נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רגע לפני שתגזור את החוגר – אלה המתנות שכדאי לתת למפקד שלך לפני השחרור

מתנה למפקד

לאחרונה אנו מקבלים פניות רבות מצד חיילים שמבקשים לדעת איזו מתנה הם יכולים להעניק לאדם קרוב. יש מי שמבקשים לבקש המלצה על מתנה להורים, בעוד אחרים מבקשים המלצה למתנה לחבר מהטירונות או מפקד. בגלל גל הפניות המשמעותי שבא עלינו, הבנו שהגיע הזמן להוציא מדריך בנושא. הפעם יצאנו לבדוק איזו מתנה המפקד הכי ישמח לקבל וחזרנו עם כמה אפשרויות. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים.

 

המתנה ה – 1 שהמפקד שלכם הכי יאהב: תיק מתקפל

אי אפשר להתעלם מהעובדה כי המפקד שלכם נמצא בצה"ל ויש סיכוי טוב שהוא יישאר בשירות גם לזמן ממושך. עובדה זו גרמה לנו להבין כי אפשר ורצוי להעניק לו מתנה שתשרת אותו במהלך השירות. אי אפשר שלא לחשוב על תיק מתקפל שיכול להתאים לכל חייל. שכן, מדובר בתיק שאפשר לאחסן בו הרבה דברים וברגע שאין בו שימוש, ניתן לקפל אותו לממדים קטנים, כך שהוא לא תופס מקום בחדר.

מתנה למפקד

המתנה ה – 2 שהמפקד שלכם הכי יאהב: שעון

מפקדים משתמשים באופן קבוע בשעון יד. הרי הם צריכים לבדוק זמנים בסיטואציות שונות. לכן, ההמלצה שלנו היא לקנות למפקד שלכם שעון מתקדם יחסית, למשל, שעון דיגיטלי שישמש אותו בכל שעות היממה. אנחנו מוכרחים לציין כי מבין כל המתנות שיוצעו בפניכם במדריך הזה, זו מתנה למפקד שאנחנו הכי מתחברים אליה. פשוט בגלל שהיא מושקעת ומתאימה לכל מפקד באשר הוא (כן, גם למפקדות).

 

המתנה ה – 3 שהמפקד שלכם הכי יאהב: חולצה עם כיתוב

בואו נודה על האמת, כולנו צריכים חולצות טי שירט פשוטות במהלך השירות. כאלה שישמשו אותנו כפיג'מה בבית או בשירות עצמו. אנחנו ממליצים לכם לא לבחור סתם בחולצת טי שירט פשוטה ולבנה, אלא בחולצה שיהיה עליה כיתוב מצחיק. משהו שיזכיר למפקד שלכם את הצחוקים שעשיתם יחד או בדיחה אישית שתעלה בו חיוך בכל פעם שהוא ילבש את החולצה.

מתנה למפקד

טיפ לבחירה נכונה של מתנה למפקד

המדריך הנוכחי צפוי להסתיים בעוד כמה שורות וזו ההזדמנות שלנו לומר לכם, קוראים יקרים, כי עליכם לבחור את המתנה המתאימה ביותר מבלי להסתכל יותר מידי על המחיר. אנחנו יודעים, אתם חיילים ואין לכם הרבה כסף.

אבל אם הגעתם להחלטה כי אתם רוצים להעניק למפקד שלכם מתנה, סביר להניח שהוא נכנס לכם ללב. רכישה של מתנה פשוטה צפויה להיות לא משמעותית עבורו. לעומת זאת, מתנה עם ערך עשויה להיות חלק בלתי נפרד מחיי היום יום של המפקד. כך שחשוב שתדעו את הטיפ הזה ותזכרו אותו רגע לפני הרכישה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהן המתנות הטובות ביותר שתוכלו להעניק למפקד שלכם. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים, עליכם רק לבחור את המתנה שנראית לכם המתאימה ביותר.

מתנה למפקד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות