נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אני רץ – איך בוחרים נעלי ספורט לריצה?

נעליים

בחירה של נעלי ספורט לריצה אינה עניין של מה בכך. מדובר בהליך שמצריך היכרות עם כללים חשובים שיאפשרו לבצע את הבחירה הנכונה ביותר עבור כל רגל. לרגל יום הריצה הבינלאומי, יצאנו לבדוק איך בוחרים נעלי ספורט לריצה וחזרנו עם מדריך מקיף שיאפשר לכל אחד ואחת מכם לרוץ על הצד הטוב ביותר תוך שמירה על הבריאות המנטלית והפיזית.

השלב ה – 1 בבחירת נעלי ספורט לריצה: בירור אחר מותגים מומלצים

בשלב הראשון אתם צריכים להיות בטוחים שאתם בוחרים במותג מומלץ. הימנעו מרכישה של נעליים שהן חיקוי של מותגים מוכרים. שכן, בחירה בנעליים מסוג זה עשויה להוביל אתכם להבנה כי הסוליה תישחק בהקדם, הבד ייקרע ואתם תישארו באמצע הריצה ללא נעליים. אנחנו מציינים את הסיטואציה הזו בלב כואב. שכן, היא קרתה לנו ממש לא מזמן. בחירה במותג מומלץ שמיועד לריצה תאפשר לכם להיות בטוחים שיישמתם את השלב ה – 1.

 

השלב ה – 2 בבחירת נעלי ספורט לריצה: בירור המידה המתאימה

זה אולי נשמע לכם ברור, אבל לא כולם בודקים את המידה שלהם לפני שהם קונים נעלי ריצה או נעליים בכלל. יש מי שמזמינים נעליים מהאינטרנט מבלי למדוד ולבדוק אם המידה מתאימה. דעו כי בכל הנוגע לנעלי ריצה, יש לעיתים נעליים במידות שונות. כך שאם אתם למשל מידה 40 והזמנתם נעל במידה כזו, אתם עשויים לגלות שהיא קטנה, גדולה או שהיא פשוט לא נוחה לכם. תעשו לעצמכם טובה ותבדקו מראש מהי המידה.

נעל נייק

השלב ה – 3 בבחירת נעלי ספורט לריצה: בירור אחר עיצוב מתאים

בשלב השלישי אתם צריכים לשים לב שאתם בוחרים בנעליים שהן עם עיצוב שמתאים לכם. מדובר בשלב שרבים בוחרים מבצעים אותו כראשון, אך זו טעות. זהו השלב ה – 3 ואחריו מגיע השלב שבו אתם מחפשים נעלי ריצה מומלצות  בחנויות מוכרות. עכשיו, אחרי שעברתם את 2 השלבים הקודמים, אתם יכולים לבדוק מהו העיצוב שמתאים לכם. אנו ממליצים לבחור בצבע פשוט שמתאים לכל סט ריצה, כדי שלא תמצאו את עצמכם לובשים סט אחד שמתאים לנעליים שבחרתם.

 

השלב ה – 4 בבחירת נעלי ספורט לריצה: בירור אחר חנות מומלצת

בשלב הרביעי אתם צריכים לבדוק איפה יש חנות מומלצת בקרבת מקום. חשוב מאוד שתבררו באופן מעמיק את הפרטים בשלב זה. שכן, עבדתם קשה כדי למצוא את הנעל המתאימה, כך שחבל שתקנו אותה בחנות שתתגלה כלא אמינה. תבררו פרטים באחת הפלטפורמות הבאות ותצאו חכמים:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • אינסטגרם

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 4 השלבים שיאפשרו לכם לבחור נעלי ספורט לריצה על הצד הטוב ביותר. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים, עליכם רק ליישם אותם ולהיות בטוחים שיש לכם את הנעליים האיכותיות ביותר.

נעל כחולה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אופנה