נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

נעלי צעד ראשון לתינוקות – החברות המובילות בשוק

התינוק שלכם עשה את צעדיו הראשונים? דבר ראשון, מזל טוב! כעת, יש לרכוש נעלי צעד ראשון עבור התינוק או התינוקת שלכם על מנת לאפשר להם ללמוד ללכת בצורה הטובה והבריאה ביותר.

אם כבר התחלתם לחפש נעלי צעד ראשון עבור הקטנטן שלכם, בוודאי שמתם לב שקל מאוד ללכת לאיבוד בין כל האפשרויות השונות. סיכמנו עבורכם רשימה של החברות המובילות והמומלצות ביותר בשוק ההנעלה לתינוקות ושל נעלי צעד ראשון.

 

מה הן נעלי צעד ראשון?

בגדול, המושג נעלי צעד ראשון לתינוק מתאר את הנעליים הראשונות אותן ילבשו התינוק או התינוקת שלכם כשהם עושים את צעדיהם הראשונים ולומדים ללכת. שימו לב, לא מדובר בהכרח (ואף מומלץ שלא כך יהיה המצב) על הנעליים הראשונות אותן תרכשו עבור התינוק או התינוקת שלכם, אלא על הנעליים הראשונות המותאמות להליכה אותן תרכשו.

ככלל, ההמלצה הכללית היא לאפשר לתינוק ללכת יחף ככל הניתן, אך במקומות בהם לא תרצו שהתינוק יסתובב יחף, נרצה שילבש נעליים איכותיות. חשוב לזכור שתינוקות גדלים בקצב מהיר, במיוחד בחודשים הראשונים לחייהם, לכן נעדיף לרכוש את נעלי הצעד הראשון רק לאחר שהתינוק עשה את צעדיו הראשונים.

 

מה הן החברות המובילות?

מבין שלל החברות המייצרות נעלי צעד ראשון ישנן כמה חברות מובילות, שהאיכות והניסיון שלהן שמות אותן בראש הרשימה. הנה כמה מהחברות המובילות:

נמרוד:

נעלי נמרוד היא אולי חברת הנעלת הילדים והתינוקות המובילה והמוכרת בארץ – ובצדק. נעלי הצעד ראשון של נמרוד מגיעות בעיצוב אלגנטי ונעים, וכוללות את כל מה שחשוב שיהיה בנעלי צעד ראשון לתינוק: הסוליה מגנה על העקב ועל האצבעות ומספקת מספיק גמישות וחופש תנועה, הנעל ננעלת באמצעות שני סקוצ'ים המאפשרים נעילה והורדה מהירה וכן אחיזה אופטימלית של כף הרגל, ובנוסף, הנעל מגיעה עם ריפוד מפנק מבפנים שיהפוך את חוויית ההליכה עם נעליים לנעימה ביותר עבור התינוק שלכם.

 

אלפנטן (Elefanten):

בדומה לנמרוד, גם אלפנטן מובילה את הרשימה שלנו של נעלי צעד ראשון לתינוקות. נעלי צעד ראשון של אלפנטן מגיעות עם סקוצ'ים ושרוכים המאפשרים אחיזה מרבית של כף הרגל ומניעת החלקה. הסוליה מספיק גמישה על מנת לאפשר חופש תנועה, אך גם חזקה ומגינה מספיק על העקב וכף הרגל. הרבה מהנעליים של אלפנטן מגיעות עם ריפוד פרוותי מבפנים ובהרבה פעמים גם מבחוץ.

 

Merrell:

מרל היא חברה וותיקה עם ניסיון בייצור נעליים נוחות להליכה לילדים ומבוגרים כאחד, עובדה שנותנת לה בקלות מקום של כבוד ברשימה שלנו. הנעליים של מרל מגיעות עם סקוצ'ים ורצועת גומי המאפשרות אחיזה טובה ונוחות, בעוד שהסוליות מתאפיינות בעובי וחספוס למניעת החלקות – מבלי לפגוע בגמישות.

 

Robeez:

נעלי רוביז מגיעות עם סקוץ', שרוכים וגומי מתרחב שמאפשרים אחיזה מקסימלית המונעת פציעות מנפילות. בעוד שהנעל עצמה גמישה ונוחה ביותר, הסוליה מעט דקה יחסית לנעליים של החברות האחרות.

 

בחירת נעל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אופנה