נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רוצים להפיק יותר מהגינה? כך תדאגו לשפץ אותה!

רוצים להפיק יותר מהגינה כך תדאגו לשפץ אותה!

זה לא סוד שהתחזוקה של גינות היא עניין שמצריך זמן ומאמץ. אנחנו מודעים לנושא ומנסים לשפץ את הגינה שלנו אחת לכמה חודשים. שכן, אנו יושבים בה לעיתים קרובות ומגלים בכל פעם מחדש שיש אזור מסוים שמצריך שינוי. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות איך תוכלו לשפץ את הגינה שלכם בדיוק כמונו, כדי שתוכלו להפיק ממנה יותר.  

 

רוצים להפיק מהגינה יותר? תיישמו את הטיפ ה – 1: דאגו לכסות את ריהוט הגן בכיסוי נגד גשם

אם אתם רוצים להפיק מהגינה שלכם הרבה יותר, עליכם להשיג קודם כל כיסויים מיוחדים לריהוט הגן. זה הרי ידוע שריהוט גן שנשאר בגינה לזמן ממושך צפוי להתבלות. אנחנו גילינו זאת בעצמנו לפני כמה חודשים. שכן, הריפוד של הנדנדה שלנו דהה לגמרי וחלק ממנו אפילו יצא מהמקום. אם זה המצב גם אצלכם, כדאי שתכסו את הריהוט בכיסוי ייעודי. כך תוכלו לשמור עליו לאורך זמן.

רוצים להפיק מהגינה יותר תיישמו את הטיפ ה – 1 דאגו לכסות את ריהוט הגן בכיסוי נגד גשם

רוצים להפיק מהגינה יותר? תיישמו את הטיפ ה – 2: תחדשו את הריפוד של הרהיטים אחת לזמן מה

טיפ זה מגיע כהמשך לקודמו. שכן, אם מצאתם את עצמכם במצב דומה לשלנו, כדאי שתדעו אתם לא צריכים לזרוק את הנדנדה לפח. יש אפשרות לבצע חידוש ריפוד לנדנדה תוך הסתייעות בגורמים מקצועיים. אנחנו פנינו למשל לחברה מוכרת וביקשנו להוסיף ריפוד חדש. כמובן שלאחר שעשינו זאת, שמרנו על הריפוד באמצעות כיסוי מתאים, כפי שנאמר לכם קודם לכן. דעו כי אפשר לחדש ריפוד של כל מיני רהיטים בגינה, למשל:

  • כיסאות גן
  • כורסאות ועוד

רוצים להפיק מהגינה יותר תיישמו את הטיפ ה – 2 תחדשו את הריפוד של הרהיטים אחת לזמן מה

רוצים להפיק מהגינה יותר? תיישמו את הטיפ ה – 3: תוסיפו פתרונות הצללה

טיפ נוסף שעליכם להכיר בו וליישם נוגע לפתרון הצללה. אם אתם רוצים להפיק מהגינה שלכם הרבה יותר ממה שיש בה עכשיו, עליכם להוסיף פרגולה או שמשייה ייעודית שתגן עליכם מפני השמש והגשם. כך תוכלו לשבת במקסימום נוחות בגינה שלכם בכל עונות השנה.

 

רוצים להפיק מהגינה יותר? תיישמו את הטיפ ה – 4: תסתייעו בגנן

אי אפשר לכתוב מדריך שכזה מבלי להמליץ לכם להסתייע בשירותיו של גנן מקצועי. זה הרי ברור שכך הגינה שלכם תוכל להיראות מושלמת. גנן יוכל לומר לכם מה הם הצמחים שכבר לא מתאימים לגינה ומה יש לשתול במקומם. הוא יאמר לכם איך לטפל בה בזמן שהוא לא נוכח ויאפשר לכם לתחזק אותה על הצד הטוב ביותר.

 

לסיום

מדריך זה הציג בפניכם 4 טיפים חיוניים שיאפשרו לכם להפיק יותר מהגינה שלכם. בשלב זה יש בידיכם את כל המידע החשוב בנושא. כך שנותר לכם רק ליישם את הטיפים הללו אחד אחרי השני. נאחל לכם בהזדמנות זו שתפיקו את המקסימום מהגינה ושתוכלו לשבת בה בכל יום בשנה.

רוצים להפיק יותר מהגינה כך תדאגו לשפץ אותה!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
בדק בית
מה בודקים בבדיקת בדק בית?

בדק בית הוא ההזדמנות האחרונה של הקונה לגלות בעיות בבית לפני הרכישה. וזו הזדמנות עבור המוכר לטפל בבעיות הללו

מקלחת ושירותים
שלושה פריטי חובה לשירותים

השימוש בשירותים יכול וצריך להיות חוויה מרעננת ונעימה תוך שמירה מירבית על היגיינה ועל אסתטיקה. הדרך הנכונה לעשות זאת