נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רשימת גרילי הגז של וובר שמתאימים למרפסת בניין

סטייק

רבים מאתנו אוהבים לארח בביתם בני משפחה וחברים לעיתים קרובות, אין דבר יותר מהנה מכך. לארגן את הבית בצורה יפה ונוחה לאורחים, לבצע קניות לקראת האירוע, להשקיע בעיצוב הבית או להשלים שולחנות או כיסאות במידה וחסר . הפלוס העיקרי של אירוח בבית שלכם הוא שלקראת האירוח ניתן להדליק את גריל הגז שברשותכם ולהתחיל להנות פעם נוספת.

במהלך החורף קשה להשתמש בגרילי גז עבור בישול וצליית הבשר לטובת האירוח, אך כאשר מסתיימת עונת הגשמים והשמש יוצאת, הדבר הופך מבלתי אפשרי לאפשרי. רבים מאתנו מתגוררים בבתים בעלי מרפסות כך שלעיתים החזקת גריל גז בבית היא כמעט ואינה אפשרית. אך לחברת וובר יש מספר גרילי גז שמתאימים למרפסת בניין.

גריל מקצועי

רשימת גרילי הגז של וובר שמתאימים למרפסת בניין :

  1. גריל גז GENESIS II E-310IL CRIMSON – דגם 2019 מסדרת דגמי WEBER GENESIS החדשה בעלת הטכנולוגיה החדשה ביותר בעולם הגרילים.
  • מבנה הגריל – גוף הגריל עשוי מיציקת אלומיניום, אמייל ופורצלן איכותי השומרים על החום בתוך המכשיר. לגריל 3 מבערי נירוסטה הפועלים במצב טורבו חדשני.
    גודל שטח הצלייה הוא 45X68 ס"מ ורשתות הצלייה הכבודות מאפשרות אגירת חום מושלמת לצליית הבשר. בנוסף, קיימת גם קומה עליונה לחימום והפשרת בשר, פיתות, ירקות ועוד.
    במרכז המכסה קיים מד טמפרטורה המאפשר שליטה ופיקוח של מידת החום הרצויה עבורכם.
  • בתחתית הגריל קיימת מערכת נוחה לאיסוף שומנים המאפשרת ניקוי ותחזוקה יעילה של הגריל.
  • צריכת הגז : 45,000 BTU .
  • מחיר – 4,699 ₪ .
  1. גריל גז SPIRIT II 210IL בצבע שחור – דגם חדש מדגמי 2019 העוצמתיים ואיכותיים יותר של סדרת SPIRIT החדשה! הגריל האידיאלי למרפסות! .
  • מבנה הגריל – גודלו של משטח הצלייה הינו 52X45 ס"מ והוא מיוצר מברזל יצוק המסייע לפיזור נכון של החום המצטבר בחלל הצלייה ומאפשר חווית צלייה מקסימלית של הבשר. לגריל מבערי נירוסטה איכותיים, מערכת לניקוז שומנים ואידוייהם חזרה לחלל הצלייה ליצירת בשר איכותי, עסיסי וטעים יותר.
    לגריל 2 מדפים צדדיים : המדף השמאלי מאפשר אחסון נוח ויעיל של מוצרים ומתקפל בצורה קלילה. המדף הימני לעומתו לא מתקפל אך קיימת בו הכנה לאפליקציית I-GRILL המאפשרת לשלוט בטמפרטורת הבשר באופן מלא.
  • צריכת הגז של המכשיר היא 26,500 BTU .
  • מחירו של גריל הגז – 2,999 ₪ .
  1. גריל גז WEBER Q1200 IL – הדגם המחודש של מסדרת baby Q.
  • מבנה הגריל – לגריל רשת צלייה המיוצרת מברזל יצוק השומר על איכותו של הרשת לאורך שנים וגודלה של משטח הצלייה הוא 33X45 ס"מ. בגריל קיימת מערכת לניקוז שומנים המאפשרת ניקיון ואחזקה של המכשיר בצורה נוחה ויעילה. גוף הגריל עשוי יציקת אלומיניום קשיחה לשמירה על החום בחלל הצלייה.
    לגריל קיימות 2 משטחי עבודה מתקפלים, הצתה אלקטרונית ומבערי נירוסטה איכותיים ומקצועיים במיוחד.
  • צריכת הגז של הגריל חסכונית והיא 8,500 BTU .
  • מחירו של הגריל – 1,299 ₪ .

המקום לא אמור להוות יותר בעיה עבורכם. גרילי הגז האלו יתאימו לכל מרפסת בניין קיימת ויאפשרו לכם חווית צלייה לא מהעולם הזה!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
בדק בית
מה בודקים בבדיקת בדק בית?

בדק בית הוא ההזדמנות האחרונה של הקונה לגלות בעיות בבית לפני הרכישה. וזו הזדמנות עבור המוכר לטפל בבעיות הללו