נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סרטים נוסטלגיים שתמיד כיף לראות

מעבר ערוץ

תעשיית הקולנוע מעניקה לנו אינספור רגעים של תדהמה, הנאה, צחוק ומתח, וכמעט כולנו מצאנו מתישהו סרט שממש התחברנו אליו.

גם עבור מי מאיתנו שצופה בסרטים באופן שיטתי, תמיד ישנם מספר סרטים נוסטלגיים במיוחד, שאותם כיף לראות שוב מדי פעם.

במאמר הבא, אספנו עבורכם מספר סרטים נוסטלגיים ובלתי נשכחים!

 

סרטים נוסטלגיים במיוחד

עולם הסרטים הוא רחב ידיים, והוא מכיל עשרות ז'אנרים ומיליוני סרטים. מדובר באחד התחביבים הנפוצים בעולם, ועצם הביקוש הרב מפעיל את כל תעשיית הקולנוע שעובדת נון סטופ! ניגשנו לחפש סרטים מומלצים באתר מגדלור, וניסינו לא ללכת רחוק מדי אחורה במכונת הזמן שלנו. מצאנו מספר סרטים פופולאריים שהוקרנו ב- 25  השנים האחרונות, ובררנו מתוכם מספר סרטים נוסטלגיים שתמיד כיף לראות!

 

שתיקת הכבשים

אנחנו פותחים חזק, עם אחד ממותחני האימה הפסיכולוגיים הכי מוצלחים בכל הזמנים, שהותיר אחריו חותם ואף סדרת המשכונים מוצלחים לא פחות! כמו הרבה סרטים איכותיים – הסרט שתיקת הכבשים מבוסס על ספר איכותי לא פחות. בסרט, ג'ודי פוסטר מגלמת בלשית נמרצת המופקדת על חקירת מקרי רצח סדרתיים, ומנהלת משחק מוחות מרתק מול הרוצח – הלוא הוא חניבעל לקטר הפסיכופת שאותו מגלם אנטוני הופקינס. הסרט מכיל סצנות מותחות במיוחד, שתגרומנה לכם לכסוס את הציפורניים גם כשאתם כבר יודעים מה עומד לקרות! הסרט היווה נקודת ציון בקטגוריית סרטי האימה, והפך להיות השראה לרבים שבאו אחריו.

 

פארק היורה

פארק היורה של סטיבן שפילברג, נחשב שלאחת הקלאסיקות האיכותיות ביותר בתחום המדע הבדיוני, וזאת בעיקר עקב הסיבה שהוא הציג אפקטים ויכולות קולנועיות מדהימות לאותה התקופה. העלילה מספרת על מדענים שהצליחו להקים את הדינוזאורים לתחייה, באמצעות DNA שהופק מיתוש פרה-היסטורי שנחשף בחפירות. הלטאות העצומות נרתמות להקמת מעין גן שעשועים, שמיועד לספק בידור לקהל המבקרים. כצפוי לא הכל הולך חלק, או ליתר דיוק – הכל משתבש לחלוטין, כשצירוף של טעויות אנוש וכשלים טכניים מביאים לשחרור הדינוזאורים ברחבי האי שעליו ממוקם הפארק. מדובר באחד הסרטים הכי מהנים לצפייה, גם עבור מי שכבר צפה בו מספר פעמים!

 

המטריקס

מכיוון שמדובר בסרט שיצא לפני 20 שנה, אנו מרשים לעצמנו להשתמש בספויילרים. עלילת הסרט מתחילה במעקב אחר הגיבור שלנו – המגולם בידי קיאנו ריבס. מדובר בהאקר מחשבים שמנהל שגרת חיים משעממת במהלך היום, ומתחיל לשים לב לדברים מוזרים שקורים סביבו. עם התקדמות העלילה הוא פוגש בדמויות מסתוריות, שגורמות לו להבין שהעולם שהוא חי בו – הוא למעשה תכנת מחשב מורכבת במיוחד, המחפה על המציאות האמיתית והעגומה שבה מצוי הגזע האנושי. מעבר לעובדה שהמטריקס חצה גבולות מבחינת אפקטים קולנועיים, הוא גם הביא עמו בשורה מטלטלת לגבי עתיד המין האנושי – ולכן הפך לקלאסיקה פופולארית, ולאחד הסרטים הכי מצוטטים בכל הזמנים!

 

בחירת סרט

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
בדק בית
מה בודקים בבדיקת בדק בית?

בדק בית הוא ההזדמנות האחרונה של הקונה לגלות בעיות בבית לפני הרכישה. וזו הזדמנות עבור המוכר לטפל בבעיות הללו