נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שלושה פתרונות חימום לחורף

תנור

הרוחות הקרות כבר החלו לנשוב והבית מתקרר? אל דאגה, חברת חימומית תמצא את הפתרון המושלם בשבילכם כדי שגם החורף הזה יהיה לכם בית חם. חברת חימומית מתמחה בפתרונות חימום לבתים פרטיים, למוסדות, למבני ציבור ועוד באמצעות מערכות חימום חכמות ואיכותיות במיוחד.

 

חורף חם עם חימומית

בית חם ונעים הינו אחד הצרכים הבסיסיים של כל אדם והדבר נכון גם לגבי סביבות לימודים ועבודה, מקומות בילוי ואירוח כגון בתי מלון או מסעדות, מוסדות רפואיים ומבני ציבור. חברת חימומית בעלת נסיון של למעלה משלושים שנה בתכנון והקמת מערכות חימום מתקדמות וחכמות לכל מבנה ולכל מטרה. החברה משווקת מערכות חימום המסוגלות לחמם בניין שלם וגם מוצרים ביתיים כגון רדיאטור חימום. לפרטים נוספים תוכלו להכנס לאתר החברה.

 

שלושה פתרונות חימום לחורף

חברת חימומית מספקת פתרונות חימום המתאימים למוסד שלם או לחדר אחד, על פי הצרכים והרצונות שלכם באמצעות מערכות מתוחכמות וטכנולוגיה מתקדמת. להלן שלושה פתרונות חימום לחורף שיעשו לכם חם בלב:

  1. חימום תת רצפתי – חימום תת רצפתי חכם באמצעות חשמל או מים מכיל מערכת שניתן להתחבר אליה אפילו מהטלפון הנייד ולשלוט בטמפרטורה בקלות. היא בטוחה לחלוטין לשימוש מאחר וגופי החימום נסתרים מעין ומגינה על ילדים ותינוקות. מתאים לבתים הנמצאים בשיפוץ או בתהליכי בניה מאחר ויש להכניס את המערכת אל מתחת לרצפות. מומלץ לאיזורים קרים.
  2. הסקה מרכזית – במידה וכבר יש לכם הסקה מרכזית תוכלו לשדרג אותה במערכת הסקה חכמה. מערכת ההסקה מחממת גם את הבית באמצעות מערכת צינורות מים המתחברת לרדיאטורים המפזרים את החום בתוך החדר, וגם את מי הרחצה. ניתן להתקין הסקה מרכזית גם בבתים פרטיים וגם במוסדות מרובי חדרים בשלב השיפוץ והבנייה בשל הצורך בהחדרת צינורות מים לקירות וחיבורם. מומלץ לאיזורים קרים.
  1. רדיאטור חימום – חברת חימומית משווקת רדיאטורי חימום חשמליים מתוצאת SIRIO הידועים לא רק באיכותם אלא גם במראה המעוצב והנאה שלהם. הרדיאטור מפזר את החום בחדר בצורה אחידה ואינו מייבש את האויר. הוא נוח לשימוש ויעיל במיוחד לאיזורים שבהם ימי הקור אינם רבים וכשהם חולפים ניתן לאחסן את הרדיאטור בקלות במחסן.

 

מערכות חימום חכמות ומתקדמות

כיום קיימות מערכות חכמות הניתנות לשליטה אפילו באמצעות הטלפון הסלולרי שלכם, מה שמקל מאד על התכנות והשליטה בטמפרטורה, מאפשר לתזמן את שעת החימום של המים לרחצה או החדרים בבית לשעות מסויימות ובכך לחסוך אנרגיה וכסף על הוצאות חשמל. חברת חימומית משווקת בארץ מערכות חימום חכמות לתכנון נכון יותר וחסכון.

 

לסיכום

חברת חימומית בעלת נסיון של למעלה משלושים שנה בשיווק, תכנון והקמה של מערכות חימום לבתים פרטיים, מוסדות ומבני ציבור. החברה מתמחה בחימום חללים ובחימום מקורות מים כגון מקוואות, בריכות שחיה ומי רחצה.

מכשיר חימום

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
בדק בית
מה בודקים בבדיקת בדק בית?

בדק בית הוא ההזדמנות האחרונה של הקונה לגלות בעיות בבית לפני הרכישה. וזו הזדמנות עבור המוכר לטפל בבעיות הללו

מקלחת ושירותים
שלושה פריטי חובה לשירותים

השימוש בשירותים יכול וצריך להיות חוויה מרעננת ונעימה תוך שמירה מירבית על היגיינה ועל אסתטיקה. הדרך הנכונה לעשות זאת