נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתנות לחיילים שנותנות הרגשת עילוי

חייל סיירת

לכל משפחה במדינת ישראל יש חייל. חייל שהתגייס לא מזמן, שעומד להשתחרר, שנמצא ברגילה, או שתקוע בבסיס.

החיילים הם של כולנו ולרוב אנחנו גם מחפשים דרכים לחבק אותם, גם כשהם לא לידנו, לתת להם מתנה שתתן להם תחושה שאנחנו לידם ולהראות להם כמה אנחנו מעריכים ואוהבים אותם על התרומה הענקית שלהם לחיים של כולנו ולמדינה.

אז קבלו כמה רעיונות למתנות שיתנו לחיילת, או לחייל שלכם להרגיש שאתם חושבים עליהם.

 

לדרמן

ידוע גם בכינויו "גברמן" שכן הוא מתאים במיוחד לאנשים שיש להם חוש טכני והרבה הזדמנויות להשתמש בו. מדובר על מכשיר שמזכיר קצת אולר שוויצרי אבל הוא הרבה יותר מזה.

כל הכלים הקטנים המתחברים למכשיר עשויים מחומרי גלם איכותיים, פונקציונליים ושימושיים להפליא וכל מי שיש לו זיקה, או גישה לעבודה טכנית, חולם לקבל כזה במתנה.

מתאים במיוחד לציון דרך, כמו סוף קורס למשל.

 

דיסקית עם הדפסה מרגשת

דיסקית לחיילים נושאת עליה בדרך כלל פרטים מזהים, כמו המספר האישי למשל והיא חלק חובה מדרישות הלבוש בצה"ל, אבל תארו לכם דיסקית בצבע האהוב על החייל/ת, אשר עליה מוטבע, במקום מספר אישי, שיר למעלות למשל, או קטע אחר מספר תהילים.

מדובר על מתנה מרגשת במיוחד, אסתטית ומעוצבת, שנשארת תמיד קרוב ללב ומזכירה לחיילים שלכם שהם כל הזמן במחשבות שלכם, גם ברגעים קשים.

 

חולצת סוף מסלול

חולצות סוף מסלול הפכו בעשרים השנים האחרונות (פחות או יותר) לפריט חובה, שכל חייל וחיילת המסיימים מסלול בצבא, חייבים ללבוש.

למעשה, החולצות האלה לא רק משמשות תזכורת לאתגרים המדהימים שהקבוצה עברה יחד, אלא גם משמשות את החיילים גם הרבה לאחר השחרור, בתור סמל מעורר גאווה, המזכיר להם את האחווה והחוויות המיוחדות שהם עברו ביחד, בצבא.

מדובר כאמור על פריט חובה, שכל חייל מקבל בסוף מסלול, עם הדפסה מיוחדת של כיתוב מתאים ורצוי גם ציור ישלים את התמונה ואת ההרגשה.

 

ספר תהילים מעוצב

כל אמא רוצה שהחיילת, או החייל שלה, יהיו מוגנים. לרבים מאיתנו, סר תהילים מסמל את ההגנה העמוקה, האמיתית והרוחנית ביותר שאפשר לתת למישהו שנמצא רחוק מאיתנו, אבל קרוב מאוד ללב.

אפשר למצוא ספרי תהילים בכל הגדלים. אפשר למצוא ספרים מעוצבים, מתאימים לתלייה על הצוואר או על מחזיק מפתחות ויש ספרי תהילים מתאימים להנחה מתחת לכר, או בתיק האישי.

בכל מקרה, מדובר על מתנה עם אופי מאוד עמוק, מסורתי ומרגש, שכל אחד ישמח לקבל.

 

לסיכום

כדי להבין איזו מתנה בדיוק אפשר לתת לחיילת, או החייל שלכם, צריך לבדוק לאיזה אירוע, או מטרה המתנה מיועדת ומה הטעם האישי של מקבל המתנה, כמו גם מגבלות התקציב שלכם. כדאי לחשוב לעומק ולבחור משהו שמשדר אהבה, הערכה ואכפתיות ולבחור מתנה שמשאירה תחושה של חיבוק חם, גם אם הם רחוקים עכשיו מכם.

 

קבלת מתנה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות