נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

להוסיף טאצ' לעיצוב הבית: רשימת אביזרים שהם must לבית

מתקן למגבות

כולנו מכירים את הרצון שמתעורר פעם בכמה שנים: לעצב מחדש את הבית. האמת היא, שאתם לא צריכים להתחיל לקנות רהיטים חדשים בכל פעם כשהרצון הזה מתעורר אצלכם, כי לפעמים גם שילוב של כמה אלמנטים קטנים יוכל לעשות את ההבדל. אז מה אתם באמת צריכים ועל מה לא כדאי לוותר? כל הטיפים במאמר שלפניכם.

 

הפרזול שעושה את ההבדל

אין ספק שאחד מהדברים הראשונים שצריך לקחת בחשבון כשחושבים על הנגיעות הקטנות שיכולות לעשות את השינוי הגדול בבית, הוא פרזול הגליל. פרזול, ולא משנה איפה אתם רוצים לשלב אותו והאם הוא מגיע בצורת ידיות או בכל צורה אחרת, יכול לשנות את הגימור. זה אומר שבמכלול הסופי, כאשר תביטו ותראו את השינוי שעשיתם בבית, הפרזול יעשה את ההבדל. לכן אנחנו ממליצים לכם לחשוב על האפשרות הזאת ולשלב מספר אלמנטים של פרזול, כי אם תבחרו את הפרזול האיכותי והיפה ביותר – התוצאה לא תאחר להגיע.

 

פחי אשפה מעוצבים

לכאורה פחי האשפה שמוצבים במשרד הביתי שלכם או בחדרי השירותים אינם מאוד משמעותיים, כי אחרי הכול, אנחנו זורקים אליהם אשפה. עם זאת, מדהים לראות כיצד גם כאשר משקיעים באלמנטים הקטנים האלה, הבית נראה טוב יותר. לכן כדאי לבדוק באיזה פחים אתם בוחרים, באיזה צבע הם מגיעים, מאיזה חומר הם עשויים ומה הגודל שלהם. כמובן שלכל חדר אתם צריכים פח קצת שונה ולכן שווה לעבור על כמה קטלוגים שונים ולראות איזה פחים יתאימו לכם בצורה מושלמת.

 

מתקנים קטנים ונוחים לשימוש

מחפשים עוד אלמנטים שיוכלו להפוך את הבית לעוד יותר יפה ושימושי? אם כך, אנחנו מציעים לכם לחשוב גם על אביזרים שונים כמו: מתקן למברשת שיניים, מדף למגבות, טבעת לתליית מגבת, מתקן קטן לייבוש כלים ואפילו מתקן שעליו תוכלו להניח את ספוג ניקוי הכלים שלכם. ברוב המקרים אפשר יהיה לבחור מוצרים כאלה בצבעים כמו שחור או כסף, כך שכדאי יהיה לבדוק מה יתאים יותר לכל חלל בבית.

 

כמה צריך להוציא על כל האלמנטים האלה?

זה ברור שאם אתם עוברים עכשיו על כמה רשימות של אביזרים שאתם חייבים בבית, אתם רוצים גם לדעת כמה זה יעלה. האם חובה לקנות את המתקנים הכי יקרים שיש? והאם, כאשר אתם משלמים יותר על מתקנים כאלה, זה גם אומר שהם יותר טובים? לא תמיד זה בדיוק מה שקורה במציאות. לכן אנחנו מציעים לכם תחילה להכין את רשימת הציוד הדרוש לכם כי כך תוכלו להימנע מקניות מיותרות. בהמשך כדאי יהיה לבדוק מחירים ולראות איפה באמת תמצאו את אותו מוצר במחיר טוב יותר. זכרו: אתם יכולים לקנות היום אונליין כל אלמנט לבית והרבה פעמים זה הסוד להקטנת העלויות.

 

כוסות בייבוש

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
בדק בית
מה בודקים בבדיקת בדק בית?

בדק בית הוא ההזדמנות האחרונה של הקונה לגלות בעיות בבית לפני הרכישה. וזו הזדמנות עבור המוכר לטפל בבעיות הללו