נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אלו הלוקים השווים ביותר לחורף אצל גברים

הלוקים השווים ביותר לחורף אצל גברים

החורף מביא עמו הזדמנות ייחודית לשנות את משחק הסטייל הגברי, ולהציג את הידע שלנו באופנה עכשווית. כשהטמפרטורות יורדות והשכבות הופכות להכרחיות, הגיע הזמן לעשות בהן שימוש יעיל ולחקור את סגנונות החורף הטובים ביותר לגברים. מקלאסיקה נעימה ועד לטרנדים אופנתיים חדשניים, אלו הלוקים השווים ביותר לחורף אצל גברים! קריאה מהנה.

 

שימוש בשכבות

החורף כבר הגיע לאתר https://housemen.co.il, וגם בו תוכלו לראות את השינוי המפתיע והמדליק שגברים יכולים להשיג באמצעות שימוש בשכבות. שכבות מעניקות לנו מראה מתוחכם וזרוק בו זמנית, ומאפשרות לנו לעשות משחקים מתוחכמים במיוחד בצבעים ובהדפסים. במידה והמלתחה שלכם כוללת כמה צבעים שונים זה מזה, היא כבר מאפשרת לכם משחק מרשים של שכבות ברגע שמגיע החורף, ומכריח אותנו להתלבש קצת יותר חם ממה שאנו רגילים.

שימוש בשכבות

סוודרים וסריגים

אז נכון שבישראל לפעמים לוקח לחורף קצת זמן להגיע, אבל כשהוא מגיע הוא מגיע! בימים הקרים במיוחד, סוודרים וסריגים הם פריטים שחובה להכיר, וכיום הם מהווים פריטי מפתח באופנת הגברים העולמית. סוודרים נעימים ובעלי מרקם מוסיפים מגע של קסם ללא מאמץ לכל בגד, וזאת עוד לפני שדיברנו על הנוחות שהם מעניקים לנו.

את הסוודרים והסריגים שלכם אתם יכולים לשלב עם מכנסי ג'ינס כהים או מכנסיים מחויטים, בהתאם לאירוע שאליו אתם מתכוונים להגיע. במידה ואתם מחפשים מראה מלוטש יותר, אתם יכולים להשתמש בסוודרים עם צווארון גבוה ומעל ללבוש בלייזר.

 

מגפי חורף מסוגננים

הנעלה לחורף אינה מיועדת רק כדי להגן על הרגליים שלנו מפני הקור, וזוהי גם הזדמנות להציג את הסגנון החורפי שלנו. השקיעו בזוג מגפי חורף מסוגננים שהם גם פונקציונליים וגם אופנתיים. בחרו במגפי עור או זמש עם סוליית גומי לעמידות ויציבות על משטחים חלקים.

מגפי צ'לסי, מגפיים קרביים או מגפי שרוכים הן אפשרויות נהדרות שניתן לעשות בהן שימוש נרחב בימים הקרים. חברו אותם עם ג'ינס או צ'ינו והוסיפו גרבי צמר במידה ומזג האוויר הופך להיות ממש קר! עבור המגפיים בחרו בגווני אדמה כמו חום או שחור, והם יוכלו לשרת אתכם ולהשתלב עם מגוון גדול של בגדים.

 

ז'קטים מרופדים

עבור אותם ימים קרים במיוחד, ז'קט מרופד הוא אופציה גברית מעשית ומסוגננת. פריטים אלו אינם שוקלים הרבה אך מספקים בידוד מעולה מפני הקור. באפשרותכם לבחור בז'קט קווילט אלגנטי ודק בצבע כהה כמו נייבי או שחור.

תפירה מוסיפה טקסטורה ועניין ויזואלי לז'קט, ומעניקה לו יתרון אופנתי על פני בגדים חורפיים אחרים שעלולים להיראות סתמיים ופחות בולטים. שלבו את הז'קט שלכם עם ג'ינס, דגמ"ח או מכנסיים מתאימות, ולבשו אותו מעל סוודר או קפוצ'ון למראה חורפי אופנתי. ז'קטים מרופדים מושלמים לטיולים מזדמנים, פעילויות חברתיות או אפילו דייט חורף נינוח.

ז'קטים מרופדים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אופנה