נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שלושה פריטי חובה לשירותים

מקלחת ושירותים

השימוש בשירותים יכול וצריך להיות חוויה מרעננת ונעימה תוך שמירה מירבית על היגיינה ועל אסתטיקה. הדרך הנכונה לעשות זאת זה לדאוג ששלושת הפריטים ההכרחיים ביותר בכל חדר שירותים יהיו מעוצבים בצורה נאה, נוחים לשימוש, היגיינים ובריאותיים ככל הניתן. כך, באמצעות שלושה פריטים בלבד, תוכלו לשדרג את חדר השירותים שלכם לשיפור חווית השימוש בהם ולהגנה על בריאותכם וגם להפוך את השהייה בהם להרבה יותר נעימה.

 

חשיבותה של ההיגיינה

שמירה על היגיינה חשובה לא רק בגלל הקורונה. חיידקים רבים ממינים שונים משגשגים בחדרי האמבט והשירותים והחשיפה אליהם באמצעות שימוש במתקני השירותים עלולה לפגוע בבריאותנו. לכן מטרתנו היא לצמצם את נוכחותם עד לאפס באמצעות שימוש בחומרי ניקוי חזקים ויעילים אך בטוחים לשימוש, התקנת מתקן לנייר טואלט, מתקן לניגוב ידיים ומתקן סבון אשר מצמצמים את המגע עם המתקן עצמו ושומרים על הבריאות. באופן זה נוכל לשמור על עצמנו מוגנים ובריאים, והשימוש בחלל השירותים יהיה נוח ונעים.

 

שלושה פריטי חובה לשירותים

שלושת פרטי החובה בכל חלל שירותים הם מתקן נייר ניגוב הידיים, מתקן נייר הטואלט ומתקן הסבון. חשוב שהם יהיו נוחים לשימוש, קלים לתפעול, למילוי ולניקוי, ושימנעו ככל האפשר את הצורך לגעת בהם בזמן השימוש. חברת פרופר הינה משווקת מוצרי טורק המצטיינים הן באיכותם והן במראה המעוצב המשתלב נהדר בחלל השירותים. חברתנו גם מספקת חומרי מילוי כגון סבון ידיים, תחליב ידיים או קצף לבחירתכם באיכות גבוהה מאוד ובניחוח נהדר. נייר הטואלט שלנו מתכלה ומתפורר היטב למניעת סתימות, נעים ורך למגע. בעזרת שלושת המתקנים ההיגיינים, המעוצבים והאיכותיים שלנו, גם חלל השירותים שלכם יהיה מושקע ומתחשב להגנה ולשמירה קודם כל על בריאותכם, אך גם על האורחים שעשויים לבקש להשתמש בשירותים שלכם.

 

קצת עלינו

חברת פרופר הינה משווקת של מוצרי צריכה, ציוד משקי וטואלטיקה. אנחנו מספקים מתקני טורק, סבוני פרימיום תחת המותג Sea Of Spa המכילים מינרלים של ים המלח, ציוד לחדרי שירותים ומטבח, חומרי ניקוי ירוקים השומרים על איכות הסביבה תחת המותג Ecolab ועוד. באתר שלנו תוכלו למצוא כל מה שתזדקקו לו לחדר השירותים או המטבח כגון כוסות וסכו״ם חד פעמי, קפה, סוכר, מפיות ומסיכות פנים, כך שבהזמנה אחת תוכלו להצטייד בכל הדרוש לכם.

 

לסיכום

היגיינה היא נושא חשוב ולא רק בגלל הקורונה, השמירה על בריאותנו מתחילה קודם כל במתקני נייר לניגוב ידיים, מתקן נייר טואלט ומתקן לסבון אשר שומרים על היגיינה וגם נראים נפלא. בנוסף, באתר שלנו תוכלו להצטייד במילוי למיכלי הסבון, בטואלטיקה באיכות גבוהה, ובכל הציוד הדרוש לכם לשירותים ולמטבח. כך תוכלו לשמור על ההיגיינה ועל בריאותכם, ליהנות מחלל שירותים מעוצב, נקי ונאה, ולהרגיש בנוח בכל פעם שתרצו להשתמש בשירותים שלכם.

חדר רחצה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
בדק בית
מה בודקים בבדיקת בדק בית?

בדק בית הוא ההזדמנות האחרונה של הקונה לגלות בעיות בבית לפני הרכישה. וזו הזדמנות עבור המוכר לטפל בבעיות הללו