נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מעמד לנייר טואלט – מה מטרתו ולמה הוא נחוץ

מעמד

שימוש בשירותים ציבוריים עשוי להיות מוקד להדבקה במגוון של וירוסים וחיידקים. על מנת להמנע מכך ככל הניתן, מומלץ לאבזר אותם במתקני נייר טואלט כדי למנוע נגיעה בגליל הנייר כולו אלא רק בקצהו, לשמירה על היגיינה במקום שבו אנשים רבים חולפים ועוברים בו ולמען בריאותם. הכירו את אמבין המשווקת מתקני היגיינה לבתי עסקים ומוסדות.

 

מעמד לנייר טואלט בשירותים ציבוריים

מעמד לנייר טואלט הוא אחד הדרכים לשמור על היגיינה בחדרי השירותיים הציבוריים במקומות העבודה, המסחר והתעשייה. חשוב לבחור מוצר שיהיה איכותי, בעל מראה נאה, עמידות גבוהה בפני חומרי ניקוי ושימוש תכוף של ציבור גדול של משתמשים. בדרך זו תוכלו לשמור על תאי שירותים נקיים והיגיינים השומרים על בריאות ציבור הלקוחות והעובדים.

 

מעמדי נייר הטואלט של אמבין

באתר של אמבין פרו תוכלו למצוא שפע של מעמדי נייר טואלט במגוון עיצובים אופנתיים ומודרנים לנראות מעולה של חדרי השירותים. בדרך זו תשיגו מראה מצודד של חדר השירותים לרווחת ציבור העובדים והלקוחות. נעים להכנס לחדר שירותים נקי ונאה שמרגיש כמו בבית ולקוחות רבים מעריכים זאת.

 

למי זה מתאים?

חברת אמבין מתמחה בתכנון וייצור של תאי שירותים ומשטחי מעבדה מHPL, חומר עמיד במיוחד לשימוש תכוף וניקוי חומרי ניקוי וחיטוי. תאי השירותים כולל מתקני ההיגיינה הנלווים מתאימים למוסדות לימוד כגון גנים ובתי ספר, מוסדות מסחריים כגון קניונים ומתחמי בילוי, משרדים ומפעלים. העיצובים היפים והמיוחדים מותאמים לכל מטרה וניתן גם להשיג תאי שירותים ומתקני היגייניה המותאמים לנכים.

 

כיצד תבחרו את מעמד נייר הטואלט?

מאחר ומעמד נייר הטואלט אמור לשרת ציבור גדול מאד של עובדים או לקוחות, רצוי מאד שהוא יהיה עמיד. המתקנים של אמבין עשויים נירוסטה וHPL – , חומרים הנחשבים עמידים במיוחד בשימוש תכוף ושימוש בחומרי חיטוי חזקים. כל המוצאים של אמבין מיוצרים באיכות גבוהה במיוחד על מנת שיחזיקו מעמד שנים רבות ותמיד יראו יפים וחדשים.

 

הצבעים של אמבין

על מנת לשמור על קו עיצובי מעניין ומדליק בחדר השירותים, תוכלו לבחור מעמדי נייר טואלט בשלל צבעים וסגנונות שיתאימו לכלל המראה של חדר השירותים. באתר החברה תוכלו להתרשם ממניפת הצבעים הססגונית של החברה ולזרום עם כל סגנון שבא לכם.

 

הגנה מלאה מפני גניבות נייר

כמנהלי תחזוקת המבנה, בוודאי כבר שמתם לב לתופעה המרגיזה של גניבת הנייר. על מנת לחסוך בהוצאות ותמיד להשאר עם מלאי נייר טואלט מספק, הגנו על נייר הטואלט מפני גניבה. באמצעות מעמדי הנייר הננעלים של אמבין תוכלו להגן על המוצרים המתכלים ולשלוט בהוצאות.

 

לסיכום

חברת אמבין מתכננת ומייצרת תאי שירותים מHPL העמיד ביותר בשימוש תכוף וחומרי ניקוי חזקים, משווקת מוצרי היגיינה עבור תאי שירותים ציבוריים ומעניקה שירות ייעוץ טכני לאדריכלים ויזמים.

גלילים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא צרכנות
רכב עם גג
קלנועית – למי זה מתאים?

הקלנועית מהווה פיתרון תחבורתי זול, חסכוני, בטוח ויעיל. אם אתם בדיוק שוקלים לרכוש אחת ותוהים האם היא מתאימה לכם