נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

8 דברים שיסדרו לכם קיץ מושלם בלי לצאת מהבית!

8 דברים שיסדרו לכם קיץ מושלם בלי לצאת מהבית!

הקיץ בישראל הוא זמן לחבק את השמש, להתפנק בפעילויות חוצות וליהנות מהאנרגיה התוססת של העונה. עם זאת, ישנם מקרים שבהם הנסיבות מונעות מאיתנו לצאת החוצה ככל שהיינו רוצים. למרבה המזל, עם קצת יצירתיות ותכנון, תוכלו לארגן חווית קיץ מושלמת בגבולות הבית שלכם.

במאמר זה נבחן שמונה דרכים מרגשות ליצור קיץ יוקרתי בישראל מבלי לצאת מהבית, לרבות הקונספט של מטבחי חוץ יוקרתיים המביאים את ההנאות של אוכל באוויר הפתוח עד פתח ביתכם.

 

ליצור נווה מדבר בחצר

הפוך את החצר האחורית או המרפסת שלך לנווה מדבר חיצוני שליו שמחקה את היופי של נופי הטבע של ישראל. הגדר פינות ישיבה נוחות, הוסף כריות צבעוניות, ושלבו ירוק שופע ופרחים תוססים כדי ליצור אווירה מרעננת. התקן מערכת ערפול חיצונית או השקיעו בבריכה קטנה או במזרקה למגע של שלווה. מקלט חיצוני זה יספק את הרקע המושלם לחווית קיץ יוקרתית בבית.

8 דברים שיסדרו לכם קיץ מושלם בלי לצאת מהבית!

להתפנק עם אוכל באוויר הפתוח

אחת מהנאות הקיץ בישראל היא להתפנק בארוחות טעימות מתחת לשמים הפתוחים. הביאו את הקונספט של מטבחי חוץ יוקרתיים לביתכם על ידי הקמת פינת בישול ופינת אוכל חיצונית ייעודית. התקינו גריל חדיש, תנור פיצה מובנה, או אי מטבח חיצוני תכליתי המצויד בכל המכשירים הדרושים. זה מאפשר לכם ליהנות מהטעמים של מטבח הקיץ מבלי לצאת מהנוחות של הבית.

 

לארח ברביקיו בחצר האחורית

בישראל מנגלים בחוץ הם מסורת קיץ אהובה. אספו את המשפחה והחברים שלכם לחוויית ברביקיו בלתי נשכחת בחצר האחורית. השקיעו בציוד צלייה איכותי, התנסו במרינדות ותבלינים שונים והציגו את כישוריכם הקולינריים. קבעו סידורי ישיבה נוחים, השמיעו מוזיקה וצרו אווירה חגיגית. בין אם זה קבבים עסיסיים, ירקות בגריל או סטייקים עסיסיים, מטבח החוץ היוקרתי שלכם יעזור לכם ליצור מסע קולינרי מענג.

 

לתכנן איזור בילוי ליד הבריכה

נצחו את חום הקיץ על ידי הקמת נווה מדבר משלכם לצד הבריכה. השקיעו בבריכת שחייה מפנקת או בחרו בבריכה מעל הקרקע המתאימה לחלל שלכם. קשטו את האזור בכיסאות נוח נוחים, שמשיות צבעוניות ושטיחי חוץ. שפר את האווירה עם תאורה רכה והקיף את הבריכה בירק שופע. עם טבילה מרעננת בבריכה וספר טוב ביד, תרגישו שאתם בחופשה חלומית ממש בחצר האחורית שלכם.

 

ליצור חוויה דמוית ספא

פנקו את עצמכם במהלך חודשי הקיץ על ידי הפיכת חדר האמבטיה שלכם לספא פרטי. התקינו מקלחון גשם, השקיעו במוצרי רחצה ריחניים ושלבו אלמנטים מרגיעים כמו נרות ומוזיקה עדינה. פנקו את עצמכם במסכות פנים מקררות, פילינגים וקרמי גוף מרגיעים. אתה יכול אפילו ליצור חווית אמבטיה חיצונית יוקרתית על ידי התקנת מקלחון חיצוני מוקף בצמחייה יפה.

8 דברים שיסדרו לכם קיץ מושלם בלי לצאת מהבית!

להוסיף מערכת בידור חיצונית

הבא את הריגוש של בידור הקיץ לביתך על ידי הקמת מערכת בידור חיצונית. התקן טלוויזיה חיצונית או מסך מקרן באיכות גבוהה, חבר אותו למערכת סאונד סראונד, וצור בית קולנוע חיצוני משלך. תהנה לצפות בסרטים האהובים עליך, אירועי ספורט או קונצרטים מתחת לשמיים זרועי הכוכבים. אתה יכול אפילו להגדיר סידורי ישיבה נעימים עם שמיכות וכריות לחוויה סוחפת באמת.

 

לטפח גן עשבים

חבק את טעמי הקיץ על ידי טיפוח גינת עשבים משלך. הגדר אזור ייעודי בחצר האחורית או במרפסת שלך וגדל מגוון של עשבי תיבול ארומטיים כמו בזיליקום, נענע, רוזמרין וטימין. עשבי תיבול טריים אלה יוסיפו פרץ של טעם ליצירות הקולינריות שלך ובמקביל יפיצו את החלל החיצוני שלך בריחות מענגים. שלבו אותם במטבח החוץ היוקרתי שלכם והעלו את הכלים שלכם לגבהים חדשים.

 

ליצור אזור רגיעה

קבעו אזור רגיעה בביתכם בו תוכלו להירגע ולהיטען מחדש. הגדר ערסל נעים, כסאות נוח או ספה חיצונית נוחה באזור מוצל. הוסף כריות רכות, שמיכות ושולחן צד לקריאת הקיץ או המשקאות האהובים עליך. החלל הזה יהפוך למקלט האישי שלך להרפיה, מדיטציה, או פשוט ליהנות מנמנמת אחר הצהריים שלווה.

 

סיכום:

בעוד שלעתים קרובות רצוי לצאת החוצה במהלך הקיץ בישראל, הנסיבות עלולות להגביל מדי פעם את יכולתנו לעשות זאת. עם זאת, על ידי שילוב שמונת הרעיונות המלהיבים הללו ואימוץ הקונספט של מטבחי חוץ יוקרתיים, תוכלו לארגן חווית קיץ מושלמת מבלי לצאת מהנוחות של ביתכם.

מיצירת נווה מדבר חיצוני ואימוץ ארוחות באוויר הפתוח ועד לאירוח ברביקיו בחצר האחורית ותכנון נסיגות לצד הבריכה, כל הצעה מאפשרת לך ליהנות ממהות הקיץ במרחב האישי שלך. אז, תהיו יצירתיים, חבקו את שמחות העונה, והפכו את הקיץ הזה בישראל לבלתי נשכח, ממש בבית.

8 דברים שיסדרו לכם קיץ מושלם בלי לצאת מהבית!

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
בדק בית
מה בודקים בבדיקת בדק בית?

בדק בית הוא ההזדמנות האחרונה של הקונה לגלות בעיות בבית לפני הרכישה. וזו הזדמנות עבור המוכר לטפל בבעיות הללו

מקלחת ושירותים
שלושה פריטי חובה לשירותים

השימוש בשירותים יכול וצריך להיות חוויה מרעננת ונעימה תוך שמירה מירבית על היגיינה ועל אסתטיקה. הדרך הנכונה לעשות זאת