נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהם השלבים לבחירת מאמן כושר אישי

מתיחות

מציאת המאמן האישי המתאים יכולה להיות מעט אתגר. לקטוף מאמן אחד מהאוקיינוס העצום של אנשי מקצוע בתחום האימון האישי יכול לעתים קרובות להרגיש כמו לחפש זהב אבל בלי לדעת מה אתם בעצם מחפשים. כדי לעזור לכם במסע שלכם למצוא את המאמן האישי המושלם שלכם, ריכזנו רשימה של 5 שאלות שימושיות שתוכל לשאול כדי לזהות מי יהיה המאמן הכי טוב עבורכם.

 

  1. 'מה הניסיון שלכם?'

דבר ראשון, אם אתם רוצים אתהמיטב עבור הגוף שלכם, אז אתם צריכים לברר אם למאמן האישי שלכם באמת יש את האישורים שהוא או היא טוענים שיש  להם. כאשר אתם בוחרים מאמן אישי, הנה כמה שאלות שאתם צריך לשאול את עצמכם או את המאמן שלכם כדי לאמוד את רמת האיכות של איש הכושר איתו אתם מתמודדים: כמה זמן האדם עובד כמאמן אישי? איזה חינוך לבריאות וכושר הם קיבלו?האם הם יכולים לספק אסמכתאות או הוכחה לאישור? מאמן כושר אישי בראשון לציון

 

  1. איך אתם עוקבים אחר התקדמות ומודד תוצאות?

כאשר אתם בוחרים את המאמן האישי שלכם, אתם צריכים להבטיח שהוא יעקוב במדויק אחר התוצאות וההתקדמות שלכם, כך שכל הבקרים המוקדמים האלה שביליתם על אופני הכושר לא יהיו לשווא. כל מאמן אישי מקצועי צריך להיות מסוגל לתכנן תוכנית אימונים ייחודית אישית המבוססת על המטרות שלכם, רמת הכושר הנוכחית שלכם וההיסטוריה הרפואית שלכם.

 

  1. מה סגנון האימון שלכם?

לכל אחד יש את הדרך המיוחדת שלו להתאמן ולהישאר בכושר.אבל בין אם אתם רק רוצים לרדת קצת במשקל או שאתם שואפים לטפס על הר הקילימנג'רו, כשזה מגיע להשגת התוצאות הטובות ביותר, תיאום בין לקוח למאמן היא חיונית. אם אתם מישהו שזקוק למשמעת צבאית, מאמן אכזרי שנובח הוראות באוזן ומניע אותכם ללכת מהר יותר ויותר כדי להשיג את התוצאות שלכם. או שהייתם מסתדרים טוב יותר עם מאמן רגיש יותר שעדיין מספק עידוד בעדינות רבה יותר?

 

  1. מה האסטרטגיה שלכם למניעה והתמודדות עם פציעות?

לא משנה כמה אתם נלהבים, או כמה אתם רוצים לעשות קצת פעילות גופנית, תאונות מתרחשות כל הזמן, חלקן חמורות יותר מאחרות. לפני שתתחברו למאמן חדש, תרצו לברר אילו אסטרטגיות יש להם כדי להתמודד עם פציעות למקרה שיקרה לכם משהו. כך שתהיו רגועים שהוא יעזור לכם לצאת מזה.

 

  1. כמה אתם לוקחים?

בואו נהיה כנים, כשזה מגיע לזה, אימון אישי הוא הוצאה.באותו אופן, הניסיון, שיטות האימון והשירותים המוצעים יכולים לנוע בטווח רחב בין מאמנים שונים, ההבדל בתעריף השעתי בין מאמן אחד למשנהו יכול להיות עצום למדי. העריכו את התקציב שלכם כדי לראות כמה הוא ריאלי, ואז השוו מחירים בין מאמנים שונים כך תוכלו לאמוד טוב יותר אילו שירותים תקבלו בתקציב שלכם.

מאמנים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא צרכנות
רכב עם גג
קלנועית – למי זה מתאים?

הקלנועית מהווה פיתרון תחבורתי זול, חסכוני, בטוח ויעיל. אם אתם בדיוק שוקלים לרכוש אחת ותוהים האם היא מתאימה לכם