נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה בודקים בבדיקת בדק בית?

בדק בית

בדק בית הוא ההזדמנות האחרונה של הקונה לגלות בעיות בבית לפני הרכישה. וזו הזדמנות עבור המוכר לטפל בבעיות הללו ולנהל משא ומתן על המחירים עם הקונה. הנה למה לצפות ביום בדק בית כמוכר או קונה. למדו מה המפקח יחפש וכיצד עליכם לטפל בכל בעיה שתופיע בתהליך בדק בית. על מנת שתוכלו לבצע את התהליך בצורה החלקה ביותר, מומלץ להיעזר בחברות מנוסות שיערכו עבורכם את הבדיקה.

 

מהו בדק בית?

כרוכשי דירה, בדק הבית הוא ההזדמנות האחרונה שלכם לגלות ליקויים בבית – ואולי לגרום למוכר לשלם עבורם – לפני חתימת העסקה. בנוסף, אם בדק בית מקצועי מגלה בעיות חמורות בנכס, קונים פוטנציאליים יכולים לסגת מרכישת הבית או לנהל משא ומתן מחדש על מחיר המכירה, בתנאי שיש להם בדיקת בדק בית בהסכם הרכישה שלהם.

בדק בית

בדק בית

הוא הוראה נפוצה בחוזה רכישת בית המעניק לרוכשים הזדמנות לזהות בעיות חמורות לפני סגירת מכירת הנכס. כמוכרים, לעומת זאת, אתם רוצים לדעת מה יחפש המפקח כדי שתוכלו להיות מוכנים לביקור שלו ולעזור להכל לעבור בצורה חלקה ככל האפשר.

 

הנה למה אתם יכולים לצפות במהלך בדק בית

מפקח בית יסתכל על החלקים הפנימיים והחיצוניים של הבית כמו הבסיס, רכיבים מבניים, גג, אינסטלציה ומערכות חשמל, ולאחר מכן יספק דוח בדק בית כתוב עם תוצאות בדיקת בית אורכת בדרך כלל שעתיים עד ארבע שעות, אך עשויה להימשך זמן רב יותר בהתאם לגודל הבית.

לאחר הבדיקה הפיזית, ייתכן שייקח לבודק הבית מספר ימים לשלוח את הדוח הכתוב קונים צריכים להשתתף בבדיקה כדי שיוכלו לחקור את ביתם החדש בפירוט ולשאול שאלות במהלך התהליך. זה יכול לתת לכם הרבה יותר מידע מאשר הדוח בלבד אל תדאגו למספר הליקויים הרשומים בדוח שלכם – רבים יהיו כל כך קלים שלא תטרחו לתקן אותם.

במקום זאת, שימו לב לחומרת הבעיות של הבית. בעיות מסוימות יכולות להיות שוברות עסקאות. אם מתעוררות בעיות רציניות, שוחחו עם מפקח הבית וסוכן הנדל"ן שלך על הדרכים הטובות ביותר שלכם להמשיך קדימה עם העיסקה.

בדק בית

גורמים הנבחנים בעת בדק בית

הגורמים הינם :
– מערכת חימום
– מערכת מיזוג מרכזית (בהתאם לטמפרטורה)
– מערכות אינסטלציה וחשמל פנים
– גג ומרזבי גשם
– עליית גג, או מחסן כולל בידוד קירות
– תקרות
– קומות
– חלונות ודלתות
– קרן מרתף
– רכיבים מבניים

 

לסיכום

בסופו של דבר אם אתם צריכים לבצע בדק בית, מומלץ לפנות אל המומחים המוכרים ביותר בשוק הנדל"ן הישראלי. רק המומחים של קבוצת פלס יספקו לכם את המעטפת החיונית לתהליך בדק בית לכל מטרה. תוך כדי התייחסות לצרכים שלכם, לרצונות שלכם ואל לוחות הזמנים שלכם.

קבוצת פלס כאן לרשותכם על מנת לספק לכם את הידע, הליווי והביצוע הנדרשים לבדק בית על הצד הטוב ביותר, שישרת את האינטרס שלכם על הצד הטוב ביותר.

בדק בית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
מקלחת ושירותים
שלושה פריטי חובה לשירותים

השימוש בשירותים יכול וצריך להיות חוויה מרעננת ונעימה תוך שמירה מירבית על היגיינה ועל אסתטיקה. הדרך הנכונה לעשות זאת