נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך בוחרים נעלי ספורט לריצה?

איך בוחרים נעלי ספורט לריצה

נעלי הניו באלנס התפרסמו בכל רחבי הרשת כנעל האופנה האולטימטיבית והוורסטילית ביותר, אך אל תשכחו מאיפה הגיע השם ״איזון חדש״ מדובר בחברה לנעלי ספורט ואופנה. בואו לגלות מחדש את הצד הספורטיבי של החברה הכי אופנתית.

 

רקע-

בשנה האחרונה נעלי הניו באלנס מדגמי האופנה של המותג התפוצצו ברשתות. לכל מקום שלא הסתכלתם יכולתם לראות את נעלי השמנת המפורסמות מדגם 530 או את הנעליים הצבעוניות והמיוחדות של המותג. למרות הסטייל המיוחד של הנעל אל תשכחו שמדובר גם בנעלי ספורט- לדוגמא הדגם של ניו בלאנס 9060 שהן בעצם נעלי ספורט, פשוט יפות ואופנתיות במיוחד.

רקע-

אופנת הספורט-

ללכת למכון כבר לא סובב רק סביב האימון, היום אופנת הספורט ו״שיק המתאמנים״ הוא עולם שלם שמלא בתלבושות, בגדי אימון מיוחדים וגם נעליים אופנתיות ונוחות. נעלי הניו באלנס הן שילוב יוצא דופן בין אופנה לבין ספורט. אם האמנתם עד היום שנעלי ספורט חייבות להיות בצבעים בולטים מידי או שחורות ומשעממות תחשבו שנית- החברה שינתה את פני המשחק והיום גם נעלי ספורט יכולות להיות יפות ואופנתיות מספיק כדי לצאת איתן לבילויים.

אופנת הספורט-

ניו באלנס 9060-

מלבד העובדה הנראית לעין שהנעליים יוצאות דופן ביופי ובסטייל שלהן ניו באלנס היא חברה שמתמחה בנוחות הליכה, ריצה ואימון. הנעליים מתקדמות בפיתוח הסולייה שלהן והן מחזיקות את הרגל תוך כדי שמירה על קלילות במשקל שלהן בעת אימון.

חלק מהמאפיינים שהופכים את הנעל לנוחה לאימון הם הגובה של הנעל- בדיוק בקרסול כך שהיא מחזיקה את הרגל אך לא מגבילה את התנועה, הסולייה האוורירית- שמורמת בקשת הרגל כדי להציע תמיכה וגם לכוון את נקודות חלוקת המשקל בין כף הרגל לקרקע, ובדחיסות של החומר שממנו עשוייה הנעל עצמה- שמצליח להיות אוורירי אך קשה ויציב.

 

החשיבות באופנת הספורט-

מאז שאורח החיים של אנשי המכון הפך לעמוס באימונים, שגרת חייהם של רבים התמלאה בצורך חדש בתלבושות נוחות למקום שהם נמצאים בו לעתים תכופות. כשאתם מתאמנים חשוב לשמור על הנוחות שלכם, הבריאות שלכם אבל גם על המראה שלכם. להרגיש אופנתיים במכון משפיע לטובה על הביטחון העצמי בזמן האימון ובכך מאפשר לכם להרגיש בנוח להתאמן, וגם להרגיש בנוח עם העולם החברתי שמתפתח כשמתאמנים במקומות משותפים.

 

לסיכום-

עולם המכון והספורט עלה בפופולריות שלו ועם כניסתו לאורח החיים של רבים הגיעה גם אופנת הספורט. מדובר בלבוש אתלטי וגם אופנתי שצריך להיות נוח ופרקטי לפני שהוא יפה. ניו בלאנס הצליחו לשבור את הסטיגמות על לבוש ספורטיבי ומגושם והכניסו אופנה לתחום נעלי הספורט והמכון בכללי. הנעליים הן לא רק נעלי אופנה והן הרבה יותר מסתם נעלי ספורט- מדובר בשילוב מנצח שמבטיח נוחות, שמירה על הבטיחות באימון וגם טאצ׳ מחושב של אופנה.

איך בוחרים נעלי ספורט לריצה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אופנה