נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה צריכה להיות גובה ההשקעה של מתנה לבת מצווה

מתנות

בחירה של מתנה לילדת בת מצווה עלולה להיות קצת מורכבת עבור רבים. שכן, לא פעם אנו תוהים איזו מתנה מתאימה לילדה ובכלל – מה גובה הסכום שמתאים להשקיע במתנה הנבחרת? כדי שתוכלו לדעת את כל התשובות לשאלות המדוברות, אתם צריכים פשוט לקרוא את המדריך הנוכחי.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך ליווי מטעם גורמים חיצוניים שאפשרו לנו לדעת מה צריך להיות הסכום שאתם צריכים להשקיע על המתנה לילדת הבת מצווה. שכן, אנחנו בעצמנו לא ידענו את התשובה לשאלה שנכתבה בכותרת המדריך. כדי שנוכל להיות בשקיפות מולכם, נציין כי הגורמים הללו הם אנשים כמונו כמוכם, שהגיעו אל אירועי בת מצווה בתקופה האחרונה. ביקשנו מהם לענות על סקר שפרסמנו ברשתות החברתיות ואת הממצאים קראנו כמה ימים לאחר מכן. כך שבעצם, עשינו עבורכם את העבודה כדי שתוכלו פשוט לקנות מתנה בלי לשבור את הראש.

 

גובה המתנה המקובל

ערכנו בעצם ממוצע של התשלום שמגיבי הסקר השקיעו במתנות שלהם. ראוי לציין תחילה כי על הסקר ענו 87 אנשים שונים. גובה ההשקעה הממוצע שנמצא בסקר זה נע בין 180 ₪ ל – 250 ₪ לזוג או יחיד. כאשר יש מקרים יוצאים מן הכלל שיצוינו בפניכם בהמשך. ראוי לציין כי מרבית המגיבים ציינו שאפשר לקנות מתנות ייחודיות באתר של עדן מתנות. אם לא די בכך, כדאי גם שתדעו שבאותו מחיר אתם יכולים לקנות גם מתנה לבר מצווה באתר המדובר או בכל מקום אחר.

 

באילו מקרים ייתכן שתחליטו לשלם יותר?

יש כמובן מקרים יוצאים מן הכלל. מדובר בדרך כלל במסיבות בת מצווה מושקעות ביותר. כאלו שמזמינים אליהם כוכבים להופעות חיות. אנחנו כמובן מדברים על מסיבות של העשירון העליון. האנשים שהגיבו על הסקר לא ציינו את גובה ההשקעה במקרים כאלו. שכן, כולם התמקדו בבת מצווה רגילה של מעמד הביניים. אם תגיעו לבת מצווה של המעמד הגבוה, כנראה שתצטרכו לרשום צ'ק בעל 4 ספרות, אז כדאי שתכינו את עצמכם.

 

אילו מתנות תוכלו לקנות בסכומים הללו?

יש מגוון רחב של מתנות כאלו. אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם קונים את המתנה המתאימה לילדת המצווה, אתם צריכים לבחור את אחת המתנות הבאות (שהעלות שלהן היא כמובן בטווח שצוין לעיל) :

  • צמיד עם הקדשה
  • שרשרת עם הקדשה
  • מנורה עם תמונה מודפסת

אל תשכחו רק לבקש מהחנות שיעטפו לכם את המתנה עם אריזה ייחודית.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקוצר שהציג בפניכם את גובה ההשקעה למתנה של ילדת בת מצווה. אנו מאחלים לכם שתמצאו כעת את המתנה המושלמת במינימום השקעה כלכלית ומאמץ. אתם מוזמנים כמובן להמשיך ולעקוב אחר המדריכים שלנו. שכן, בהמשך נבדוק את גובה ההשקעה ההגיוני לחתונות ומסיבות רווקות ורווקים.

שי

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות