נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך עושים פוליש לרצפת גרניט

אבן מבריקה

לאחרונה אנחנו שומעים לא מעט סברות שגויות בכל הנוגע להליך של פוליש עבור רצפת גרניט פורצלן. הדבר נובע מתוך אי היכרות מעמיקה בתחום (כך אנחנו מאמינים). כדי שנוכל להביא את המידע המהימן בנושא ולהביא אותו בפניכם, יצאנו לבדוק איך עושים פוליש לרצפת גרניט ולמה כולם סבורים שהדבר אינו אפשרי? הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שאתם חייבים לדעת בנושא זה.

 

רקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי בחרנו לכתוב אחרי שנאמר לנו שאנחנו לא יכולים לעשות פוליש על רצפת הגרניט שלנו. היה ברור לנו שמדובר בפוליש מסוים מאוד. כלומר, בפוליש קריסטל שידוע כמבריק רצפות. יש לנו מעט ידע בתחום, כך שהיה לנו ברור שהפוליש שאנחנו צריכים הוא מסוג אחר. ה"מומחה" לפוליש שהגיע אלינו טען שאין אפשרות כלל לבצע פוליש ואנחנו החלטנו לצאת ולבדוק עם מומחים אחרים אם דבריו נכונים. אתם וודאי כבר מבינים שגילינו שהוא טעה ובגדול.

 

אפשר לבצע הליך של פוליש ברצפת גרניט – הנה מידע אודות האופן שבו הוא נעשה

אם תפנו אל המומחים בתחום כמו למשל אל החברה של דוקטור פוליש, אתם תגלו שיש מכונה מיוחדת שמותאמת להליך ניקוי של רצפת גרניט שידועה כעדינה יחסית ונפוצה. ההליך מתבצע באמצעות מברשת מיוחדת שמוציאה בעדינות את הלכלוך מבין החריצים. אם לא די בכך, למכונה זו יש מנגנון ייחודי שמסבן את האריחים במטרה להוציא לכלוך קשה. ראוי לציין כי במהלך פוליש שכזה, החברה הנבחרת מבצעת את הפעולה באופן עדין במיוחד כדי לא לפגוע ברצפות ועדיין, להביא לניקוי הטוב ביותר.

 

איך לא עושים פוליש לרצפת גרניט?

אז אנחנו יודעים שלא עושים פוליש לרצפת גרניט באמצעות פוליש קריסטל, אבל יש גם עניין נוסף שחשוב לדעת נוגע להליך של ווקס. לא פעם, אנחנו שומעים על אנשים שמאוד רוצים להבריש בווקס את הרצפות שלהם כדי להביא לברק ייחודי. שימו לב, במקרה שבו מבצעים פוליש לרצפת גרניט פורצלן, אין לבצע ווקס. שכן, ההליך עשוי לגרום לנזק למרצפות. כידוע, רצפת גרניט היא ייחודית. כזו שיוצאת מתנור רותח. כך שאין לה אפשרות לספוג בהמשך חומר הברקה או כל חומר שומני אחר.

 

היתרונות של פוליש לרצפת גרניט

יש אמנם חסרונות לביצוע הפוליש (זאת אומרת, הדברים שצוינו לעיל, פשוט עובדות שצריכים להיות מודעים אליהם מראש). אבל בנוסף לכך, יש להליך הפוליש לא מעט יתרונות, הנה כמה מהבולטים שבהם:

  • בעת הליך הפוליש, מתבצע ניקיון יסודי של הרצפות
  • נעשה ניקיון יסודי של המרצפות שמקנה מראש רענן וחדש

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

כעת, כשידועות לכם כל העובדות בנושא, אתם יכולים להיות בטוחים שתוכלו לבצע את הליך הפוליש לרצפת הגרניט שלכם באופן הטוב ביותר ומבלי לפגוע בה. אנו שמחים שלקחתם חלק במדריך וקיבלתם את כל המידע הנחוץ.

ריצפה משובצת

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
מנעולן אמין
6 טיפים למציאת מנעולן אמין

מציאת מנעולן אמין חיונית להבטחת הביטחון והבטיחות של הבית או העסק שלכם. בין אם אתם צריכים להתקין מנעולים חדשים,