נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קלנועית – למי זה מתאים?

רכב עם גג

הקלנועית מהווה פיתרון תחבורתי זול, חסכוני, בטוח ויעיל.

אם אתם בדיוק שוקלים לרכוש אחת ותוהים האם היא מתאימה לכם ולצרכים שלכם, המאמר הבא יענה על כל שאלותיכם.

הקלנועית הינה כלי נסיעה קל ונוח במיוחד, בעלת 3 או ארבעה גלגלים. כיום השוק יודע להציע מבחר מגוון של קלנועיות, קטנות וגדולות, ומיועדות לצרכים שונים. לפני שניגע בכך, נסביר למי מתאימה הקלנועית ועל אילו צרכים היא יודעת לענות. לפרטים נוספים היכנסו ל – kalnoitstar.co.il .

 

למי מתאימה הקלנועית?

התניידות ברכב לא מתאימה לכולם, שכן הרכב הפרטי מביא עמו הוצאות כלכליות כבדות באופן תקופתי, וכן השימוש ברכב לאוכלוסיות מבוגרות או לאדם בעל נכות, עלולה להיות מסורבלת מאוד.

הקלנועית מתאימה בעיקר לאוכלוסיית גיל הזהב, וכן לאוכלוסייה בעלת מוגבלות פיזית כזו או אחרת, גודל הקלנועית הינו פרקטי במיוחד ואינו מצריך רישיון נהיגה, מה שמהווה פיתרון מעולה למי שמעולם לא נהג ברכב.

הקלנועית עוזרת להגיע בקלות ממקום למקום והשימוש בה פשוט למדי, ואינו מצריך הוצאות כספיות גדולות כלל וכלל.

 

היכן מותר לנסוע?

קלנועית היא אינה רכב פרטי, ולכן לרוב אסור לנהוג עם הקולנועית על הכביש, אלא רק על שבילים ומדרכות.

כמובן שחל איסור חמור לנסוע עם קולנועית בכבישים מהירים, שכן הדבר עלול להיות מסוכן מאוד ולהוביל לפגיעות חמורות. אולם, כשמדובר בכפר, קיבוץ או מושב קטן, ניתן לנסוע עם הקלנועית בכביש, שכן אין הרבה רכבים על הכביש.

מומלץ להקפיד על חוקי הדרך הללו על מנת להבטיח את שלום הנהגים וכמובן את שלום עוברי האורח. כל נהג חדש בקלנועית חייב להכיר את החוקים הנוגעים אליו ולנהוג בהתאם.

 

יתרונות הקלנועית

הקלנועית יודעת לענות על צרכים רבים. מכיוון שהקלנועית קטנה וקומפקטית, ניתן לנסוע איתה על מדרכות במהירות נמוכה ולפי חוק.

בנוסף, ישנם גדלים שונים בשוק, והקלנועיות הקטנות יותר מאפשרות קיפול והכנסת הקלנועית לתוך הבית, ואף הכנסת הקלנועית יחד איתכם למטוס ולטייל עמה ברחבי העולם.

הקלנועיות הגדולות יותר, מאפשרות הסעת נוסע נוסף ( חוץ מהנהג ).

 

כמה עולה קלנועית?

כיום המבחר בשוק רחב מאוד, ישנם סוגים רבים של קלנועיות אשר מתאימים לסוגי צרכים שונים. מחירי הקלנועיות משתנות על פי היצרן, וכן על פי הסוג והגודל שלהן.

מחיר הקלנועיות מתחיל לרוב מ – 3000 ₪ ומגיע לאלפי שקלים, המחיר משתנה בהתאם לגודל, לסוג הקלנועית, למנוע שלה, וכן ליצרן.

כאשר אתם רוכשים קלנועית, מומלץ לבצע נסיעת מבחן, ולהתייחס לרכישה כאל רכישת רכב של ממש – בדקו את הסוללה, בדקו כמה פעמים אתם צריכים להטעין אותה ולכמה ק"מ מספיקה כל הטענה, בדקו שהמושבים אכן נוחים לכן וכו'.

בנוסף, ישנה אופציה לרכוש קלנועית מיד שניה, וכך לקנות אותה במחיר נמוך בהרבה, אך במקרה כזה במידה והקלנועית תצטרך תיקון, תוכלו לתקן אותה רק בחברה בה קניתם אותה.

 

שלושה כלי תחבורה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא צרכנות