נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך בוחרים מעצב פנים לבית פרטי?

מעצב פנים

ההחלטה על עיצוב הבית הינה החלטה חשובה מאד, אך אפילו חשובה ממנה היא הבחירה במעצב פנים שיעזור לכם להגשים את החלום ולא יגרום לכם למפח נפש. במאמר זה נספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על בחירת מעצב פנים לבית פרטי כדי שהחלום על הבית המעוצב יהפוך למציאות.

 

מעצב פנים

על מנת להבין למה עליכם לבחור מעצב פנים לפני עיצוב הבית, חשוב שנסקור את תפקידיו השונים. מעצב פנים טוב יהיה אחראי ליצור ארגון ואסתטיות באמצעות בחירת קו עיצובי, צבע, מרקם, אופי וסגנון, יעניק פתרונות אחסון והתאמה מלאה של חלקי הבית  לצרכים ולרצונות שלכם, יקבע לכל חלל בבית פתרונות תאורה, תקשורת וחשמל ובעצם ייצור את רוח הבית על פי טעמכם וסגנונכם האישי.

מעצב הפנים יכין תוכניות מקצועיות עבור הקבלן, ילווה אתכם לחנויות השונות לבחור ריהוט, כלי סניטציה, חיפוי ועוד, ויפקח על התנהלות העבודה והתקדמות השיפוץ או הבניה. מאיה קדם הינה מעצבת פנים מנוסה עם רזומה מרשים עיצוב של דירות, משרדים ובתים פרטיים. להתרשמות מגלריית העבודות הקודמות הכנסו עוד היום לאתר הבית ותראו איך גם החלום שלכם מתגשם במלואו.

מטבח
צילום: אלעד גונן

איך בוחרים מעצב פנים?

לפני שאתם מחליטים במי לבחור, חשוב שתקחו בחשבון כמה פרמטרים עיקריים:

  • כימיה – בינכם ובין מעצב הפנים צריכה להיות הבנה, הדדיות ושיתוף פעולה. אם כבר במפגש הראשון אתם חשים שלא מתחשבים ברצונותיכם או צרככם, גם אם אותו המעצב בעל שם ידוע, אל תעבדו עימו. הכימיה בינכם ובין המעצב חשובה מאד וכך גם התיאום המלא ושיתוף הפעולה.
  • מקצועיות – בקשו לראות את תיק העבודות, בררו לגבי הנסיון והיכן למד ואל תתביישו לבקש המלצות מלקוחות קודמים. חשוב שתוודאו שמעצב הפנים הינו מקצועי ואמין כדי שלא תתאכזבו.
  • סגנון וטעם – למעצבים, במיוחד המפורסמים שביניהם, יש קו עיצובי מיוחד להם, סגנון מסויים אותו הם מובילים וטעם אישי משלהם. אם זה מתאים לכם, אז הכל בסדר, אבל אם יש לכם סגנון וטעם משלכם, חשוב שתציינו זאת ותתאמו עימו ציפיות לגבי נראות הבית בסיום הפרוייקט.
  • תקציב – עיצוב פנים אינו כה יקרה בהשוואה להוצאה הכספית הכוללת שכרוכה בשיפוץ בית או בבנייתו, אך גם כאן יש צורך בתיאום ציפיות ובדיקה האם שכר הטרחה של המעצב אכן הולם את התקציב שלכם. עם זאת, זכרו כי הוא מקדיש לכם שעות ארוכות של תכנון, פיקוח על התנהלות הפרוייקט ואת הכשרון המיוחד שלו, לכן, תגמלו אותו היטב בהתאם.

 

מאיה קדם – עיצוב פנים

מאיה קדם הינה מעצבת פנים מנוסה בעלת רזומה עשיר בתכנון וניהול פרוייקטים של בתים פרטיים, דירות ומשרדים. המקצועיות הרבה, סבר הפנים המאיר והרגישות לצרכים ולרצונות שלכם יהפכו כל חלום למציאות באוירה נעימה, בשיתוף פעולה ובהתאם לציפיות שלכם.

חדר מגורים
צילום: אלעד גונן
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
בדק בית
מה בודקים בבדיקת בדק בית?

בדק בית הוא ההזדמנות האחרונה של הקונה לגלות בעיות בבית לפני הרכישה. וזו הזדמנות עבור המוכר לטפל בבעיות הללו

מקלחת ושירותים
שלושה פריטי חובה לשירותים

השימוש בשירותים יכול וצריך להיות חוויה מרעננת ונעימה תוך שמירה מירבית על היגיינה ועל אסתטיקה. הדרך הנכונה לעשות זאת