נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 מתנות תוצרת הארץ שחייבים להכיר

שמן

מחפשים מתנה לבני זוג, חברים או משפחה? הכי טוב שתתמקדו בתוצרת הארץ. הנה כמה הצעות מומלצות עבור מתנות לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים

המתנה המושלמת היא משהו שמישהו רוצה, אבל לא יקנה לעצמו. כלל האצבע הזה יכול להיות תקף בכל סוגי המתנות ובין היתר גם אם רוצים לפרגן לחברים, קרובים ובני משפחה. מצד שני, זה עדיין לא חוסך את הצורך בהכנת שיעורי בית.

הפתרון הוא ללכת על בטוח עם מתנות תוצרת הארץ שאותן כולם אוהבים וישמחו לקבל. מבולבלים בגלל ההיצע? הנה 5 רעיונות שאתם חייבים להכיר:

  1. מארזי יין

האפשרות של מארזי יין מושלמת עבור חברים, קרובים ובני משפחה. כל עוד אתם וגם מי שעומד לקבל את המתנה מעל גיל 18, זו אפשרות שצריכה לעמוד בראש סדר העדיפויות שלכם. מתנה מקורית כזו היא גם פרקטית וגם אסתטית, אפשר לשלוח אותה כמעט בכל תקציב שמוגדר מראש והיא מגיעה מוכנה לשתייה. בנוסף, אפשר בקלות לצרף למארזי יין שוקולד, בלונים וכמובן כרטיס ברכה ייעודי.

 

  1. שמן זית

אפשרות אחרת שמביאה לידי ביטוי את התכונות המיוחדות של ארץ הקודש היא כמובן שמן זית. שמן זית טוב, אמיתי וטהור הוא המרכיב החסר שהופך טבח חובב לשף מקצועי וכיום אפשר לקבל אותו עד הבית ממגוון רחב של בתי בד בפריסה ארצית רחבה.

 

  1. דבש

עוד דרך טובה להפתיע בני זוג או משפחה היא באמצעות דבש. גם זו מתנה תוצרת הארץ לכל דבר ועניין, כי הרי ישראל היא ארץ זבת חלב ודבש. אם בודקים לעומק את האפשרויות השונות, מגלים שיש המון סוגים של דבש שלא נמצאים על המדף בסופר – כמו למשל דבש לבנדר או דבש מלכות. לכן, הסוד הוא לשמור על ראש פתוח לרעיונות חדשים ולרענן גם את הטעם האישי של האנשים הקרובים אלינו.

 

  1. פירות

אי אפשר לדבר על מתנות תוצרת הארץ בלי להזכיר מגשי פירות. בישראל אפשר למצוא מגשי פירות מעולים וטריים לכל אורך השנה, כמו גם להזמין אותם פרוסים ומוכנים לאכילה עד הבית, המשרד, העסק או מפגש חברתי. עם הזמנה מסודרת של מגשי פירות, אתם גם תורמים לבריאות של מקבל המתנה ומשאירים אותו עם טעם של עוד.

 

  1. שובר ספא

האמת היא שלא חייבים להגביל את סל האפשרויות של מתנות תוצרת הארץ רק למאכלים או משקאות שאפשר להזמין עד פתח הבית. כיום למשל פשוט יחסית לקנות שובר ספא לאחד המלונות או הצימרים, כדי להבטיח יום פינוק מלא לגברים ונשים או לזוגות. באמצעות שובר ספא גם מעבירים את האחריות לידיים של מקבל המתנה, שיכול לאחר מכן לבחור את השעה והתאריך. חוץ מזה, יש המון מכוני ספא לבחור מתוכם.

 

בקבוק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות