נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

במתנה: מתנה מקורית ומרגשת

מתנה מרגשת

מחפשים מתנה מרגשת ומיוחדת עבור מישהו שאתם אוהבים? למה שלא תעניקו לו תמונה אישית מודפסת על בלוק עץ? את התמונה ניתן להציב על מדף, על שולחן העבודה, או ליצור עיצובים מדליקים לקיר. את הבלוקים ניתן להשיג במגוון גדלים ולצרף גם מגנט או הדפסה על זכוכית. 

 

פוטובלוק – מתנה מרגשת שנשארת לתמיד

אי אפשר שלא להתרגש מתמונה מיוחדת שצולמה ברגע משמעותי בחיים שלכם. זה יכול להיות הישג משמעותי כמו רגע קבלת התואר או תמונה שלכם חותמים על עסקה מוצלחת, תמונה משפחתית עם הילדים, תמונה של חיית המחמד האהובה שלכם או תמונה זוגית רומנטית במיוחד.

כדי להנציח את הרגע הקסום בצורה הטובה ביותר תוכלו להזמין בקליק אחד  הדפסה על בלוק עץ ולהציג אותו בגאווה על שולחן העבודה, על המדף בסלון או לעצב איתו קיר תמונות מיוחד. הפוטובלוק ניתן להשגה במספר גדלים לבחירתכם.

הדפסה על גוש עץ

סט של עשרים או אחד גדול ומיוחד?

לנוחותכם, באתר האונליין של בלוקים ניתן להזמין עד עשרים פוטובלוק ולבחור מתוך מגוון רחב מאד של גדלים וצורות, לשלב בין גדלים וליצור לעצמכם את העיצוב המושלם לבית עם התמונות האישיות שאתם הכי אוהבים. להלן הפוטובלוקים המומלצים ביותר:

  • בלוק ריבועי 10X10 15X15 – הבלוק הריבועי נראה אסתטי להפליא ונראה נהדר בקבוצות של ארבע או יותר.
  • בלוק מלבני 10X15 15X20 –  הבלוק המלבני מתאים במיוחד לתמונות עם הרבה פרטים או שיש בהם הרבה משתתפים ולא ניתן לקטוע אותה לצורה מרובעת.

 

איך להזמין?

באתר האונליין של בלוקים תוכלו להזמין לעצמכם פוטובלוק בשלושה שלבים פשוטים:

  1. בחירת הגודל המתאים לכם ביותר – תוכלו לבחור מתוך מגוון של גדלים שונים וצורות שונות ( מלבני או ריבועי ) או לשלב ביניהם.
  2. העלאת הקובץ לאתר – את התמונה הרצויה מעלים על פי ההוראות, ניתן להוסיף גם כיתוב או הקדשה מיוחדת. כשאתם מזמינים בלוק ריבועי הקפידו למרכז את התמונה היטב, וכשאתם מזמינים בלוק מלבני ציינו האם אתם מעוניינים בתמונה לרוחב או לאורך.
  3. איסוף  – תוכלו לאסוף את התמונה מהסניף ברמת גן או לבקש משלוח עד פתח הבית לכל חלקי הארץ במשך שבעה ימי עסקים.

מתנה מרגשת

מתנות נוספות שניתן להזמין

בבלוקים ניתן להזמין גם הדפסה על גבי זכוכית, הדפסה על גבי קנבס, הדפסה על גבי קאפה, על גבי מגנטים ועוד. כמו כן, אפשר להזמין תעודת לידה מעוצבת כמתנה מושלמת ליולדת והפתעות נוספות רבות. תוכלו להזמין לעצמכם או להעניק למישהו שאתם אוהבים במיוחד מתנה מרגשת מכל הלב.

 

בלוקים – עולם של תמונות

בחנות הממוקמת בלב רמת גן או באתר האונליין תוכלו למצוא עולם שלם של תמונות מודפסות כמתנה או לעצמכם, כדי לאבזר את השולחן המשרדי, לעצב לכם קיר תמונות מושלם ולנצור את הרגעים הכי יפים.

מתנה מרגשת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות