נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איפה מוצאים חזיות במידות גדולות?

חזה

נשים בעלות חזה גדול מוצאות את עצמן לא פעם תרות אחר חזייה שתתאים לחזה שלהן באופן מושלם, אך הן נתקלות בקושי. שכן, זה ידוע, אין הרבה חנויות הלבשה תחתונה שיש בהן היצע גדול של חזיות במידות גדולות. בתור מי שסובלות מהתופעה, החלטנו לצאת ולבדוק אחת ולתמיד – איפה אפשר למצוא חזיות במידות גדולות? הישארו אתנו ותגלו מה מצאנו.

 

הדרישות שלנו מחזייה במידה גדולה

רגע לפני שנציג בפניכן את המקום שיש בו חזיות במידות גדולות, עליכן לדעת מה הן הדרישות שלנו מהחזיות. שכן, כל אישה יודעת שיש כמה קריטריונים שחשוב שיהיו בחזייה. אנחנו החלטנו להציג את המידע המדובר מיד בתחילת המדריך, כדי למנוע מכן לתהות האם החזיות שמצאנו עונות על הקריטריונים שגם אתן מציבות לעצמכן לא פעם. אז הנה, מצאנו מקום שיש בו חזיות במידות גדולות שעונות על הקריטריונים האלה:

  1. חזיות איכותיות שנשמרות גם לאחר כמה כביסות
  2. חזיות שמחזיקות את החזה היטב
  3. חזיות עם או בלי ברזלים
  4. חזיות בעיצוב יפה

 

איפה תוכלו גם אתן למצוא חזיות במידות גדולות?

מצאנו שהדרך הקלה והטובה ביותר למצוא חזיות גדולות שעונות על 4 הקריטריונים שלעיל היא באמצעות גלישה ברחבי הרשת. נכנסנו לקבוצת נשים גדולה בפייסבוק וביקשנו לדעת מי רכשה בחצי שנה האחרונה חזיות איכותיות במידות גדולות? לאחר שקיבלנו את תשומת הלב של גולשות רבות בקבוצה, ביקשנו לדעת איפה הן קנו את החזיות. התברר לנו די מהר שהיה רוב גדול של נשים שקנו את החזיות שלהן באתר של ג'ק קובה.

אישה

למה כדאי לקנות דווקא באתר של ג'ק קובה?

יכול להיות שאתן שואלות את עצמכן למה לקנות דווקא שם? אז התשובה ה – 1 שלנו היא בגלל שהחזייה עונה על כל הקריטריונים החשובים. התשובה ה – 2 היא, בגלל שיש אפשרות לקבל את החזייה במשלוח עד הבית. מדובר באפשרות נוחה שמונעת מכן את היציאה מהבית למטרת קנייה. אם תרצו להחזיר את החזייה מסיבה מסוימת, כדאי שתדעו שיש אפשרות להחזיר אותה לפי התנאים שמופיעים באתר.

 

לא בטוחות? תבדקו ברשת

אם אתן רוצות לקבל חוות דעת נוספת, אתן מוזמנות לכתוב בעצמכן פוסט ברחבי הרשת ולבדוק עם נשים אחרות לגבי החזיות שלהן. אפשר למשל לכתוב פוסט בניסוח שכזה: "מי ניסתה את החזיות במידות גדולות של ג'ק קובה ויכולה לספר איך הן?". שכן, כך, תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי ממי שניסו את החזיות ממש לאחרונה (מלבדנו) ולהבין שאין להן תחליף.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכן לדעת איפה מוצאים חזיות במידות גדולות. כעת, כשיש בידיכן את המידע, נותר לכן רק למדוד את החזיות ולגלות שיש לכם חנות חדשה להלבשה תחתונה. כזו שלא מתחרה אם אף חנות אחרת, לא באיכות וכמובן שגם לא בנוחות.

חנות בגדים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אופנה