נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

פסח 2023 יראה לגמרי אחרת! 3 מתנות שוות לעובדים לפסח

מארזים

הידעתם? מעל ל – 5,000 עובדים ברחבי הארץ משוחחים בימים האחרונים על המתנות שהם צפויים לקבל בפסח. מדובר במידע לא מאומת, שכן, לא ערכנו מחקר מעמיק בנושא, אבל שמענו המון שיחות שכאלה לאחרונה. מסתבר שהעובדים שלכם רוצים לקבל מתנות שוות לפסח של שנת 2023 ואתם צריכים לעמוד בסטנדרטים שלהם. כדי שזה יקרה, אתם צריכים להכיר את 3 המתנות השוות ביותר עבורם.

 

תשמעו רגע איך הגענו אל המתנות השוות הללו

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 המתנות השוות ביותר לעובדים שלכם לפסח הקרוב, אתם צריכים לדעת שהגענו אליהן בדרך ייחודית. הפעם, פנינו אל עובדים שונים שנמצאים בסביבת המשרד שלנו וביקשנו מהם לציין בפנינו את המתנה השווה ביותר שהם היו שמחים לקבל בפסח. קיבלנו מעל ל – 100 הצעות למתנות ובסופו של דבר בחרנו את ה – 3 שהוצעו מספר רב ביותר של פעמים. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות מהן.

 

מתנה שווה מספר 1 לעובדים לפסח  – מגש עץ למחשב

מסתבר שהרבה עובדים רוצים לקבל מגש עץ למחשב בפסח הקרוב. שכן, יש מי שעובדים גם מהבית במהלך חול המועד והם צריכים לעשות זאת במקסימום נוחות. אז אם העובדים שלכם צפויים להמשיך ולעבוד מהבית בחג הקרוב, אתם לא צריכים להמשיך לקרוא את המדריך הנוכחי או לחפש עוד מתנות לפסח 2023, פשוט כי מצאתם את המתנה הטובה ביותר עבורם.

 

מתנה שווה מספר 2 לעובדים לפסח  – משקפת פנים

זה לא סוד שעובדים רבים בוחרים לנצל את חופשת הפסח לנסיעה לחופשה. אם תשאלו את העובדים שלכם איפה הם מתכננים להעביר את החג, סביר להניח שתשמעו את האופציות הבאות:

  • בחופי סיני
  • באילת
  • בקפריסין ואיי יוון
  • בטורקיה

אלו מקומות שמצריכים שימוש במשקפת פנים. כזו שמאפשרת לצלול בקלות ונוחות, אז אל תתלבטו ותבחרו במתנה הזו.

 

מתנה שווה מספר 3 לעובדים לפסח  – ארנק מעוצב

המתנה ה – 3 שאתם צריכים להעניק לעובדים שלכם היא ארנק מעוצב. שכן, פסח מגיע בעונת האביב, עונה שידועה בהתחדשות שלה, ואין דבר יותר נחמד להתחדש בו מאשר ארנק שמציין לא פעם שפע. אם אתם בוחרים במתנה זו, כדאי שתשימו לב ל – 2 הדברים הבאים:

  1. שהדגם הנבחר מתאים לגברים ונשים כאחד
  2. שאתם יכולים להוסיף לוגו של החברה על הארנק במקרים מסוימים

 

כמה מילים לקראת סיום המדריך

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שפסח 2023 ייראה לגמרי אחרת. כעת, כשיש לכם את 3 המתנות שיאפשרו לכם להביא לשינוי המיוחל, אתם רק צריכים לבחור את המתנה המתאימה ביותר לעובדים שלכם ולצאת לדרך. נאחל לכם בהזדמנות זו, קוראים יקרים, שתבחרו את המתנה הטובה ביותר. זו שתאפשר לעובדים ליהנות ממנה.

שי

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות