נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את המבצעים הכי חמים של שבוע הספר

ספר פתוח

שבוע הספר מתקרב ואיתו גם המצבעים החמים ביותר בשנה. לא רבים יודעים, אך המבצעים של שבוע הספר נמצאים חבויים בין אתרים שונים ובין חנויות שונות בארץ. אנחנו פה כדי לעזור לכם להכיר את המבצעים החמים ביותר של שבוע הספר.

 

מידע כללי על שבוע הספר

שבוע הספר הוא אירוע עתיק יומין שמתקיים כבר החל משנת 1926. מטרתו העיקרית היתה קידום של כתיבה עברית והטמעת השפה.  האירוע מתקיים מדי שנה עד היום בחודש יוני. בסגרת שבוע הספר מתקיימים ירידים ברחובות של ערי הארץ. בנוסף, גם בחנויות הספרים ובאתרי האינטרנט ישנם מבצעיים שלא נראה בימים אחרים בשנה, אפילו לא בחגים. שבוע הספר 2022 עתיד להתחיל ב10 ביוני

 

שבוע הספר הדיגיטלי

בשנים האחרונות נכנסה אל חיינו הספרות הדיגיטלית. דרך מכשירים ייעודיים ניתן לקרוא ספרים רבים. היתרון הגדול ביותר של המכשיר הוא שכמות הדפים שנחסכת עצומה, וכך מונעים אנו את זיהום האוויר של ייצור נייר. בנוסף, את המכשיר ממנו קוראים את הספרים ניתן לקחת לכל מקום מבלי לתפוס הרבה מקום בתיק.

לא הרבה יודעים אבל גם על הספרים הדיגיטליים ישנן הנחות משמעותיות בשבוע הספר. לכן, בשבוע זה כדאי להסתכל באתרים שמוכרים בדרך כלל ספרות דיגיטלית ולרכוש ספרים דיגיטליים כיד המלך. אחרי הכל, ספרים אלו לא תופסים מקום במדף ועל כן אין הגבלה בכמות.

 

ירידי שבוע הספר

אחד המקומות הטובים ביותר לרכוש בהם ספרים בשבוע הספר אלו הירידים העירוניים. ירידים אלו מספקים הנחות משמעותיות. בנוסף, כל הוצאת ספרים מעמידה מוכרים אשר מבינים בספרים ויכולים להמליץ לכם על ספר בהתאם לטעמכם האישי.

היריד לא רק מומלץ בשל המבצעים. ירידי הספרים הן חוויה בפני עצמה. ראשית, אל הירידים נוהרים הסופרים של ישראל כך שניתן לדבר איתם על הספרים ולהבין למה התכוונו כשכתבו אותם. בנוסף, במהלך היום יש פעילויות והקראות ספרים לילדים אשר מוסיפה לו ערך מוסף.

 

אתרי חנויות הספרים

לא רבים יודעים, אבל בשבוע הספר יש הנחות משמעותיות לא רק בירידים ובחנויות, אלא גם באתרי האינטרנט. שווה להיכנס לאינטרנט במהלך שבוע הספר ולגלוש באתרי הספרים השונים. כך תוכלו למצוא עולם שלם של מבצעים מבלי לצאת מהבית כלל. המבחר שתגלו עצום והמבצעים שתגלו הם לא פחות ממשתלמים ביותר.

 

חנויות ספרים פרטיות

תתפלאו לגלות אך גם חנויות ספרים פרטיות לעיתים בוחרות לקחת חלק בשבוע הספר. כך שבמידה ונתקלתם בחנות ספרים פרטים בעת שיטוטים בשבוע הספר, אל תחששו להיכנס ולברר האם גם הם לוקחים חלק במבצעים שיש בשבוע זה. כך גם תגלו מבצעים מיוחדים וגם עזרתם לבעל עסק עצמאי.

לסיכום, הטיפ שלנו הוא לא לדבוק במקום אחד בשבוע הספר אלא לבדוק את כל הפלטפורמות הקיימות לספרים בישראל.

הרמה של ספרים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא צרכנות
רכב עם גג
קלנועית – למי זה מתאים?

הקלנועית מהווה פיתרון תחבורתי זול, חסכוני, בטוח ויעיל. אם אתם בדיוק שוקלים לרכוש אחת ותוהים האם היא מתאימה לכם