נוחה לכלב שתתאים לעיצוב הבית?

מיטה לכלב

לרוב כלבי הבית יש בדרך כלל מיטה באחת הפינות של הבית. המיטה יכולה להיות בגוונים ובצורות שונות, הן מבחינת נוחות ואיכות והן מבחינת מראה יש לתת מחשבה לפני הרכישה של המיטה. מעבר לכך שהמיטה היא בשביל הכלב והצרכים שלו, היא גם חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית. לכן, יש לבחור מיטה שמצד אחד טובה לכלב שלכם ומצד שני טובה לבית. איך לעשות זאת? על כך ועוד מוזמנים לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

התאמה ספציפית לכלב שלכם

קודם כל חשוב שתבחנו מיטות שמציעה חנות כלבים כיוון והמגוון הוא רחב וזה יכול לתת לכם השראה ומושג מה באמת יש בשוק ומה זו כבר מעבר לכך. בחנו את הכלב שלכם ומה שמתאים לו. תוכלו לבדוק את הגודל שלו, איך הוא נוטה לישון, מהם הרגלי השינה שלו, האם לדוגמא הוא מתפרס או מצטמצם כשישן ועוד.

כמו כן, במידה ויש לכלב שלכם איזה שהן בעיות פיזיות או רפואיות חשוב להתאים לו מיטה לכך. לדוגמא יש מיטות עם מזרן אורתופדי או מזרן נושם ואיכותי יותר לכלב שנוטה לעשות את צרכיו בלילה. יש מיטות שונות מיטה לכלב גדול ולכלב קטן, בצבעים ומסוגי חומרים שונים ועוד.

 

איפה כדאי לשים אותה

לאחר שהחלטתם בערך איזו מיטה מתאימה עבור הכלב שלכם ספציפית, חשוב לבדוק איפה היא מתאימה להיות ממוקמת בבית. יש אנשים שבוחרים לשים אותה בחדר השינה של ההורים, כאלה שבוחרים לשים בסלון או בכלל במרפסת ובחצר. בהתאם לזה תחליטו על התאמה שלה לעיצוב של הבית.

לאחר מכן, בדקו את המידות (עדיף עם מטר) של המיקום בו אתם רוצים לשים את המיטה מבחינת זוויות אורכים ועוד. תוסיפי לזה עוד אביזרים של הכלב כמו קערות אוכל, שמיכות ומשחקים שתוכלו לשים ליד שגם יתפסו מקום. עכשיו נשאר לכם לחשוב על הנראות של המיטה באותו אזור.

אם לדוגמא הקיר בחלק זה של הבית הוא כחול, מיטה בצבע ורוד פחות יכולה להתאים, לעומת מיטה בצבע אפור. כמו כן, אם הפינה היא במרכז של הבית, מיטת פרווה יכולה להיות קצת בולטת ולא מתאימה, לעומת מיטה מפלסטיק שיותר יכולה להשתלב בנוף. זכרו שהמיטה צריכה להיות כל הזמן באותו אזור ולכן היא הופכת להיות חלק מהבית, לכן חשוב להקפיד על עיצוב ולהכניס אותה לשיקולים.

 

בסיכומו של דבר

בחירה של מיטה לכלב היא לא דבר כזה פשוט, בעיקר כשיש להתאים אותה לעיצוב הכולל של הבית. בנוסף, חשוב שהמיטה תתאים לכלב ולצרכים שלו, מבחינת המבנה שלו, צורת השינה שלו, הצרכים שלו ועוד. המיטה צריכה להיות בפינה משלה ולכן יש למדוד את הפינה ולראות איזו מיטה מתאימה לה. לאחר מכן לחשוב על המראה של אותו אזור בבית ולמצוא מיטה שתתאים לו גם מבחינת מראה עיצובי.

מיטה לכלב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים
חיית מחמד
 כללים לבחירת אוכל לכלבים

מעוניינים לשמור על תזונה ראויה עבור בעל ארבעת הרגליים שלכם? כחלק מתפיסת בריאות הוליסטית, מזון איכותי לכלבים יכלול רכיבים

המאלפים מבית שמש
למה כדאי לאלף כלב

לעיתים רבות אנו נתקלים באנשים ששואלים אותנו למה אנחנו משקיעים מאמץ וזמן באילוף הכלב שלנו. מדובר בשאלה די תמוהה